- 757 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YANLIŞ POLİTİKALARLA YIKILAN TURİZM
Turizm döviz kaynağı olarak görüldüğü sürece , kültür turizmi baltalanır, turizmin geniş ağları küçülür, gelen dövizde kısıtlanır. İlk devrede olan seyahat acentası bir turla döviz kazandı,dolasıyla otelde kazandı. peki abartılmış rayından çıkmış bu herşey dahil sistem,hatta ultra all inclusive sistemle turizm ağını daraltınız, turisti otele hapsettiniz.Kültür turizmini baltaladınız. kültür turizmine katılan kültürlü turistide diskariye ettiniz . Daha bu ağa bağlı olan hediyelik eşya dükkanlarıda öldürdünüz, hatta semt bakkalınında vay haline, ikinci bir yanlış politikada ucuz eleman; turizm liseleri, kursları, yüksek okulları, üniversiteleri dolu olmasına rağmen turizmi sadece deniz güneş olarak gördüğümüz için; her hello , how are you diyebilen bilgisiz cahilleri alaylı olarak işe aldınız.amaç üç kuruş az vermekti, bir düşünün memleketimize gelen turiste ne öğrettiniz. Türkiye’den tarihimizi, kültürümüzü, yemeklerimizi, öğrettinizmi, hatta dilimizi öğrettinizmi. düşünün yurtdışına bir turist olarak gidince gittiğiniz ülkelerin dilinde konuşuyrsunuz öyle değilmi? Türkiyede ise meraklı turist kendi çabasıyla üç beş kelime öğreniyor, biz aynen şu polikayla bakıyoruz: gel seni kazıklayalım, yani turist= döviz, aslında olması gereken turist= kültürlerin birleşmesi, tanıtım , alışveriş, güleryüz, en son döviz olmalı, zatan memnuyet alışveriş yaptırır.
saygılarımla
YORUMLAR
Güzel bir konuya el atmışsınız Billur Hanım.Sadece derdimiz bu turizim olsa Bir şekilde çözeriz.Hangi dal baltalanmadı ki nereye elinizi atarsanız turizim gibi elinize geliyor.Mesala Eğitim, İşsizlik,Özelleştirmeler Çiftçinin üretimden uzaklaştırılması bu sadece bu dönemin günahı değil bu durumdan son 30-40 yılın siyasetçileri sorumludur düşüncesindeyimKimi az kimi çok ama sorumluluk var.Kaleminize sağlık.Selam ve saygılarımla..