- 803 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
iNSANLARIN CiNS VE MODELLERi VARDIR
Her$eyde oldugu gibi insanlarinda cins ve modelleri var
Bagzen cevreye bakinca insan gözlerine inanamiyor.Ne cins insanlar var Allahim!! demekden kendinizi alamiyorsunuz.ilk önce gazdan koz cikaranlari gözden gecirelim bakalim.Bir$ey anlatmaya ba$larsiniz, kar$inizdakide tam anlamiyla ,türünün son örnegidir.Ama siz bunu daha ke$vedememi$sinizdir.Siz ne derseniz hep ondan ters bi mana cikartir.Daha cok mecazi takilir, bu kendini cok akilli sanan akil fukaralari.Malum Türkcemizde mübarek don lastigi gibi nereye cekerseniz, oraya dogru sünerek gider.Ama ucunu birakdiginiz anda aci gercek aci bi$ekilde caninizi yakar yani.Biraz konu$urken ince eleyip cift diki$ gidersek belki ozaman lastik fazla uzamaz ve yerinde kalir.insaniz i$te dilin kemigi yok.Yani bu tür insanlarla kontak kurarken,dildeki frenleri iyi kontrol ettirmek lagzim diye dü$ünüyorken son günlerde hindi gibi oldum.Aslinda böyle insanlara, bir bip takdiracaniz ,konu$maya ba$ladikca alarm calacak.Otomatikman frenlerine basacak vede 100m gidemiyecek kesin.Hay sizin anlama yeteneginize köyün bütün kazlari emiiiii!!!!!!!!
Birde hastalik hastasi olanlar var.i$te ben onlarada hastayim.Bu yazdigimi görümcem okusa kesin parmakla gösterecegi yeri biliyom.Yani eskiden bende böyle hastalik hastasi takilirdim.Aaaa belim agriyo,ana kesin bel fitigi oldum ha!! :..Ba$im agrir acaba tümörmü var bendede....offff bogazim agriyor.Sesim kisiliyor.Allahim yoksa amcam ve halam gibi bendemi kanser oldum???.... ve bundan daha hassas konular yani hasta ediyor beni hasta olmazken.Caresi nedir bilinmez demeyim iyi bir dr kontrolü kesin.Birde bende illet var cok illet takilirim.Yolda cocuklar para bulsa aman ellemeyin!!! sakin haa ellemeyin üzerinde mikrop felan vardir??.ama bu mikrop davasi bir kocagari uygulamasindan dogdu bende.Birgün biri hapsurup duruyordu.Avradin biri ordan dediki ...kiz git bir lira al üzerine burnunu sil vede yola at.Bu parayi alana hastaligin bula$ir ve sende hastalikdan kurtulursun dedi?? Vede odur budur yolda para bulsam almam alirmam.Ama büyük miktar olursa mendil imdada yeti$ir buda bi ip ucu yani.
Birde herkesi kendi gibi safdirik salak görenler vardir.Bagzen ben bu rolü en ön sirada kapali gi$e oynuyorum diye dü$ünüyorum.Kar$imdaki insani helede ilk görü$üyorsak cok cabuk can ciger kuzu sarmasi oluyok.Sonra onuda kendim gibi dü$ünüyom belki .Ya bu kötü bir niyet degil ama, kar$idaki koyun postundaki bir cakal olunca, haliyle posta kanip korkmuyorsun.Eeee cakalinda karni acikma vakti gelince ne POST dinler, nede DOST ,i$te ozaman tabanvayla son sürat ,100metre engellide en arkadan birincisiniz yani.iyi niyetlerimi su istimal ettin derlerya, i$te böyle suyla selle ugra$an insanlar, eminimki hic birzaman ba$ariyi,sevgiyi, iyi dostluklari,yani hep yalanci ve yüzsüz olduklari icin kayiplari büyük olacak diye kendi capimda dü$ünüyom.Gözümüzü acipda birazda mesafeyi butür insanlara kar$i bir kilometre koyarsak, ozaman canimiz yanmaz ve günahada girmemi$ oluruz.Günaha diyorum bu cins vede model insanlar, arkalarindan ne kadar repertuvarda bulunan, yozgat dolaylarindan ve hatta yan köylerdende, biraz ekleme yaparak bir demet olu$turulmu$ küfürleri ,bir assolist edasiyla kabul buyurmu$tur ama, farkinda degildir.Elden gelse bunlardan bir derleme yaptirilip ,celenk halinde ev adresine yollamak gelir bagzen icimizden.Ama serde delikanlilik var ortaligi kana boyamamak lagzim.En temiz yol yukariya havale.
Birde cok aptal olanlarda vardir, af buyrun diyecem ama ,kusura kalmayin, ben önden buyurdum bilene.Arkasindan, önünden, yanindan hatta kulaginin dibinden ne laflar söylerseniz söyleyin ,saaaaaaaaaadece kendi dediklerini duyarlar vede yaparlar.Adam yada kadin fark etmez onlari belki rencide edecek $ekilde yerin dibine dogru bir ustaca dali$ daldirirlar.Ama banamisin demezler.Bagzen TA$ olsa catirt diye bir ses gelebilir.Ama zavallilar anlamada biraz cimri davrandiklari icin ,her$eyin farkina varmazlar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.