- 1840 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
EDEBİYAT DEFTERİ KİTAP BAĞIŞI KAMPANYASI İLE İLGİLİ DUYURU
Sevgili Edebiyat Defteri dostlarıma,
Bir öyküdeki, bir kahramanın kütüphane isteği ile yola çıktık. Bu kutsal görevde, dostlarımız bize manevi ve maddi destekleri ile güç verdiler. Edebiyat okulum dediğim, Edebiyat Defteri sitemizin değerli yöneticileri de bizden yardım ve desteklerini esirgemediler. Son bir haftadır, Sevgili Toynak ağabeyimle, bu konuda telefonla epey bir görüştükten sonra ilk kez başlattığımız bu kampanyanın, başka illerde, ilçelerde de devam edeceğini düşünüyorum.
Öyle bir duyguydu ki, bunu anlayabilmeniz için içinde olmanız, o anları yaşamanız gerekmiyor aslında. Bizler, hepimiz duygusal yapıdaki insanlarız. Belki de yazma sebebimiz de bu duygusal yapımızdan kaynaklanıyor. Bana gönderilen kitapların hepsi altın değerinde. Bize destek veren dostlara ve yönetim kadromuza en içten duygularımla teşekkür ediyorum.
Bu kitap kampanyası başladığında, beni çok duygulandıran bir olay geçti. Onu anlatmak istiyorum. Değerli büyüğüm, ağabeyim Tacettin YILDIRIM, bizİ ilkdestekleyenlerdendir. Bunu daha önceki yazılarımda da yazmıştım. Tacettin ağabeyim, kırk yıl küsurluk kendine ait kütüphanesini bozarak koca bir koli ile kitaplarını gönderdi. Telefonla görüştüğümüzde bana “ Kırk yıl kütüphanede yer aldıkları yeter. Biraz da çocuklarımız faydalansın onlardan “ Sözüyle çok duygulandım. Kitap sever için kitaplar altın değerindedir. Onlar bizim bir parçamızdır. Ne kadar eski olurlarsa olsunlar, okunmuş olsalar bile bizleşmişlerdir. Sadece sevgili Tacettin ağabeyim değil, diğer arkadaşlarımın hepsi gönülden yaptılar bu bağışları. Çoğu arkadaşım da, çocuklarının kitaplarını gönderdi. Kütüphanesini bozdu. Bu birliktelik bizi daima ileriye götürecektir. Buna gönülden inanıyorum.
Kampanyamızın sonuna geldik. Ortak aldığımız bir karar ile gelen ve gelecek olan kitapların oluşturduğu kütüphanede,05.11.2010 tarihinde, kendi aramızda küçük bir tören düzenleyeceğiz. Şimdilik bildiğim kadarıyla, Yöneticimiz Secaattin Bey, bu projenin fikir babası dediğim Mustafa Sakarya katılacaklar. Edebiyat Defteri yönetimi tarafından getirilecek olan Edebiyat Defteri kalemleri, okuldaki öğrencilere dağıtılacak. Bu törenin ardından, orada çekeceğimiz fotoğraflar ile kitap bağışı yapan dostlarımızın isimlerini bir yazı ile sizlere duyuracağız. Bundan sonra gönderilecek kitapların da, Yunus Emre İlköğretim Okulu Müdürlüğü- Bolu adresinden Sayın Okul Müdürümüz İrfan ÖZKAN adına gönderilmesi, zaman açısından çok daha uygun olacaktır. Ben, kendisini bilgilendirdim.
Bu kampanya boyunca, bizi yüreklendiren, destekleyen site yönetimine ve değerli site dostlarıma selamlarımı gönderiyor, bir başka projede buluşmak dileğiyle...
TEŞEKKÜRLER EDEBİYAT DEFTERİ.
YORUMLAR
duygulanmadım desem yalan söylemiş olacağım...
gerçekten gönülden tebrik ediyorum sizi ben seneler önce
kitaplarımı dağıttım sadece elimde kıyamadığım kişisel
gelişim kitaplarım mevcut bulunmaktadır.
ceza evlerindeki mahkumlara göndermiştim ve arkadaşımın
öğretmenlik yaptıgı okula sizlerdende böyle bir çalışmayı
görmek beni çok mutlu etti.
gerekli destek için her zaman varım.
teşekkürlerimi borç blirim saygılar efendim.
Nermin Kaçar
ellerinize sağlık.
böyle güzelliklere vesile olmak ve katkıda bulunmak bir ayrıcalık.sizi ve katkıda bulunan herkese teşekkür ederiz.
sevgiler :)
Nermin Kaçar
Sevgili Nerminciğim gönül gönüle olduktan sonra kim tutardı ki bizi.. Büyük bir mesuliyetti üzerinize aldığınız ve tamamen gönüllülük esasına dayalıydı. Hedefe ulaştığımızı görmek çok mutlu etti. Şahsında emeği geçen herkese çok teşekkürler. Sevgilerimle canım..
Nermin Kaçar
Nermin Kaçar
Merhaba Nermin hanım. Uzun zamandır yoktum. Yine bir zaman kayıplara karıştım ama bu kayıplara karışımın güzel bir nedeni vardı. on yedi yıl okul aile birliği yönetim kurulu başkanlığını yapmıştım. İki yıl önce yeni yönetmelik nedeni ile ayrılmıştım. Bu yıl tekrar aynı görevime başladım ve iki yıldır yapılmayan ve yalnızca bir yerde olmak için adı yazılı olanların yapmadığı işlerle karşı karşıya kaldık. Yeni yönetime seçilmiş olan arkadaşlarımız ile hızlı bir çaılşma başlattık. Bunlardan biri de kütüphanelerde eksilmiş olan kitaplarımızın teminini nasıl sağlayabilirizdi. Şimdi bununla ilgili çaılşmalara başladık. bakalım il genelinde bu çaılşmamız ne duruma gelecek.
Sizin daha önce bailattığınız çalışmanın bu kadar güzel aşamaya gelmiş olmasına gerçek anlamda çok sevindim. Kitap olarak size yardımım dokunamadı ama manevi anlamda yüreğim her zaman sizinle bunu sakın unutmayın.
Tüm kalbimle öpüyorum yüreğinizden. Sevgilerimi gönderiyorum yüreğinize
Nermin Kaçar
Nermin Kaçar
Nermin kardeşim, kampanyada emeği geçen herkese, bilhassa işinizin arasında büyük emek vererek uğraştığınız için size çok teşekkür ederim.
Gelen kitaplarla ilgilenmek, onları yerine ulaştırmak emek isteyen bir iş.Ellerine sağlık, öğrencilerimizin yüzü güleceği için mutluyum, teşekkürler canım benim, selam ve sevgilerimle.
Nermin Kaçar
Daha önceden de belirtmiştim.Bu etkinlikte emeği geçen başta sizi,Mustafa'cığımı ve diğer bütün arkadaşlarımı duyarlılık gösterdikleri için yürekten kutlarım.
Önemli olan icraat!Laf ebeliği değil.Bu icraatı edebiyat defterindeki bütün arkadaşların göstereceğine ve gösterdiklerine her zaman inanmaktayım.
O tarihte gelmek isterdim ben de.Bolu nereki 2 saatlik yol. Ama bayram haftasına girdiğimiz için pazarda üç beş parça bir şey satmam lazım.Ekmek parası için. Gelemeyeceğim için çok üzgünüm.Yoksa sizin gibi değerli arkadaşların arasında bulunmak isterdim.
Sevgilerimle Nermin hanım.
ayhansarıkaya tarafından 10/19/2010 3:31:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Nermin Kaçar
Canım bu konuda daha öncede emeği geçenleri kutlamıştım. Sayende bir kez daha kutlamak istiyorum. Keşke vaktim olsaydı da kitaplar dağıtılırken çocukların yüzlerindeki mutluluğu daha yakından görebilseydim. Ama bu imkânsız biliyorsun. Yine de orada yüreğim sizinle birlikte olacak ve o tatlı heyecanı sizlerle birlikte yaşayacağım. Benim için özel fotoğraflar da çekmeni istiyorum ona göre :)) Özel fotoğraf nasıl olacak onu da bilmiyorum ama.
Sevgilerimle canım benim.