- 1095 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
NE İÇİN VARIZ ..GÜLMEK YADA GÜLDÜRMEK..İŞTE KOMIK BIR HIKAYEM
SELAM CAN DOSTLAR.. YASADIGIM BIR GERCEK OLAYI SIZINLE PAYLASMAK ISTEDIM.. UMARIM SIKICI BULUP KIZMAZSINIZ..BALIK TUTMAKTAN INANILMAZ KEYIF DUYAN BIR KISIYIM.BIR GUN IKAMET ETTIGIM EVIN BESINCI KATINDA.YAZIN SICAGINDA BALKONDA YATIYORUM.MAKINADAN CIKARDIGIM CAMASIRLAR BALKON IPINDE YENI SERILMI DURUMDA.GECE SAHUR VAKTI CIVARINDA IP KOPAR VE BUTUN BEYAZ KIYAFETLERIM.BORNOZUM HER SEYIM.ALT KATTAKI BALKONLARIN IPLERINE TELLERINE YAYILIR..O SAATTE INSANLARIN RAHATSIZ EDILMESININ YANLIS OLDUGUNU BILDIGIMDEN DOLAYI BASKA BIR YOL DUSUNDUM.VE AKLIMA DAHICE PLAN GELDI OLTA..HEMEN CANTAMDAN BIR TANE OLTA CIKARTIP ASAGI KATLARDAN ESYALARIMI TOPLAMAYA BASLADIM.BU ARADA ALT KATTA YASLI SULTAN TEYZENIN NAMAZA KALKIP BALKONA CIKACAGI AKLIMDAN GECMEDI.BEN TAM OLTAYLA BEYAZ AYAZDA DONMUS BORNOZU CEKERKEN SULTAN TEYZE BALKONDAN BIR BAGIRTI KOPARDI.KENDI KENDINE SOYLENEREK.ALLAHIM ACABA NAMAZA GECMI KALKTIMDA BU HAYALETI GORDUM DIYEREK.BEN UZERIMDE ATLET OLDUGUNDAN EYILIP DURUMU TOPARLAMAYA CEKINIRKEN.SULTAN TEYZE ICERI GIRDI.BEN TEKRAR KALDIGIM YERDEN BEYAZLARI TELDEN ALMAYA DEVAM EDIYORDUM KI. TEKRAR SULTAN TEYZE BALKONDA BENIM CEKTIGIM DIGER BORNOZUN MISINASINI YAKALADI.BEN YUKARIDAN O ASAGIDAN CEKIYOR. EN SONUNDA SESLENDIM SULTAN TEYZE BIRAKTA KIRLENMESIN ELINDEKI BEYAZ BORNOZ DIYEREK..KADINCAGIZ.RENK DONUK BIR SEKILDE TÖVBE TÖVBE EVLADIM SOYLESEN VERMICEKMIYIZ DIYEREK GIRDI ICERI..
YORUMLAR
Gözümle görmüş gibi oldum bayağı güldüm. Paylaşımınız için teşekkürler. Oltayla çamaşır toplamak ilginç olsa gerek.. Ama teyze de iyi korkmuş. Saygılar..