- 603 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Evli kadın rüyası
EVLİ KADIN RÜYASI
Karnımdaki ince sancı gibisin ve seni dışarı atamıyorum. Zaten içimde büyüyüp koca bir sancı halini alacaksın, ama ben seni istemiyorum…
Evli kadının rüyası…
Keşke erkek tasvirleri yapan bir sanatçı olsam. Burnu olmayan, kulakları gözlerinin yanında olan erkek heykel kompozisyonuna sahip olsam. Ve herkesi sustursam, ağızlarına mum diksem, mumun ucundaki ipi yakıp erimesini beklesem.
Ama vaktim yok, sayende, küçük. Seni bir an önce içimden atmalıyım. Fakat annem, o saklamış evdeki bütün askıları. Ve hiç demir çubuk bulamıyorum sana zarar verecek, seni deşecek ve dünyaya gelmeni engelleyip sonra da klozet ve sifon yoluyla lağım suyuna karışmanı sağlayacak.
Neden oluştun sanki? Anlam veremiyorum, içime düştün ayıp mercilerden, içime ve aslında istemedim, ağlıyordum, üzülmüştüm, incinmiştim. Sahibin yok senin, ne ben, ne o. Ve birazdan bir demir çubuk tarafından rahatsız edileceksin. Düşünsene, korkunç şehri hiç görmeyeceksin, ben olmayacağım, çünkü sen olmayacaksın, yavrum.
Canın acıyacak ama sonra hiçbir şey hissetmeyeceksin. Korkma sen sonrasında rahatsız etmeyeceğim, çünkü kısa çubuktan sonra uzun demir çubuk var…
Sana bir gerçek anlatayım mı?
Sen istemsiz düştün içime, bilmem kaç yaşında birkaç tarlası olan konuşmayı dahi beceremeyen bir adam tarafından. Ve ben asla düşünmedim, kanımdan canımdan olan insanların bana ihanet edeceğini. Hiç tahmin etmedim, gencecik yaşımda koca bir hayvanın üstüme bineceğini ve hiç tahmin etmedim, lise, üniversite denen şeyin anne babanın seni satması anlamına geldiğini. İnandım, sadece inandım ve aldatıldım.
Aldatılmak da günahmış bu diyarda, ve kız çocukları günahkarmış, oyuncakmış araçmış, biliyor musun? O yüzden kızım, araç olmana izin vermeyeceğim.
Bahçemde kan aktı gülüm, bir gün çiçek açacak ve nefretle büyüyecek diye umut etmenin manası yok ki gülüm, canım, bebeğim, yavrum. Sen bir oyuncaksın ve kin duymaya hakkın yok!
Sana sorular sordum, kendini kullandırmamanı söyledim ama eminim ki kullandıracaksın, en azından zorunda kalacaksın, kirli ismim sayende biraz daha kirlenecek. O yüzden kızım, araç olmana izin vermeyeceğim, askıyı elime alacağım ve seni öldüreceğim…