El VEDA
Değerli Dostlarım...
Artık bu sayfalarda sizlerle beraber olup,değerli yazılarınızı ve şiirlerinizi okuyamayacağım...
Bu güzelliklerden mahrum olmak pek hoşuma gitmese de,bu dağların soğukları beni üşüttü..hasta etti.
Biraz kendimi dinlemeliyim..biraz da beni dinleyenleri susarak rahat ettirmeliyim diye düşünüyorum..
En çok korktuğum "kul hakkı" olması nedeniyle bana olan haklarınızı helal etmenizi istirham ediyorum.
Kul hakkı derken....her türlü istismar ve rahatsızlığın ...zaman gasbının da bu kavramın muhtevasında olduğuna inanıyorum.
Mustafa Pehlivanoğlunu hesap düzeltmek için darağacına gönderenlerin , Erdal Eren adlı 17 yaşındaki gencin hayat hakkını elinden alan zalimlerin,Hz Hüseyn’i katledenlerle aynı zihniyet ve tarikatta olduklarına inanıyorum.
Bu kadar aşk şiirinin takla attığı,aşıkların maşukun hallerine,bir bakışına sayfalar dolusu şiirler döşediği bir ülkede,bu kadar gasp-darp-hırsızlık-sapıklık-her türünden manyaklık olmasının nedenlerini düşünüp duruyorum.
Şunu da belirtmeliyim ki..aşk bilmediğimiz fakat tahmin ederek sınırlarını içimizin derinliğini kadar tutabildiğimiz ve muhteşem olduğuna inandığımız hal’dir.
Biz ne kadar engin yürekliysek aşk da o kadar derin ve tutkulu oluyor aslında.
Her aklın aşkı...her aklın dini kadar değil mi?
Ve aşk mükemmelin muhtevasında sürüklenen hissiyatın ismi olduğundan..sadece mükemmelin zatına duyulabilir...Diğer duyduğunu zannettiğimiz sesler..vehimler veya tutkularımızın içimizi kemiren törpülerinin verdiği acının sesidir.
Çok değerli yazı yazanlar..çok muhteşem şiirler yazan kardeşlerle tanıştım bu sayfalarda..
İyi yazı veya şiir yazamadığı halde çok değerli insanlar şahsiyetlerle karşılaştım...memnunum.
İnternet ortamının temin ettiği özgürlük alanında yazıp çizenler ..edebiyat baronlarının hakimiyetine girmeden,ağız kokularını çekmeden kendilerini ifade edebiliyorlar.
Bu sayfalar olmasaydı , birbirmizi tanımayacak,yazdıklarımızı okuyamayacak..tanışamayacaktık.
Veda etme gereği bile duymayacaktık.
Hepinizi sevgi ve saygıyla selamlar...
Mutlu ve aydınlık zamanların size de ulaşmasını dilerim..
Sevgilerimi..saygılarımı kabul edin.
YORUMLAR
erolabi
Sorun yok şükür..
Biraz ara veriyim dedim..
Bu arada yazılarını okudum hakikatten çok iyi..
Görüşmek ümidiyle
bu gün şiirini okuduktan sonra yazını da okudum ama ne beklerken ne çıktı karşıma...erolabi bu sanal ortam ne garip bir şey...ruhların konuşması,ruhların arkadaşlığı,ruhların çekişmesi v.s. ben üzgünüm, tekrar gel erolabi...senin için bir cin hikayesi yazacağım:))...kendine iyi bak...seni anlayabiliyorum...hoşçakal...
erolabi
sağol kardeşim..
ya sorma sanal ortama biz sıcak kanlı ülkelerin insanları dayanamıyoruz..
asla sanalizasyonda kalamıyoruz..
deşifre oluyoruz..isteyerek.
merak...bağlılık...açık yüreklilik adına.
valla sen yazarsan daha iyi olur cinler..
o karababalar mıydı...sayfalarda bazı bilgiler buldum..
var öyle yerler de saklıyorlar..diye düşünüyorum..
sağol kardeşim tekrar...
hoşça kal..
görüşürüz
erolabi
sağol kardeşim..
ya sorma sanal ortama biz sıcak kanlı ülkelerin insanları dayanamıyoruz..
asla sanalizasyonda kalamıyoruz..
deşifre oluyoruz..isteyerek.
merak...bağlılık...açık yüreklilik adına.
valla sen yazarsan daha iyi olur cinler..
o karababalar mıydı...sayfalarda bazı bilgiler buldum..
var öyle yerler de saklıyorlar..diye düşünüyorum..
sağol kardeşim tekrar...
hoşça kal..
görüşürüz
Muhteşem bir veda yazısı.
Gerçekliği olmaz ve sadece yazı örneği olarak kalır İnşallah.
Çok değerli kalemler ve şahsiyetler gelip geçiyor siteden. Hepsi de değişik bir iz ve lezzet bırakıyor.
Lakin büyükçe de bir boşluk.
Eser Hanım gibi ufak bir aradan sonra yine birlikte olmayı isteriz.
Site çok zaman alıyor ve yazmaya fırsat bırakmıyor sınır koymazsak. Lakin çok çok güzel bir ortam.
Bu güzellikten kendinizi uzun süre mahrum etmeyeceğinizi umuyorum.
Arkadaş ve dostluğunuzdan onur duyduk, feyz aldık. Şahsım adına söylerim ki şu an çok üzgünüm.
Allah'tan dilerim ki her şey gönlünüzce olsun. Hakkım varsa helel olsun.
Sen de helel et kardeşim.
Sevgi
Saygı ve selamlar.
Engin Tatlıtürk tarafından 10/18/2010 12:24:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
erolabi
Sağolasın..
Görüşücez inşallah.
Aklımda dağların sisleri..
İneklerin çanları hala kulaklarımda..
Böğürtlenlerle..
Likapaları bi atabilirsem hayallerimden
o zaman dönüp sanal dünyaya
yeniden oynayabilirim kalemlerimle..
Kendine çoook iyi bak..
Önceki profil resmin daha iyiydi...
Görüşürüz kardeşim