Aşk Olsun
22/6/2010 ·
Aşk olsunmuş, olmuş.
Sarhoş eden gözlerinden, yudumladım durdum. Naralarımı da gönlümün sokaklarında atıp durdum. Sessiz çığlıktı ayrılık, yalnız ben duydum. Her yağmur sonrası deniz kenarına indim. Dalgaların sesinde ayrılığın yankılarını duydum...
Bir varmış bir yokmuş, aşk masal olmuş. Okunmuş durmuş, aşka inanmayan dudaklardan, inanmayacak olanlara. Kiminin uykusu daha aşkın tarif edildiği Kaf Dağının ardındayken gelmiş. Kiminin uykusu da aşkın karşılaştırıldığı, pireler berber develer tellal iken kısmında gelmiş. Aşk masal olmuş, ama kimse masalın sonunu getirememiş...
Aşk bir rüyaymış. Herkes uyanık zannettiği için kendisini, aşkı görmekte haliyle mümkün olmamış.
Elinden tutulmadığı için, laf kalabalıklarının arasında aşk kaybolmuş. Aşk görülmediğinden, arayıp bulması çok zormuş. Elma desen elmaya değil, armut desen armuda benzemezmiş. Bir tek benzerse ayvaya benzermiş. Aşk kaybolmuş. Kimsesiz kalpler mezarlığında olacağı da şehir efsanesi olarak dilden dile dolanıp durmuş...
Aşkı gönül hırsızlığı yaparken yakalamışlar. Ardından sorgulamaya başlamışlar. Aşk doğruları söyledikçe, ona inanmayıp yalanlamışlar. Aşk doğruları söyledikçe, aşkı yakalayanlar, sorgudan sıkılmışlar. Aşka işkence etmeye başlamışlar. Aşkın gözünü kör etmişler. Aşka yalan ifadelerinin altına imzasını attırmışlar. Aşka müebbet ceza kesmişler. Gözleri ve gönüllerinden çok uzağa da sürgün etmişler...
Abidik gubidikler aşkı maymuna çevirmişler. Ne yaparlarsa aşkında aynısını yapacağını sanmışlar. Elleriyle onu görmemek için, gözlerini kapamışlar. Aşk kapamamış. Dillerinden çıkmasın diye ağızlarını elleriyle kapatmışlar. Aşk kapamamış. Kulakları duymasın diye elleriyle kulaklarını kapamışlar. Aşk kapamamış. Bir maymunluk varmış ama abidik gubidikler, kimde olduğunu halen anlayamamışlar.
Aşka hesap sormuşlar. Gönlünüzden ne koparsa diye cevap vermiş. Canları kıymetli olduklarından para uzatmışlar. Aşk, para her yerde geçer ama bende geçmez demiş...
Aşkın bir gün hortlayacağından korkmuşlar. Suspus olmuşlar. Suspus olan dudaklarından çıt çıkmış, aşkı çıkartmamışlar. Aşktan korkmuşlar. Dilleri tutulmuş. Tutulan dillerinden de kira istemeye kalkmışlar...
Aşk olsunmuş, olmuş.
- Aşkım!
- Memnun oldum.
Aşkın matematiğini yapanlara inat, hesapsızım. Toplamam, çarpmam, bölmem ve çıkarmam. Sadece aşkı hesapsızca yaşarım.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.