- 1573 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Hastane Günlerim (1)
Hastane odasındayım yine odamdaki camda güvercinler camı tıklatıyor.Ekmek istiyorlar.Yanımdaki teyze güvercinleri besliyor,ekmek ufaklayıp veriyor.
Biz hastalarda tedevimizi olmaya çalışıyoruz.Ameliyat gününü bekliyoruz.
Hastane günleri zor geçiyor.Arada sırada belimede giren sızı olmasa rahat sayılırım.
İki yanımda yatan iki yaşlı teyze ikiside çok tatlı ihtiyarlar.Beni güldürüyorlar.beni çok iyi besliyorlar.Durmadan birşeyler ikram ediyorlar zorla yediriyorlar .
Ameliyat günüm geldi çattı.Ameliyata girdim.Sandığımdan daha kolay oldu.Ayıldığımda biraz acım vardı.ağrı kesici iğne yaptılar geçti.Kanamam varonun harcında genel
durumum iyi birde gönderseler.Benden parça alıp patalojiye göndermişler.Ayın 24 de ankaraya gitmem lazım o zamana kadar inşallah taburcu ederler beni diğer hastalığım için kontrol günüm.konrolden gelince yine yatıcam sanırım burada patalojinin sonucuna göre sanırım.Moralim bazen iyi bazen ise karamsar psikolojim biraz bozuk ne yapmalıyım bilmiyorum.
Bugün beni taburcu edeceklerdi, ama kanamam oldu taburcu olamadım.Yarına kadar kanamam olmazsa allahın izniyle inşallah yarın olucam.Kanamam dursun diye tampon yapmışlardı .Onu çıkardılar pansuman yaptılar canımı acıttılar.Ankaraya nasıl gidecem bilmiyorum.Çok halsiz kaldım.Çok kan kaybettim.Taburcu olunca birde teyzelerimi özleyeceğim.
Sağlık görevlilerinin çoğu çok iyi hastalara iyi davranıyorlar .Hocalarda iyi fakat hastalara hastalıkları hakkında açıklma yapmıyorlar.Tabi arada kötü olanlarda var.Tek bildiğim kanser olduğum.Ya rahmimi alacaklar yada ışın tedavisi alacağım.Yarın heyete dosyam gidecek bana ne karar vereceklerini tartışacaklar.Biyopsi sonucu bekleniyor.Allahım hakkımda hayırlısını ver.Acı çekmeme izin verme,yataklara düşürme kimseye muhtaç etme.....
allahım sen sağlığıma kavuşmama yardım et.
YORUMLAR
3 ay ara ile iki göğüs ameliyatı, bir yıl sonra da rahim ameliyatı geçirmiş bir kadın olarak; sizi çok iyi anlıyorum. Bu hastalığın tedavisi ne ameliyat ne de ışın...Tek bir tedavisi var: Hayatı sevmek, keyif almak. Sonrasında hep teşekkür ettim Tanrı'ma: Hayatın farkına varmamı sağladığı için. Sıkıntılı günlerinizin geçtiğini ve sağlığınıza kavuştuğunuzu umuyorum, diliyorum.
Sevgiler, selamlar Reyhan Hanım.