İHTİMAL
İHTİMAL..
Sevdim seni kana kana , soluksuz , durmamacasına Tüm hücrelerime işledim seni. Her yanım sen , her şeyim sen.. Keşke haykırabilseydim hepsini sana. Durup bakabilseydim gözlerine çekinmeden ve diyebilseydim sevmek buysa seviyorum be. Herkesi her şeyi karşıma alacak kadar seviyorum seni . bütün bir ömrü yalnız sana adayacak kadar seviyorum . Tek bir insan yüzü , sesi dahi duymayarak . Sadece senle var olacak kadar seviyorum seni . Delilik belki ya da sen öyle de .Çünkü ben normal bir yüreğin alışılagelmiş sevgisiyle değil duyulmamış görülmemiş bir anormallikle seviyorum seni . Adınla başlıyorum güne ,ve hayallerinle uyuyorum yine.. Bilsen ne acı yanı başındayken ırakları yaşamak . ağzımın ucuna gelen kelimeleri yutkunmak . Çalan her şarkıda bir ah çekmek . sana söyleyemediklerimi suskunluğa yüklemek .. ne zor şeymiş böyle kimsesizce sevmek.
Sen olsaydın yanı başımda böyle durgun olmazdım. Tutsaydın ellerimden hiç düşme korkusu duymazdım hayatta . sarsaydın kollarına böyle üşümezdim yerli yersiz . Yatağımın bir ucunda sen olsaydın, apansız bölünmezdi düşlerim sensizlik kâbuslarıyla .
Ve sen benim olabilseydin dizginlemek zorunda kalmazdım yüreğimi, sevmelerin anlamından utanacağı bir kifayetsizlikle kapılabilirdim sana . Yapamadıklarımın pişmanlığıyla kavrulmak yerine senli bir ömrü masallarla kıyaslayabilirdik … Senle ben ‘ biz ‘ olabilseydik eğer, gelecek de edebiyat kitaplarının aşkla başlayan her dizesini süsleyebilirdik …
Keşke sende sevebilseydin beni . imkansızlıkları da yıkardım yoluna.. sen bir evet deseydin nelerden vazgeçmezdim uğruna .. Gel deseydin , benim ol , nefesim , ömrüm ol .. Olumlu kılamayacağım olumsuzluk kalmazdı çağıran sen olunca ..
Ah benim sevgiye aç sevgilim .. Öyle bir sofra kurdum ki sana yüreğimde,bir kuş sütün eksik tabir – i caizse .. sensiz içilen su bile düğüm olurken boğazıma, niyetliyiz geleceğin güne dek oruç tutmaya yalnızlığımla ..
15 HAZİRAN 2010
NAİME GALİP..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.