- 1119 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AY IŞIĞI VE LAL KIRMIZISI ŞARAP................
SENİ , BENİ İKİMİZİ DÜŞLEDİM DÜN GECE ,
SEN VE . BEN NASIL BİR İKİLİ OLURDUK ,
KÜÇÜK BİR EV DÜŞLEDİM , HANİ ŞU NOHUT ODA BAKLA SOFA DEDİKLERİNDEN . HANİ CATISININ YERİNDE CAM DAN BİR PENCERE OLAN VE YATARKEN GÖZYÜZÜNÜ İZLEYEBİLDİĞİN ,
SENİ DÜŞÜNDÜM BU EVDE ,
SEN , ÇALIŞMAYI , ARAŞTIRMAYI , BENSE , ÇALIŞMANIN YANINDA , BOL BOL OKUMAYI , DENEMELER VE ŞİİR YAZMAYI SEVEN .
NASIL BİR ORTAK PAYDA DA BULUŞURDUK ONU DÜŞLEDİM .
bEN KAHVEYİ , ÇAYI SEVERKEN , ARADA BİR BİR BARDAK ŞARAP A YOK DEMEZKEN , SEN BİR BARDAK ASLAN SÜTÜNÜ TERCİH EDERDİN .
ÇAY VE RAKI , KÜLTÜRÜRMÜZÜN İKİ VAZGEÇİLMEZ SIVISI , BİRBİRİYLE ÖRTÜŞMEYEN .
ÇAY SOHBETLERİ İLE RAKI SOHBETLERİNİN FARKLILIĞINIDA DÜŞÜNMEDEN GEÇEMEDİM ...
DÜŞÜNÜRKEN , KALKTIM , MUTFAĞIMA YÖNELDİM . DOLAPTA , YAKLAŞIK 1 YILDIR SOĞUMAYI BEKLEYEN KIRMIZI ŞARAP I ÇIKARDIM . UZANIP ALDIĞIM AYAKLI ŞARAP BARDAĞINA BİR MİKTAR DOLDURDUM .
NE GÜZEL BİR KIRMIZISI VARDI , MASADAKİ ÇALIŞMA LAMBASININ IŞIĞINDAYSA BİR BAŞKA GÖRÜNÜYORDU O KIRMIZI RENGİ .
LAL KIRMIZISI ,
YUNAN MİTOLOJİSİNİN KUYSAL İÇECEĞİ , ZEÜS ÜN KANI , AFRODİT İN AŞK SUNAĞI , HERA NIN ŞİDDET KAYNAĞI , KİBELE NİN BEREKETİ KUTSAMASI , TANRI LARIN VAZ GEÇİLMEZİ VE SUNAKLARININ ANA İÇECEĞİ , KUTSAL SU , KIRMIZI ŞARAP .
TEKRAR DÜŞÜNSEL ZAMANLARIMA DÖNÜYORUM FARKINDA OLMADAN .
SEN , ÇALIŞMA MASASININ BİR KENARINDA İLİŞİK DURAN , İNCE UZUN , BEYAZLARA BÜRÜNMÜŞ , İNCE , UZUN , BİR KADIN ZARİFLİĞİNDE BİR KENARDA DURAN BARDAĞINA UZANIRKEN .
HAFİF DOLGUN , ANCAK , ZERAFETİNDEN BİR ŞEY KAYBETMEMİŞ , ESKİLERİN ------ MİHRAP YERİNDE ----- DEDİKLERİ , BORDO RENGİ KADİFE GİYSİLERLE ARZ-I ENDAM EDEN BİR KADIN ZERAFETİYLE , BAŞUCUMDA DURAN O NA UZANMIŞTIM . ONA EŞLİK EDEBİECEK TEK MEZE , BİR DİLİM BEYAZ PEYNİR EŞLİĞİNDE ....
SEN SE , BİR DİLİM KAVUN EŞLİĞİNDE , BİR YUDUM ALIRKEN SODA İLE YUMUŞATILMIŞ AROMASI HAFİFLETİLMİŞ ASLAN SÜTÜNDEN ,,,,, GÜLÜMSÜYORDUN.....
KASVETLİ BİR AKŞAM KARANLIĞINDA , PENCEREDEN İÇERİ GİREN VE İNSANA FERAHLIK VEREN ...........SEHER YELİ ÖRNEĞİ....... YÜREĞİME DİNGİNLİK VEREREK GÜLÜMSÜYORDUN......
BENSE O İNCE BELİNİ , HOYRATÇA ELİMLE KAVRADIĞIM , LAL KIRMIZISI ELBİSEYİ UMURSAMADAN TUTTUĞUM , ZARİF BARDAĞIMI , SANA DOĞRU UZATARAK , ---------- SENİN İÇİN ---DİYORDUM .
ELİMDEKİ , ROMANIN SON SAYFALARINA GELDİĞİMDE , SEN DE ÇALIŞMALARIN SONUNA GELMİŞTİN .
KİTABIMIN KAPAĞINI KAPATIRKEN , SENİNLE TÜM GECE SÜRESİNCE BİR KELİME DIŞINDA HİÇ KONUŞMADIĞIMIZI ANIMSIYORDUM . ----- OLSUN AMA ---- DIYORDUM KENDİMCE . ----- OLSUN ---- BEN ONUNLA ÇOK UZUN SOHBETLER ETTİĞİMİ , ÇALIŞMALARI , ESKİZLERİ İLE İLGİLİ BENSE OKUDUĞUM KİTAPLA İLGİLİ KONUŞTUĞUMUZU DÜŞÜNÜYORUM BU GECE .
ONUN DA ÇOK MUTLU VE DİNGİN OLDUĞUNU DUYUMSUYORDUM........
DÜŞÜNDÜM BU GECE ,
SENİ VE BENİ , İKİMİZİ ,
İYİ , MUTLU , DİNGİN , YAŞAMIN SON ÇEYREĞİNDE , UZUN SOLUKLU BİR KOŞU YAPABİLECEĞİMİZİ DÜŞÜNÜYORUM .
SEN VE BEN ,
ZAMAN ZAMAN TARTIŞACAĞIMIZ , SİNİRLENNEBİLECEĞİMİZ , HATTA KISA SÜRELİ KÜSÜMLER YAŞAYACAĞIMIZ , AMA HİÇ BİR ŞEY OLMAMIŞ GİBİ HAREKET EDEBİLECEĞİMİZ ,
İYİ BİR DOST , YOLDAŞ , YAREN , YAR OLABİLECEĞİMİZ ,
UZUN SOLUKLU YARINLARI DUYUMSADIĞIMIZ...................
VE BEN DÜN GECE SEN VE BENİ DÜŞLEDİM TARACAMDA ,
AYIŞIĞI VE LAL KIRMIZISI ŞARAP EŞLİĞİNDE.................................EMİN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.