- 1989 Okunma
- 16 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Saygideger hanimefendi,cok guzel bir tespit,te bulunmussunuz.Maalesef yaptiklarimizla degil,yapmak isteyipte yapamadiklarimizi,yapmisiz gibi davranmak,kendimizi hic olmadigimiz yerlerde varmis gibi empoze etmek,kucucuk seylerden buyuk firtinalar koparmak,biz insanoglunun dogasinda var.Bu ve buna benzer duygular,insan,oglunun ego,sunu oksadigi gibi,kimi zaman,da, tersine buyuk sorunlar yaratabiliyor...Bence maksat;gerek internet,te,gerekse gunluk hayatimizda,insan,i duygularimizi gelistirmek,ve bu duygulari,dogru zaman,da dogru insan,larla pekistirmek olmali...Zira bu duygular,biz,i baska biz,misiz gibi gostermekten baska,hic bir seye yaramiyor...Dolayisiyla internet,ten sogumaniz,bahsedilen durumlarin farkinda oldugunuzu,ve tasvip etmediginizi gosterir..Bence dogru olanda budur...Tekdir edersinizki bu dunyada kimileri saadece konusur,kimileride yapar...bu ikilemin farkina varabilmek ise erdemlik gostergesidir...Ve ben sizde bu erdem,i gordugum icin kendimde cevap yazma cesaretini buldum...Umarim,sahsiniz icin bu sayfa,larda,yapmacik ve abartili hayatlar,sizden uzak olur...Sevgi ve saygilarimla.....
hicbitmez
dediklerinizde haklisiniz hepsine katiliyorum.
tesekkür ediyorum.
sonsuz saygimla
Birisi illede vermek istiyorsa adresini alın bu 1.
diğer birisi illede adresinizi almak istiyorsa daha evvel size vereninadresini verin bu 2.
Söyledikleriniz katiyyen doğru, ve eleştiriler keza...
adresimi özelden mesaj attım dermişşim soğukluğu tebessümle yenmek için:))
saygımla...
hicbitmez
Cok seylere rastliyoruz hayret ediyouz bazen gercektenn.
tesekkür ederim yorum icin
saygilarimla
Ben bana zarar vermediği ve beni üzmediği sürece kimsenin ne yaptığıyla açıkcası ilgilenmiyorum.Bana yanlış gelen başkasına doğru gelebilir ya da tam tersi.
Evet, site site dolaşanlardan değilim..Burası bana yetiyor ama dedim ya kimse beni bağlamıyor .
Ama şu sohbet meraklıları MSN delileri, şiir sitelerini "manita" bulma yeri görenler ve rahatsız edenler . Onlara acıyorum.
Sanal alem yalan alem geyiği altında, hayatımda olduğu gibi burada da insan seçiyorum açıkcası.
hani iyi niyetli olma falan var ya,yardım etme, hal hatır sorma vs... boşmuş bunlar.
millet en ufak şeyde garez bileyip öç alma derdinde..sonra başın ağrısın aylarca..aşar beni bunlar.. iyi böyle samimiyet kurmamak kimseyle.
sevgimle
hicbitmez
O yüzden mesafeyi korumak gerektigine inanirim hep.
zaten iyi niyetli olan yaklasimimizi farkli algilayanlar oluyor.
bir selama karsilik versen ikinci mesaj da msn i istiyor ya da hatta veriyor bile.
Tesekkür ederim yorumun icin
sevgilerimle
msn konusunda hiçbir şey demeyeceğim.Çünkü çok haklısınız.Aslında diğer konuda da haklısınız site site dolaşıp şiir ekleyenler iyi birer şair olsalardı site site dolaşmazlardı.Mesela bu sitede birkaç isim var ki o isimleri hemen hemen bütün sitelerde görüyorum.İsimlerine her yerde rastlamak mümkün.Üstelik hep aynı şiirler.Bu durum bende ters tepki yapıyor.İyi şiir yazıyor olsalar bile okumak istemiyorum.İyi şiir yazmakla ünlü bir şair olunmaz inancındayım.Şair her şeyden önce kendi egolarını tatmin duygusundan vazgeçmeli.Tek bir sitede sebat edip sadece orada yazmalı ki aranılır olsun.Kendine güvenene tek site yeter.Şairin okuru varsa onu bulur zaten.Mesela ben hece şiirleri yazamıyorum.Bana tavsiye edilen birkaç isim oldu.Onları okumak ve birşeyler öğrenmek adına bu siteye bugün üye oldum ve sadece bu sitede kalacağım.Yazınız çok güzeldi.Tebrik ederim
FedakarYÜKSEL tarafından 11/28/2010 5:47:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
FedakarYÜKSEL tarafından 11/28/2010 5:53:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
hicbitmez
böylede olunca sasiriyorlar demek ki.
hatta ünlü oldum saniyorlar galiba oldukca komik.
tesekkür ederim yorum icin.
saygilarimla
FedakarYÜKSEL
insanlar arasında sevgi, saygı, huzur, güven kalmayınca
ve birbirleriyle barışık olmayınca
huzuru, rahatı, mutluluğu başka yerlerde aramanın peşine düşüyor.
tabi durum böyle olunca yanlış yollara sapma ihtimali yüksek olur.
kutluyorum
sayg. sevgiler sunuyorum
hicbitmez
bu da önemli bir konu aslinda degindiginiz.
tesekkür ederim
saygi ve sevgimle
HAKLISINIZ YAPMACIK İNSANLAR YAPMACIK HAREKET EDERLER...ASLINDA BİRAZ ARA VERMEK GEREKİR...AİLE YAPISINI BİLE ETKİLİYOR.....İÇİNDE İYİ İNSANLARDA YOK DEĞİL....MESELA KENDİM SİTEMİZDEN TOPLAM ON KŞİYE YAKIN ARKADAŞLA TELEFONLA OLSUN MSN DEN OLSUN HASBİHAL EDİYORUZ.....AMA SEVİYELİ OLARAAK KONUŞUP HASBİHAL ETMENİN DOĞRU OLDUĞUNA İNANIYORUM...HER HAFTANIN İKİ GÜNÜ KESİN ARKADAŞLARLA TELEFONLAŞIRIZ....AMA GERÇEKT EN ART NİYETSİZ ARKADAŞI BULMAK ÇOK ZOR....ALLAHA BİN ŞÜKÜR ÖYLE BİR SORUNUM OLMADI...TELEFONNLAŞTIĞIM VE MSN DEN YAZIŞTIĞIM BAY.BAYAN ARKADAŞLARLA ABİ KARDEŞ BACI GİBİYİZ....İŞİN EN İYİ TARAFI KÖTÜ NİYETLİ OLMAMAKTIR.ZATEN İNSANLARIN KONUŞMASINDAN HAL VE HAREKETLERİNDEN ÇABUK ANLAŞILIR....DİYE DÜŞÜNÜYORUM..GÜZEL YAZINIZI BEĞENDİNM TAVSİYE EDERİM....SAYGILARIMI SUNARIM....
hicbitmez
ama cok msn isteyen oluyor insan diyor bu nedir böyle.
örnegin bugün bir sürü misafirim vardi ve ben simdi sitedeyim ve insan istiyor ki siirlere yazilara baksin rahatla.Ona suna buna kafa yormadan.
Iste böyle degerli dost bir anlik öfkeden yazilmis bir yazidir yine.
Tesekkür ederim yorumun icin
Saygilarimla
Maalesef katiliyorum ama yorumlarin birinde de denildigi gibi, kendin icin dogru olani bulman gerekiyor..
kaptiripta kendini bikkinliga yol acmasin gereksizler diye.
Ruh hali, en cok bocaladigim iste,
size tavsiyem kendimede tavsiyemdir hep.
sevgilerimle
Nar-ı Çiçek tarafından 10/31/2010 12:35:49 AM zamanında düzenlenmiştir.
hicbitmez
Moral bozuyorlar bir an insan gecici bir öfkeye kapiliyor ister istemez.
Sonsuz sevgimle
sanal ortamdan insanları ne kadar soğutuyorlar değilmi maalesef seviyesizliğin bu denlisini görmek gerçekten insanlardan soğutuyo beni ama şöyle teslli ediyorum kendimi medeni cesareti olmayan yüzüne söyleyemeyeceği şeyleri ancak yazarak aktaran cesaretsiz ve basiretsiz kimseler soğumamak elde dğil ama ne yapıcaksın teknoloji insanımızın seviyesinide aldı götürdü demek galiba
hicbitmez
herkes seviyesince gercek hayatta seviyesiz olan internette daha da seviye düsürücü olabiliyor demek ki.
tesekkür ederim yorum icin
saygilarimla
İnsanların ne kadar yalnız olduklarını gösteriyor bana yalnızca. Birileriyle tanışmak yalnızlıklarını ve açlıklarını hatırlatırken, bir yerlerde şiirlerini yazılarını paylaşanları tek kalemle silip atmayı yanlış buluyorum ama. Duygularını anlatabilecekleri üstelik bunları edebiyatla zor bir yol seçerek paylaşmak aslında hayatlarına duydukları saygının bir göstergesi. Kendilerini önemli bulmalarına gelince... Bir insanın kendine saygı duyması ve kendini önemsemesi güzel ve olması gereken bir durum. Bu konuda kendilerini hayatın merkezinde görmek noktasına getirmeleri tehlikeli olan. Allah yardımcıları olsun ve akıl fikir versin ne diyelim başka.
Sizi bunaltacak herşeyden uzak durmanız herşeyden daha önemli. İşin felsefik yürüyüşüne başladığınızı düşündüm şu bir kaç satırınızda. Kolaylıklar dilerim...
hicbitmez
tesekkür ederim yorumunuz icin
saygilarimla
Canım bazen ben de aynı şeyleri düşünüyorum. İnternete girdiğimizde, gerçek dünyayı unutuyoruz. Tehlikeli bir alem ama insanlara da güvenmek gerekiyor. O bir yerde de kendi elimizde. İnsanların sanal da olsa niyetleri anlaşılıyor. Güzeldi yazın. Sonsuzsevgilerimle
hicbitmez
bu da iste insanin bazen sinirlerini bozuyor.
tesekkür ederim yorumun icin
sonsuz sevgimle
Canım Süreyya Eren'in bir yazısı vardı "Klavye kadınları" ve " Klavye erkekleri" diye. Senin yazdığın yazıya güzel bir yorum olacak cinsten.
İnsanlar belki gerçekte hayata geçiremedikleri şeyleri bu şekilde telafi etmeye çalışıyorlar.
Ne olursa olsun sen kendini üzme ve kırılma lütfen. Adı üstünde biz insanız....
hicbitmez
bilemiyorum ama insanlar nerde olursa olsunlar birseylerin ölcüsünü bilmesi lazim diye düsünüyorum.
sonsuz sevgimle
Sevgili Serpil, insan faktörünün olduğu her yerde yapmacıklık var, ister gerçek hayat olsun, ister internet siteleri olsun. Tabiki sitelerde daha çok olma olasalığı var çünkü kişi karşısındakini tanımadığı için daha çok atabiliyor. Ama ne demiş atalarımız; yalancının mumu yatsıya kadar, ondan sonrası gün yüzüne çıkıyor zaten.
Sevgimle...
hicbitmez
ama ne gerek var ki böyle seylere
tesekkür ederim yorumun icin sevgili Emine
sonsuz sevgimle