GENÇ OLMAK
Genç olmak ne demektir? Çılgınca gezip tozmakmıdır? Yoksa hayatını saçma sapan şeylerle ğeçirmek mi? Peki size göre ne demektir gençlik? Bana göre genç olmak olgunlaşma yaşının gelmesidir.Ama günümüz insanları yani gençleri bunu yanlış anlıyorlar...Şuursuzca gezmeyi, her hafta ayrı bir sevgili edinmeyi yada günlerini internet başında tanımadıkları insanlarla chat yaparak geçirmeyi gençlik zanneediyorlar.Bu bahsettiğim gençlerden bir tanesini durdurup sorsanız haberi bile yoktur dünyada ne olup bitiyor.Bunları bazı gençlerimiz için söylüyorum.Zaten onlar kendilerini bilirler.
Artık şu gençlerimizi bilinçlendirip bu olanlara bir dur dememizin zamanı geldi diye düşünüyorum.Kimse ne düşünüyor ne de soruyor bu gençlerin heli ne olacak diye...
Genç olmak bu demek değildir arkadaşlar.Genç olmak bilinçli bir birey olmaktır, olgun bir insan olmaktır, içi boş bir insan değil.Bazı ebeveyinler diyor ki bir daha genç olmayacaklar bırakın gezip eğlensinler diyor.Bu genç bir gün yetişkin olacak ve geçmişine dönüp baktığında kayda değer birşey görmeyecek ne kadar acı bir kayıp... Yılların boş işlerle geçmiş.Bu gençlik dediğimiz dönemlerde insanlar çalışıp ileriye dönük planlar yapsalar ve yetişkin olduklarında geçmişlerine bir göz gezdirdiklerinde ben ne kadar çok iyi işler yapmışım deseler iyi olmaz mı sizce?
YANLIŞMIYIM?
YORUMLAR
Hoş geldiniz efendim...
Şiirlerinizi ve birkaç yazınızı okudum, hepsinde sitem ve ayrı kalmanın verdiği ızdıraplarını gözlemledim. Bence herşeyi zamana bırak; zaman en iyi ilaçtır tüm acılara.
Tespitleriniz doğru ve insan büyüdümü olgunlaşır ve kimi insanlar da var büyüdükçe çocuklaşır olgunlaşma evresine nasip olamıyor.
Bilinçli bir toplumun oluşması için ailede bilinçli bireylerin olmasına bağlıdır.
Selamlıyorum/kutluyorum
Sitemize hoş geldiniz, yazdıklarınızda da yerden göğe haklısınız.
İnsanlar üç şeyin kıymetini kaybetmeden bilmezmiş:
Gençliğin, boş vaktin, sağlığın.
Aileler çocuk ve gençlerine gereken önemi verip, onları hem bedenen hem de ruhen donanımlı olarak yetiştirirlerse, sonuç sevindirici olur.
Selam ve saygılar.