- 1212 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
Zeyneb'in Mahzun Gözleri!
Dün sabah kahvaltı haberlerinde, Hakkari Geçitli yakınlarında, minübüsle geçerken yola mayın döşenmesi sonucu annesini kaybedip, yaralı olarak kurtulan minik Zeyneb’in haberi içimizi dağladı yine.
Tedavi edildiği hastaneden taburcu edildiği haberini izlerken, gözlerim Zeyneb’in yüzündeki hüzne kilitlendi. O yaşta bir bebeğin yüzünde, hüzün değil, mutluluk gülücükleri olmalı.
Hayatın acımasız yanıyla çok küçük karşılaşıp, bir de annesini kaybetmesi anlatılamayacak acı bir olay. O minik yürek kendine ilk geldiğinde, ‘anneee’ diye ağlamış. Bu gayet normal, bizler bile canımız her yandığında ‘ah anam’ demiyor muyuz?
Vücudundaki yaraları tedavi ettiler, doktorları onbeş güne kadar ayağa kalkabileceğini söylüyorlar.
Pekiyi!!! Ruhunda açılan yaralar acaba iyileşebilir mi?
Hiç zannetmiyorum.
Anne …o kadar minik bir bebeğin bütün dünyası!
Ağlayınca okşayanı, korkunca teselli edeni, sığınağı, canı, her şeyi.
Ne kadar iyi bakılsa, üzerine titrense, o minicik yüreğin bir yanı hep eksik kalacak ömür boyu. Anacığını, varsa resimlerinden hatırlamaya çalışacak, anne kokusunu hiç bilmeyecek!
Terörün mazereti olamaz! Her türlü terörü kınıyor, lanetliyorum!
Ama hedef minik canlar, analar olunca, içim bir başka yanıyor.
Terör artık bitmeli, yeter! Yeter artık!!!
Minik canları anasız, anaları fidansız bırakmasınlar artık!!!
Dün yine gencecik fidanımız İbrahim’i uğurladık, ebedi yolculuğuna.
Yine bir ananın ciğeri yandı, iflah olmayacak kor düştü dertli yüreğine. Kendisi de Hakka teslim olana kadar, yüzü gülmez biçarenin.
Yarabbi ne olur dursun artık şu terör, analar ağlamasın, minik Zeynep’ler öyle melül ve çaresiz bakmasın, ne olur!
YORUMLAR
handan akbaş
Üzülmemek elde mi Murat kardeş, değerli yorumunuza teşekkür ederim, saygılarımla.
Zeynep'in öyküsü hepimizin yüreğini dağladı. Duyarlı yüreğinizi kutluyorum Handan Hanım. İnşallah bir an gelir ve biter terör kabusu. Hiçbir eve ateş düşmez. Selam ve saygıyla
handan akbaş
Her şehit haberinin ardından içimiz kan ağlıyor. Öyle çok üzülüyorum ki bu üzüntmü anltmam mümkün değil. Bunun yanında çocuklrın ve halkın yralanması ve ölmesi daha da üzücü. Yine güzeli Sevgili Handan Hanım. Sevgilerimle :)
handan akbaş
İçimiz kan ağlasa da aynen devam ediyor.
Yine de ümit etmek istiyorum son olur diye, sevgilerimle
Yeter dendikce artar gibi sanki.
Üzücü bir yazi evet insan diyecek birsey bulamiyor artik.
Yüregine saglik sevgili Handan.
Sonsuz sevgimle
handan akbaş
Selam ve sevgilerimle.
ÇOCUKLARIMIZ SUÇSUZ!ONLARIN CANLARINI YAKMIYALIM.
DUYARLI YÜREĞİNİZİ KUTLARIM EFENDİM.
TEBRİKLER.
handan akbaş
İnşallah biter artık bu terör, diyerek saygılarımı sunuyorum.
Nice Mehmet analarının yası, an be an katlanırken
Bir de Zeynep'lerin yıkılan hayalleri...
Artık bu millet kan görmek/yas tutmak istemiyor.
Duyarlı anlatımınız ve
Paylaşımıza teşekkürler.
Sevgimle
handan akbaş
Okuyup değerli yorumunuzu bıraktığınız için teşekkür ederim, selam ve saygılarımla.
İçim titredi okurken.. Hepimizin ortak sesisiniz. Dualar ediyorum ben de bitsin bu terör! Duyarlı yüreğinizi kutluyorum. Sevgilerimle..
handan akbaş
Üzüntü millet olarak hepimizin, inşallah bitsin artık!
çok haklısın canım yeter diyorum bende yeter
hegün bir şehit haberi duymamak için haber dinlemiyorum yanıyor içim ya analar
nasıl dayanır bilmiyorum düşünmek bile istemiyorum
zavallı küçük bebeler ve bu güzel yavru evet büyüyecek bir yanı eksikte olsa büyüyecek vay gidene ya o gencecik anne doymadı yaşamaya doymadı çocuğuna hayatın baharında
kaybolup gitti
bu yalancı dünyadan
güzel anlatımdı kutlarım canım sevgimle
handan akbaş
Eşim sabahları dinlerken duyduklarım, sevgimlesin.
handan akbaş
Selam ve sevgilerimle...