- 1152 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
edebiyatçı olmalıyım!!!
HEDEFİM:Samsun 19 mayıs üniversitesi türk dili ve edebiyatı öğretmenliği
2006 puan:320.874 2007puan:324.491
insan hayatı her zaman amaçlar üzerine kurulmalı bence,insan sorgulamalı kendinİ ben neyim?ne yapmak istiyorum?hayattan baklentim ne?başarırsam ne olur?başaramazsam(ki bu beni en çok korkutan soru)ne olur?bu sorulara aldığı cevaplar doğrultusunda hayatına yön vermeli...
bende ilk olarak kendime bu soruları sorarak ve hedefimi belirleyerek başladım.ve evet ben edebiyat ile ilgili bir alanda muvaffak olmalıydım çünkü derse girerken içime sevinç doluyor içimde neredeyse çiçekler açıyordu.bana bu kararı verdiren bir diğer etken ise edebiyetın bana verdiği rahatlıktı.YAZILI kelimesinin oldum olası bana soğuk gelmesine rağmen edebiyat yazılılarında aynı stresi yaşamamamdı belki onu başaracağıma inandırmıştım kendimi galiba allaha şükürki hiçde utandırmadı.bana mesleğimi (mesleğim diyorum)sevdiren bir diğer etken ise öğretmenlerimi örnek almam oldu.diğer derslere nazaran edebiyat öğretmenlerimden ve dersten daha çok şey kazandığımı düşündüm.iyi bir edebiyat öğretmeni nasıl olur diye onları gözlemleyip notlar tuttum.tertip düzene çok önem vermeme rağmen edebiyat kitabımın sayfaları nottan görünmez oldu.napayım kitabıma yazdığım her şeyi kendime kar belliyorum.çünkü bir diğer hayalim öğretmen olduğumda kitaplarımı öğrencilerime gösterebilmek bu nedenle her gördüğümü yazıyorum ve onları geçmişimin birikimi aynası olarak düşünüyorum.
bu nedenle ne pahasına olursa olsun hedefimi gerçekleştireceğim.hiç bir zaman başarısızlık ihtimaline odaklanmayıp zorluklarla pes etmeden savaşacağım...VE İNŞALLAH MUTLAK BAŞARIYA ULAŞACAĞIM
SONUÇ OLARAK:ŞU AN 11.SINIFA GİDİYORUM 2009DA ÜNİVERSİTE SINAVINA GİRECEĞİM(VE KAZANACAĞIM,KAZANMALIYIM...)2014 TE EDEBİYAT FAKÜLTESİNİ BİTİRİP EN GEÇ 2016 YILINDA EDEBİYAT ÖĞRETMENİ OLARAK KENDİMİ ÖĞRENCİLERİME ADAYACAĞIM...!!!
YORUMLAR
Madem edebiyarçı olmakve Türk dilinde okumak irtiyorsunuz.Nokyalama işaretlerine dikkat etmeniz gerekir.
Örneğin : Noktalamadan sonra büyük karfle başlanması gerektiği gibi.Durup dururken dikkat çekme ve reklam olmaksızın ayraç içersinde büyük harfe yer verilmesi gerekirken gereksiz ce keyfi büyük harf kullanılmış.
Başarılar dilerim.
İNŞALLAH MUTLAK BAŞARIYA ULAŞACAĞIM
SONUÇ OLARAK:ŞU AN 11.SINIFA GİDİYORUM 2009DA ÜNİVERSİTE SINAVINA GİRECEĞİM(VE KAZANACAĞIM,KAZANMALIYIM...)2014 TE EDEBİYAT FAKÜLTESİNİ BİTİRİP EN GEÇ 2016 YILINDA EDEBİYAT ÖĞRETMENİ OLARAK KENDİMİ ÖĞRENCİLERİME ADAYACAĞIM...!!!
Hedefinin olması harika,inşallah ideallerine ulaşırsın.Her şeyin hayırlısı olsun.ben sizi tebrik ederim,şimdiden edebiyat dünyasına girmişsiniz bile..Kazanman için duacıyım ve bir eğitimci olarak takipteyim.Allah'a Emanet Olunuz.Selamlarımla..