- 1362 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
ÇÜNKÜ YOKTUN...
Uzaklığının zorluğu bazen öyle bir çöküyor ki ruhumun üzerine. Konuşacak, paylaşacak o kadar çok şey varken, yutkunmak tek başına. Ağır geliyor. Oradaki varlığını bile bile susmak.
Hayaller, hayallerimiz… Çok değerliler, biliyorum. Ama bilmek yetmiyor be sevgilim. Yaşamak istiyor insan. Bir an, bir saniye bile olsa. Gerçekten yaşanabileceğine inanmak istiyor, insan. Geleceğe dair bir işaret, bir ümit. “ Olur, olacak “ diyebilmek, inanabilmek. Ruha bir esinti gibi. Tatlı, serin bir fısıltı, nefes gibi.
Köşedeki koltuğumu anlatmıştım sana, hatırladın mı? "Evim yerleşip, işlerim bitse ve ben o koltuğa oturup kahvemi yudumlasam" demiştim. Caddeden geçen insanları, arabaları seyretsem. Ya da gün doğarken ufukta, şehrimi izlesem.
Gri sabahında şehrimin
Yağmur vururken camlara
Yanımda olduğunu
Hayal ettim
İstedim
Yoktun
Geceler geçmiyor. Daha önce söylemiş miydim sana? Fazla şikayet etmemeye çalışıyorum, yokluğunda. Ama geçmiyor işte. Öyle kendimle kalıyorum ki… O zamanlarda, çok istesem de, seni bile alamıyorum yanıma. Kendime ceza verir gibi yaşıyorum, alaca saatleri. “ O yoksa bu yalnızlıkla yaşayacaksın “ diyorum, kendime. Diyorum ama gel de sen bunu ellerime anlat…
Akşamın alacası
Dans ederken bulutlarla
Elini hissetmek istedim
Ellerinin arasında
Sıcaklığını
Bekledim
Yoktun
Gece yorgun adımlarla uzaklaşırken penceremden, yavaşça doğruluyorum yerimden. Kül tablalarını döküyorum. Sabaha kalırsa çok kötü kokuyorlar. Sen de sevmiyorsun, biliyorum. Telefon konuşmamızın bir yerinde söylemiştin: “ Akşamdan dağınık kalan salondan hiç hoşlanmam “ demiştin. O günden beri, her gece, sen varmışsın gibi topluyorum evimi. Bardakları bulaşık makinesine koyuyorum. Bir tek bilgisayarım açık kalıyor. Son cümlelerimi yazmak için.
Ben seni yokluğunla seviyorum
Dedim
Duymadın
Çünkü
Yoktun
İyi uykular bir tanem…
Eser Akpınar
16.10.2010
İzmir
YORUMLAR
Güzel bir kolaj olmuş dörtlüklerle desteklemek. Bir tek yazıdan yola çıkarak bir kitap düşlediğimde uzun bir yolculuğu kurgulayabiliyorum. Uzun ve sonu güzel biten düşleriniz olsun dilerim. Büyük bir hayalin ilk basamaklarında zıplamaktan öte yukarıdan görünecek manzarayı izlemekten yana olan cesur kararlarınız büyüsün içinizde dilerim.
"O günden beri,..." hoş ve yaşayan gözlemlerin ilk cümlesi... Tebrik ediyorum...
Eser Akpınar
Güzel dilekleriniz ve görüşünüz için teşekkür ediyorum. Selam ve saygıyla.
Yokluğunda sevilir sevilen...
Çok içim acıdı...:((
Ben yazmışım gibiydi..Bunlar benim kelimelerim ben söyledim hepsini..der gibiydi...:(((((((
Tebrikler yüreğinize.Sıcak sevginize ...sevgiyle her vakit her daim.
Eser Akpınar
Nerde kalmıştık oradan ağlayalım halimize...Küçük İskender' in şiirinin başlığıyla girmek istedim söze.Yeniden yazılarınızı okumak çok güzel..İyi ki varsınız..sevgiyle saygıyla efendim.
'
Eser Akpınar
Eser Akpınar
Harikaydı Sevgili Eser, şiir tadında ve hasret dolu satırları okumaktan zevk aldım. Sevgilerimle
Eser Akpınar
Duygu dolu satırlar, hüzün, hasret, özlem kokan, tebrikler Eser hanım,
selam ve sevgilerimle.
Eser Akpınar
Yokluğunda bile sabahlara dek sevgilini düşünüyorsan gerçek bir aşkın kurbanı olmuşsun demektir.
Ne güzel! Böyle aşklar günümüzde hala var demek ki...
Tebrikler.
Selam ,saygı ve sevgiler efendim...
Eser Akpınar
Bence hiç "yok" olmamış. Yok da olmayacak... Hem Allah "ol" der, fakat merhametinden "yok ol" demezmiş. Gidenler farklı bir hayat boyutunda bizleri bekliyor, belki izliyor. Gül ölse bile hatırda sureti var, tohumda kaderi... Ses havaya yayılırken kulaklarda bir iz bırakarak gider. Her şey bir yerlerde kayıtlı, mutlak bir yokluk yok. Kaldı ki, insan. Yok olmaz sanıyorum. Sanmıyorum, inanıyorum. Sadece biraz sabır, biraz bekleyiş gözlerimizi kederle kasıyor. Belki o sancıyor.
Eser Akpınar
Güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum. Anlam katıyorsunuz...
şiir gibi duygulu özlem dolu bir yazı okudum uzaklığın zorluğu evet öyle bir çökerki üzerimize inşallah uzaklar yaklaşır sevdalılar karşılaşır çok güzeldi