ÖCÜ ÖCÜ ÖCÜ...
İnsanları bazen anlamak benim için mi sadece bilmiyorum ama imkansızlaşıyor.özellikle iki taraf olan insanları anlamak mümkün olmuyor.Yani demek istiyorum ki solcu, sağcı, kominist,ülkücü her kelimenin sonuna bir -cı,-ci getiriyoruz.Aslında herkesin kendi görüşünü ÖZGÜRCE VE KİMSEYE ZARAR VERMEDEN savunmasına karşı değilim.Karşı oldugum bu görüşü sinir bozucu şekilde karşıdakine kabul ettirmeye çalışmak.Özellikle onları kendi düşüncelerini paylaşmadıkları için kırmak bana anlamsız geliyor.
Bu konuya şuradan geldim.Dün iki yegenim ile beraber kafa dagıtmak için buluştuk.Nezih mekanlardan olan ve herkese hitap eden buluşma yerimiz ise Kızılay idi.Kocatepe camisini ziyaret ettikten sonra aşagı sokaklardan birine doğru inmeye başladık.Üniverste ya da lise son öğrencisi olmalılar biri bayan digeri bey iki arkadaş bize doğru geliyorlardı.Biz konuşarak yürürken şu sözleri sarf etti bayan arkadaşımız;
-ÖCÜ, ÖCÜ, ÖCÜ.......
Sadece donduk acaba başkasına mı diyor yanlış mı anladık manasında bakıştık.Anlamış olacaklar ki arkadaşlar güldüler.Evet bize söylemişlerdi.Peki neden? Öcü olacak kadar çocukken onların korkulu rüyası mı olmuştuk.Yoksa geceleyin onların öcü!şeklinde gelip rüyalarına mı girmiştik ,anlam veremedim..Sırf eşarbımızdan dolayı öcü olmak şaşırtıcı ve .....Evet anlamıyorum ben kimseyi.Pek de anlaşılmıyorum belki ama en azından açık bir bayanı gördügüm zaman sırf bana ve düşüncelerime ters diye yaftalamıyorum.Çoğu açık arkadaşımın olması da bunu ispatı olabilir.Neyse ben Rabbimin yarattığı tüm kulları seviyorum.Onların gözünde ÖCÜ olsam bile...........
YORUMLAR
Sitemize hoş geldiniz değerli kardeşim, kocaman bir lise öğrencisine yakışmayan bir hareket.
Sevgili Nurcan kardeşimin de belirttiği gibi, önce insanları olduğu gibi kabullenmemiz gerekir.
Yeni paylaşımlarınızda buluşmak üzere, selamlar.