- 974 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TÜRKGEB (Türkiye Genç Edebiyatçılar Birliği)
T Ü R K G E B
Türkiye Genç Edebiyatçılar Birliği
03.03.2010 tarihinde, Mustafa GÖKÇEK (Edebiyatçı, Yazar, Şair, Oyun Yazarı ve Tiyatro Eğitmeni) tarafından kurulan TÜRKGEB; özelinde, genç edebiyatçılara öncelik ve bu konuda samimiyetle bir yol açmaktadır. Birliğin in-ternet sitesine [email protected]; www.mustafagokcek.com ; [email protected] ‘a gönderilecek öykü, şiir ve tiyatro oyunlarından, oluşan seçkiler (Bir yıllık oluşumundan sonra), her yıl kitapçık haline dönüştürülecek. Seçilen yazılar arasından, yayımlanmaya ve anılan kitapçık da yer alacak. Yazılardan oluşan dosya (her yıl salt, seçilecek bir konu…), yılsonunda üyelerine birer adet verilecek. Ayrıca, yılsonunda, yazıları kitapçık da yer alanlarla, küçük bir söyleşi, toplantı ve sonucunda da kokteyl verilecek.
Bu durum hemen her yıl tekrarlanacak. Böylelikle eleştirmenler ve ajans işbirliği çerçevesinde, kamuoyuna, seçilen arkadaşlar, zaman içinde tanıtılacak. Yıllar sonra da olsa, edebiyatımızın, tarihsel sayfalarında, bu gençlerin yer alma-ları sağlanacak.
Çalışmalar, her yıl yenilerek katlanacak ve daha iyiye gidilmesini ve ileri de gençlerin iyi birer edebiyatçı olmaları sağlanabilecek…
Katılım şartları ;
- 1985 doğumlu ve öncesi…
- Edebiyata ilgi duyması, yazıya ve okumaya karşı sevgi, duyarlılığının ol-ması…
- Yazmanın bir tür yük değil, aksine, duygu ve düşüncelerinin, her zaman ön plana çıkması…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.