- 597 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yoz muyuz ne?
Avrupa’da ünlü bir tv kanalında bekaret kaybetme hikayelerinin anlatılıp tv programı haline getirildiği yoz bir kültür içimizde kanserli hücrelerin çoğaldığı gibi rahatça yayılırken bizler akıl hayal almaz biçimde bizimde ortak olduğumuz markacı bireyler yetiştiriyoruz.
Daha 2 yaşındaki çocuğun emperyalist markaları giyindiği varsayılırsa dünyada bu küresel yargılara gelecek 50 yıl içinde uymayacak herhangi bir yaş grubu olmayacak gibi gözüküyor.O halde hiç kendimizi kasmayalım bir şeyleri düzeltmek için.Peki ya adidas marka ayakkabı almazsam çözülür mü bu mesele?evet çözülür demek basit olurdu,gerçek şu ki bizler hep birilerinin arkasından gitme zorunluluğu hisseden bir toplum tipiyiz, adidas almazsın,ama gider nike alırsın..Değiştirdiğimiz tek şey marka olur,olayı derinlemesine anlamak işin zor yanı olmakla beraber işin zahmetli kısmıdır,pek bereketi yoktur,ne kadar isyan ederseniz o kadar düşmanınız olur,o kadar paradan,kariyerden, lüksten uzaklaşırsınız,he düzeni kabullenmeye başladığınızda zenginleşmeye başlarsınız,malınıza mal katarsınız,ancak bir yangın çıkar herşeyinizi kaybedersiniz,aa o da ne,en baştasınız?eski dostlarınızın bıraktığı yerde,he işte o zaman isyan etmeye başlarsınız,durakta sırada beklerken tanımadığınız birisiyle konuştuğunuzda yüzünüzde rahatsız bir gülümseme vardır,çünkü siz en yukardayken aşağı düştünüz ve unuttuğunuz aşağıdakiler grubuyla yüz yüzesiniz,peki ya şimdi ne olacak?ben mi siz olacağım,siz mi ben olacaksınız?
tek cevap var,
zengin olana kadar fakir rolü yapacaksınız..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.