- 3369 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
SANAL DOSTLUK/ MU?
Sevgili dostlar...
İnternet ortamında kurulan dostluklara ’sanal’ deyip geçerler nedense...
Ben hep aksini savundum.Dostluk dostluktur, sanalı olmaz...
Bunu bir kez daha ispatladınız.Allah hepinizden razı olsun.
Bildiğiniz gibi Annemin hastalığını dile getirdiğim bir şiir ekledim.
Sizlerden dua istedim.Yorumları okuyunca inanın gözlerim doldu.
Yorum sayısı hiç önemli değil benim için.Ama bu son şiirimin özel seçki olan şiirlerimden bile fazla yorum alması, dostların dua ve iyi dilekleri çok anlamlıydı benim açımdan.Bu burada ne kadar duyarlı dostlarla aynı havayı teneffüs ettiğimizin bir göstergesidir...Bunu asla unutmayacağım....
Burada dertlerimizi, sevinçlerimizi paylaşabiliyorsak.Kilometrelerce ötelerde bulunan yüzlerce kalp aynı amaç için atıyorsa.Dostun derdiyle dertlenip sevinciyle sevinebiliyorsak bu sanal falan değil dostluğun en güzel örneğidir...
Allah’a şükür ki bu siteyi ve sizleri tanıdım...
Bu vesile ile tüm dostlardan ve bize bu güzel ortamı hazırlayan, Edebiyatdefteri’ne emek veren herkesten Allah razı olsun.Selam,Sevgi ve Saygım tüm güzel yüreklere....
YORUMLAR
" Burada dertlerimizi, sevinçlerimizi paylaşabiliyorsak.Kilometrelerce ötelerde bulunan yüzlerce kalp aynı amaç için atıyorsa.Dostun derdiyle dertlenip sevinciyle sevinebiliyorsak bu sanal falan değil dostluğun en güzel örneğidir..."
AYNEN KATILIYORUM ...
Hepsinden önemli, bağımsız yurdum.
Bayrağım, al kanım ve şanlı ordum,
Edirne` den Kars`a köprüler kurdum,
Daha ne isterim yalan dünyadan.
DEMİŞTİM BİR ŞİİRİMDE .
TERTEMİZ DOSTLUKLAR KURULSUN, İNSANLIĞIN GEREĞİ UYGULANSIN YÜREKLERDE .
KİNLE, NEFRETLE BİR YERE VARILMAZ Kİ , VARILMADIĞINI DA GÖRÜYORUZ YILLARDIR.
BİRAZ DA BU YOLU DENEYELİM BAKALIM.
DUYARLI YÜREĞİNİZİ KUTLUYORUM.
SAYGILARIMLA.
canısı biliyorsun ben ev hanımıyım bilgisayarı kullanmasını yeni öğreniyorum senin dostların benim dostlarımzaman zaman herkezin yazdıklarını okuyorum ama haddim olmadığı için yorum yapmıyorun okurken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum yanlızlığımı unutuyorum allah hepsinden razı olsun gerçek dostlar hiç bir zaman sanal olmaz insan ın biryerlerde birisinin var olduğunu bilmesi insana büyük haz verir allahım herkezi sevdiklerine bağışlasın sevgilerimle
inanırmısınız dün yazınızı okuyunca annenizi ziyarete gelmek istedim..akşam hastanede nasıl bulacagımı bile düşündüm sanırım sizin soy isminizle diye düşündüm, ama bazı sebepler yüzünden bir haftalığına burda yokum ,ama geldiğimde inşallah iyileşmiş olur cıkar, cıkmazsa gelmeyi istiyorum .ben antalyanın kazasında oturduğum için gelemedim.eger şehir içinde otursam akşam gelip bulmayı düşündüm .sizinde girmeyeceğinizi düşündüm internete şimdi isminizi görünce sevindim .(hangi bölümde yattığını söylememişsiniz?)
tekrar Allah şifa versin diyorum .