- 596 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
MSN DİLİMİZ VAR ARTIK...!
İNSANOĞLU;KENDİ KAZANIMLARINA SAVAŞ AÇACAĞINA ACABA AKLINA GETİRMİŞ MİYDİ?ACABA HAYATI KOLAYLAŞTIRMA ADINA ,YAŞAM KONFORUNU YÜKSELTME ADINA ÜRETTİKLERİ,GAYRETİ BİR GÜN BAŞINA DERT OLACAĞINI ÖNGÖRMÜŞ MÜYDÜ?
İNSANOĞLU;YÜZYILLARINI VEREREK,AKLINI,ENERJİSİNİ TÜM GÜCÜNÜ SEFERBER EDEREK ÇIKTIĞI ZİRVEDEN YUVARLANABİLECEĞİNİ AKLINA GETİRMİŞ MİYDİ?
İNSANOĞLU;İNSAN OLARAK YARATILDIĞI DÜNYADA İNSAN OLARAK KALMANIN SAVAŞINI MI VERİYORDU?YOKSA BU MÜBAREK SAVAŞI İNSANLIKTAN UZAKLAŞTIRAN BİR ÇELİŞKİSİ MİYDİ?
İNSANOĞLU;YAŞADIĞI İNSANLIK SÜRECİNDE AKLININ BİR MİKTARINI KULLANARAK ULAŞTIKLARINA NASIL BİR DEĞER BİÇİYORDU..?
İNSANOĞLU;YA AKLININ TAMAMINA YAKININI KULLANABİLDİĞİN DE NELER YAŞANACAKTI BUNU HİÇ DÜŞÜNDÜ MÜ?
İŞTE BÖYLE DOĞDU MSN DİLİ..
ARTIK GÜNÜMÜZ İNSANI KISALTMALARLA YAZIŞIP, BU PARALELDE YAŞAMINI TESİS EDİYOR.
FERT VE CEMİYET HAYATI GÜNDEN GÜNE BU ’’MSN’’ DİLİ VE DÜNYASINA DAHİL OLUYOR...
İNSANOĞLU ARTIK YOL KAVŞAĞINDA..YA KARŞISINA ÇIKAN IŞIKLARLA SÜSLÜ TÜNELE GİRİP YOLUNA DEVAM EDECEK..YA DA BU TUZAKLI TÜNELDEN KAÇIP DAĞLARDA YENİ PATİKALAR OLUŞTURACAK AYAK İZLERİYLE KAZIYACAK YENİ YOLUNU..
TERCİHİ YANLIŞ OLURSA..YAPACAKLARI YAŞAYACAKLARI APAÇIK ORTADA...ESTETİKTEN UZAK BİR YAŞAM...GAYRİ NİZAMİ VE GAYRİ İNSANİ BİR CEMİYETTE VE İKLİMDE YAŞAYACAK.
YA DA MEDENİYETİ,ZARAFETİ,MERHAMETİ,ŞEFKATİ,MUHABBETİ YENİDEN MAYALAYACAK.
BUNU MSN DE DE YAPABİLECEK..SOKAKTA DA İŞİNDE DE EVİNDE DE..
BİLGİ VE İLGİLERİNİZE....