Müjde Müjde!
Müjde müjde müjde! Güzel ülkemin güzel insanları...
Sizler de artık tıpkı Japonlar gibi çıplak kadın vücudu üzerinden karnınızı doyurabileceksiniz. Bunun için Japonya’ya gitmenize gerek kalmadı.
Hediyesi sadece 350 Dolar.
Bu bir sanat… Bakmayın öyle melül melül.
Bu sanatın adı Nyotaimori…
Meali ise;
Çıplak kadın vücudundan yemek servis etme sanatı
Bizde herşey Türk usulü olduğu için kızımız biraz mahçup. Hal böyle olunca da, ‘bikinisiz çıkmam abi’ diye tutturmuş. (Ben uydurdum.)
Uydurulmamış hali;
Normalde dünyanın farklı ülkelerinde çıplak kadın vücudundan yemek servis etme sanatı ülkemizde bikinili bir kızın üzerinden davetlilere suşi ikram şekline dönüşmüş.
Serviste gerçekleşen bu farklılığın sebebi ise;
Mekanın işletmecileri tarafından, “Japonya’da, Londra’da, Paris’te ve dünyanın farklı ülkelerinde suşi ikramı çıplak bayanlar üzerinde yapılıyor. Fakat Türkiye standartlarında bunu yapmak şu an mümkün değil” şeklinde açıklanmış. (Kaynak: Milliyet)
Önemli bir konu tabi… Ve de gerekli…
Onlar yapıyorsa biz neden yapmayalım dimi?
Bizim onlardan neyimiz eksik!
350 dolar +... verirseniz belki medeniyeti bile yakalayabilirsiniz...
Bu da bizim farkımız olsun…
Sevgili Birol Güven; kulakların çınlasın…
:) İyi bayramlar…
YORUMLAR
"Ne diyeyim “Kul azmazsa Mevla bela yazmazmış” derler ya, illa ikinci bir “Hiroşima” ya lüzum yok Allah korusun."
Yukarıdaki tırnak içindeki satırları 16Ekim2010 tarihinde, Japonların suşi yerken geliştirdikleri aykırı fantazilerini konu alan "Müjde Müjde" isimli yazının aşağıdaki yorum sayfasında yazmışım. Geçtiğimiz aylarda Japonyada gerçekleşen yüzyılın büyük felaketlerinden sayılan son deprem ve akabindeki tsunami aklıma geldikçe.....
O kadar da şom ağızlı değilim herhalde. Değilim değil mi ?
Saygılar, selamlar
Esma KAHRAMAN
emin olun gizli kapılar arkasında alaları dönüyor:))
Önemli bir konu tabi… Ve de gerekli…
Eveet cok önemli bir mesele bu.
Hic geri kalmak olur mu.
Bunlari bile gecerler hatta, o kadar kabiliyetli bir millet ki sorma...
Güzeldi
Yüregine saglik
Sevgilerimle
Esma KAHRAMAN
Ara sıra tıpkı bunun gibi, gazete, dergi veya internet ortamında rastladığım haberler Japonlar hakkında aklımda kalan “toronaga-sayanora-ayumi” imajını bayağı, bayağı zedeliyor. Anlayacağınız bizim zamanımızda emekleyen “Kamışa-su” yürümeye başlamış(*)
Ne diyeyim “Kul azmazsa Mevla bela yazmazmış” derler ya, illa ikinci bir “Hiroşima” ya lüzum yok Allah korusun.
Yorumcular gönlünü hoş tutsun bu sanat bizde tutmaz. Bir kere masa örtüsü tersinden serilmiş, malum tabakta meydana gelen gaz sıkışması durumlarında nahoş olaylara sebebiyet verebilir, hoş olayın kendisi başlı başına “nahoş” ya. Serviste hijyenlik sıfır, masa örtüsünde kıl, tüy ne ararsan var.
Bir de fotoğrafı çeken makineye kafam takıldı :-) kaç mega piksel acaba, kesin Japon malıdır.
Lan oğlum(Japon) böyle güzel işler yapıyorsun da ne işin var Nyotaimori, miyamotri ile, La havle….
Saygılar, selamlar
(*) meşhuuur küçük Japon prensi
Esma KAHRAMAN
Karşılaştırma amaçlı yazıyorum: New York'ta nyotaimori fiyatları o kadar el yakmıyor. Eğer dört kişi gidecekseniz adam başı 175 dolar. Onun yerine güruh tarzını benimsiyorsanız, mesela 16 kişi, adam başı 95 dolara düşüyor. Görme şansım olmadı ama tabakların da İstanbul'dakilere oranla çok daha iyi olacağını tahmin ediyorum. Bu arada İstanbul'dakinin sloganı nedir? ''Yeme de yanında yat'' mı?
Esma KAHRAMAN
Fenafil
Esma KAHRAMAN
Hay,eline sağlık sayın yazarım.
İşte bu..
İstanbul'da senin olsun,İzmir'de.Gözü olanın,gözü çıksın.Hatta,Antalya ve civarını da verelim ama,
arada bir de olsa,bizleri böyle gerekli ve faydalı bilgilerden mahrum etmeyin lütfen.
Nyotaimori sanatının gelişmesi ve yaygın hale gelmesi için her kim öncülük etmiş ise,makamı Cennet olsun.
Her ne kadar fedakarlık yine kadınlara düşüyor ise de,başka türlü uygulanması mümkün gözükmüyor.
Hem,sevaptır da.Nede olsa,sanatsal faaliyetlere katkı!..
Vücudu kıllarla kaplı ve göbekli bir adamın sırtında değil suşi,fıstıklı Antep baklavası bile yenmez.
Ayrıca,dışarda 350 Dolar ödeyip suşi yemek şart mı?
Kendi evimde,Nyotaimori usulü fiyonk makarna neyime yetmiyor!..
Teşekkürler,Sayın Yazarım..
Esma KAHRAMAN
neye bakacağımı şaşırdım )))))))))))) acaba öyle bir masada yemek yiyebiliyolar mı)))) biz de iskender servisi yapalım bol yoğurtlu)) ama masası adem olsun)))) aman adanalıı canım adanalııı)))