- 1443 Okunma
- 16 Yorum
- 0 Beğeni
Hayat Tanımla Beni...
Hayat, verdiği bütün manaları aldığı manasızlıkla eşitleyen bir garip muamma...
Hayat, bir yanımız eksilirken diğer yanımızı çoğaltan tezatlar coşkusunun dalgasıdır...
Hayat, rüzgârı ters estiren sanrısı kanatlarında saklı muallâk göğüdür...
Hayat, ruhumu yangın yerine çevirdiği an yüreğime yağmurlar biriktiren çelişki...
Hayat, tanımına gizemin şeffaf sancısını eken kandırıkçı gölge...
Hayat, ellerine düşler sürerken yüreğine ateşler eken koşudur...
Hayat, koynuna alınca ısıtan, kollarına alınca büyüten, toprağına alınca sonsuzlaştıran...
Hayat, kaosuna molalarımı alan kayıplar cenneti...
Hayat, dokunulmaza dokunan masallar eken sansürsüz sınav...
Hayat, yağmurunda yakan yangınında sırılsıklam eden kuralsız mimari...
Hayat, susları çığlık ile besleyen tazatlar birliği...
Hayat, kaşıdıkça kaşınan bir yaranın güçlü kabuğudur...
Hayat, pençesinde kelebek kanatlarını kanatan sonsuz rüya...
Hayat, kendisi kat kat giyinikken senin üzeirndekileri çıkaran bencil üşümüşlük...
Hayat, asarken düşüren düşürürken asan ikilem cennetidir...
Hayat, bir kuşun kanadına güç olurken başka bir kuşun kanadını hiç acımadan yolan oyun bozandır...
Hayat, sıkıştırılmış anlamlarını rüzgârsız topraklara savuran susuzluk...
Hayat, yüreğimin üşüyen yanına yangınlar eken küller diyarı...
Hayat, çakıl taşlarını yolllarımıza yağmur diye eken süprizler bekçisi...
Hayat, toprağın tenine gök masalı anlatan sınırsız sızı....
Hayat, çizgisini kendi haritasında çoğaltan bencil rüzgâr...
Hayat, yüreğime kesiklerini biçen, düşlerime kancasını takan, sonra da mistik gülüşünü yaralarıma süren bir haylaz fırtına...
Not... Sanırım hayatı tanımlayalım derken hayatın bizi tanımlayacak sesini kaybediyoruz...
YORUMLAR
Hayat isyanlar içinde sona izinsiz yürüyüş zanlısıdır...
Tebrik ederim sevgili arkadaşım
Emeğine
Yüreğine
Sevdana sağlık
Sevgimle.....
Mehtap ALTAN
teşekkürler ...
Mehtap ALTAN
teşekkürler...
"Sanırım hayatı tanımlayalım derken hayatın bizi tanımlayacak sesini kaybediyoruz..."
Hayat bizi tanımlamaya kalksa ne der acaba? Üzerinde düşünülmesi gereken bir soru...Derin bir yazıydı..Teşekkür ediyorum..Selam ve sevgiyle..
Mehtap ALTAN
Teşekkürler...
Yazının renginden belli, solmaya başlamış bile :)
Nice hazanlar sarılırı şafaklara.
ve bilemezsin bir zeytin dalına konar kuşlar
ve o büyüleyici sesleriyle hayatı anlatırlar. Duyarız elbet..Duyarız da yine de gün batımlarını durduramayız.
Sonra bir yürek asılır gecenin koynunda..Yıldızlar öper gözlerinden. ve o yıldızlar ki sabahı bekler
ve gün ışır..İnsanlar uykuda..Haydi uyan ey sabah ! Sıyrıl gece kederinden.
Tık yok...
ve bülbül susar
Mehtap ALTAN
teşekkürler...
Mehtap ALTAN
teşekkürler...
Hayat için söylenecek sözler son nefese kadar sürecektir bundan eminim. Çünkü hayat, mütemadiyen farklı sahneler sunuyor bize.. Her seferinde yeni bir tavır alıyor ve dersler çıkarıyoruz kendimize.. Biz mi hayattan, hayat mı bizden alıyor tartışılır. Ama şu var ki yazdığınız her bir söz tartışmasız kusursuz ve çok anlamlı. Tebrik ediyorum. Sevgilerimle..
Aysel AKSÜMER tarafından 10/15/2010 8:33:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
Mehtap ALTAN
teşekkürler...