- 958 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ÜŞÜMEYECEĞİM..................
[ kalin
KASIM AYINA GİRMEYE NE KALDI ŞURDA , KIŞ DESEN ELİ KULAGINDA . HA GELDİM HA GELECEM DEYİP DURUYOR.
BALKON PERVAZLARIMDA DİZİLİ ÇİÇEKLERİMDEN DE ANLAŞILIYOR ARTIK , ONLARDA İÇLERİNE KAPANDILAR TIPKI BENİ GİBİ , YAZ SÜRESİNCE SÜREKLİ AÇAN ŞEBBOY , PUŞTOĞLAN ne yapim yöresel adı öyle inanın diğer evrensel adını bilmiyorum VE KARAM Halfeti den getirttiğim siyah gül ARTIK KENDİ İÇLERİNE KAPANMAYA BAŞLADILAR.
HAVALARDA SOĞUMAYAMI BAŞLADI NE .
YA O UZUN GEÇMEYE HAZIRLANA KIŞ AKŞAMLARI , KATLANILMAZ AKŞAMLAR , OKUMAYLA , TV İZLEMEYLE GEÇİREMEDİĞİM , BİTİREMEDİĞİM AKŞAMLAR . YALNIZLIKLARIMIN KATRAN KARASI AKŞAMLAR .
ESKİDEN BU KIŞ AKŞAMLARI BÖYLE DEĞİLDİ GİBİME GELİYOR . YADA YALNIZ DEĞİLDİM , BİR ŞEKİLDE OYALANACAK BİRŞEYLER BULABİLİYORDUM .
OYSA ŞİMDİ ÖYLEMİYDİ , ACILARIM , SORUNLARIMLA BİRLİKTE ELBİRLİĞİYLE BENİ ALT ETMEYE UĞRAŞIYORLAR . BEN DİRENİRKEN ONLAR TEKRAR TEKRAR ÜZERİME GELİYORLAR .
BU SALDIRILAR NE İLK OLACAKTI NEDE SON , AMA BEN HEP BİR ŞEKİLDE DİRENECEKTİM . YOK OLMAMAK ADINA DİRENECEKTİM .
SOĞUK OLMASINA KARŞIN HALA BALKONUMDAYIM . İÇERİ , BAKLA ODA , NOHUT SOFA DEDİKLERİ ŞEKİLDE OLAN ODAMA GİRMEYE , ORADA OTURMAYA KORKUYORMUYUM NE . KENDİME İTİRAF ETMESEMDE , SANIRIM KORKUYORUM . ODANIN DİNGİNLİĞİNİ İSTEMİYORUM , BENİ SIKACAK GİBİME GELİYOR .
OYSA BALKONUM ÖYLEMİ , CADDE DE AKIP GİDEN TRAFİĞİN KORKUNÇ SESİ , YOLDA YÜRÜYEN KALABALIKLARIN UĞULTULU SESLERİ BİR ŞEKİLDE YALNIZLIĞIMI BERTARAF EDEN YARENLER GİBİME GELİYOR..
ÜŞÜYORUM , AMA OLSUN YALNIZ DEĞİLİM YA , HELE HELE , BULUTLARLA KAPLI GÖKYÜZÜNDEN , ARADA SIRADA KAFASINI UZATIP BANA GÜLÜMSEYEN , ELİNİ UZATIRCASINA IŞIKLARINI BANA YÖNLENDİREN AY IN VARLIĞI BENİ MUTLU EDİYOR . UZAKLARDAN , DENİZ ÜZERİNDEN BİRİLERİNE SİNİRLENMİŞCESİNE KÜKREYEN GÖKGÜRÜLTÜSÜNE EŞİK EDEN ŞİMŞEK AYDINLIKLARI BİLE BENİ MUTLU KILIYOR .
KENDİ KENDİME SÖYLENİYORUM . -,--- İŞTE YİNE BİRİLERİNE BAĞIRIYOR , BİR , İKİ , ÜÇ , DÖRT EVET YAKLAŞIK ÜÇ KİLOMETRE UZAKTALAR BANA . DOGRUMU HESAPLADIM ACABA BU ŞEKİLDEMİ HESAPLAYACAKTIM GÖKGÜRÜLTÜSÜNÜN BANA UZAKLIĞINI ---- DİYORUM KENDİ KENDİME . BİR ŞEKİLDE YANIMDA BİRİ VARMIŞCASINA KONUŞUYORUM . BAZEN KENDİME GÜLÜYORUM , ---- YOK YOK BEN KENDİME BİR YOLDAŞ BULMALIYIM ARADA SIRADA ONUNLA KONUŞABILECEĞİM BİR YOLDAŞ ,AMA NASIL DİYORUM , ---kendi kendime ---. HAYALİDE OLSA OLABİLİRMİ ACABA . Allahım yaaa delirdinmi oğlum şizofrenleştin yine .
DÜŞÜNÜYORUM.........
KIŞIN HAVALAR SOĞUK OLUR , BAHARDA ILIMAN VE YAGMUR YAĞAR , YAZ VE GÜNEŞ NE GÜZEL EŞLİK EDERLER BİRBİRLERİNE , AMA SONBAHAR HAZAN MEVSİMİ YAPRAK DÖKÜM MEVSİMİ.........ÜŞÜYORUM BİRDEN TİTREME GELİYOR İÇİMDEN , YAPRAK DÖKÜMÜ DİYE DÜŞÜNÜYORUM ,
ÇOCUKUĞUM GELİYOR AKIMA , UZAK ÇOCUKLUĞUM VE UNUTTUĞUMU ANIMSIYORUM ...
BEN ÜŞÜYORUM , TİTRİYORUM , KARAM A İLİŞİYOR GÖZÜM , NEDEN DİYORUM O ÜŞÜMÜYOR VE KARAR VERİYORUM BENDE ÜŞÜMEYECEĞİM , DONSAMDA , BUZDA TUTSAM ÜŞÜMEYECEĞİM....
ÜŞÜMEYECEĞİM.......................EMİN
YORUMLAR
Mevsimler her biri kendi içinde güzel ama illede sonbahar insanı kendi içinde hüzünlere yolcumu eder ne kendi yanlızlıklarımızda pencere önlerinde düşlerimizi yenileyerek sıcak yaz günlerini kovalamak hep yenilenerek güzeleşmek anlamlı bir yazı üşümemek üzere güzelliler dilerim.
YORGUN DEMOKRAT
ORUMUNUZ ICIN SAGOLUN........SAGLICAKL KALIN........