Piliç.....
Türban üzerine daha doğrusu kuranda örtünme üzerine bir yazı yazmıştım ki naçizane , her ne hikmetse yayına vermekte mahzur olabilir endişesiyle bundan son anda vazgeçtim.
Belli ki mahalle baskısı hissettim üzerimde.
Bunu kanal54tv deki 15 günde bir yayınlanan ORTAM adlı programda tartışmaktan çekinen konuşmacı dostumu hatırladım şimdi. Biz yinede o akşam üniversitelerde türban sorununu kelimelerimizi binbir özenle seçerek tartışmaya çalışmıştık.
Biz bu yazımızda gelin gülelim biraz…
PİLİÇ KARŞIDAN KARŞIYA NİÇİN GEÇER?
Descartes:Yolun öbür tarafına geçmek için.
Aristotales: Karşıya geçmek onun doğasında vardır.
Marx: Tarihsel olarak kaçınılmazdı.
Hipokrates: Pankreasının aşırı salgısı nedeniyle.
Hz. Musa: Ve tanrı pilice dedi: Karşıya geç. Piliç geçti ve tanrı bunun iyi olduğunu gördü.
Einstein: Bu tamamen bağlı olunan referans sistemine bağlıdır. Ya piliç x-y düzleminde konum değiştirmiş veya piliç yerinde durmuş fakat altındaki düzlem geriye doğru konum değişimi yapmıştır.
Süleyman Demirel: Piliç karşıya geçmişse geçmiş geçmemişse geçmemiştir . Karşıya geçmiş pilice geçmedin demek akılla izan la bağdaşmaz.
Bülent Ecevit: Pilicin karşıya geçmesi zaten olasılık dahilindeydi.
Tansu Çiller: Bu memlekette karşıya geçen piliç de geçmeyen de bizim için muteberdir.
Abdullah Gül: Bu konuda bana bir bilgi verilmedi ama piliç karşıya geçmişse hükümet gereğini yapar.
A.Necdet Sezer: Karşı kamusal alansa ki öyledir. Pilicin karşıya geçmesi anayasa ihlalidir.
Mehmet Ali Talat: Piliç karşıya rum kesimine geçmiş ve dünyayla entegre olmuştur.Ambargo delinmiştir. Pilicin yanındayız.
Bill Clinton: İncil üzerine yemin ederim ki bu piliçle aramda hiçbir şey geçmemiştir. Ben karıma sadığım.
Türk Erkeği: Piliç sarışın mı esmer mi?
Recep Tayyip Erdoğan: Artislik yapma lan ne işin var karşıda.
Kalın Sağlıcakla.
İbrahim Erol
gazete54.com
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.