- 576 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YE KÜRKÜM YE
Dünya giderek değişiyor hızla gelişen teknoloji insanlar arasında ki sıcaklığı güler yüzlülüğü yardımlaşmayı alıp götürüyor. Teknoloji geliştirce gelişen bu teknolojiyi de kullanıp yatırım yapanlar her gecen saniye daha da zenginleşiyor yatına yat katına kat katıyor. Fakir de bu ortamda git gide daha da fakirleşiyor elinde avucunda ne varsa onu da kaybediyor.
Yatırım yapıldırca ve belirli bir para birikimi sağladıktan sonra insanın yerine para geliyor artık. Her yerde herde olursa olsun .İnsanın yerine artık para konuşuyor hiç açılmayan kapıları olmucak şeyleri parası ile olduruyor.
İnsanın toplum içindeki konumunu artık para belirler olmuş. Kişi eğer zenginse her şeyin en iyisi ona verilir yapmacıkta olsa ona saygı gösterilir hiç hoşlanılmasa da etrafında dönülür bir dediğini iki edilmez hani bir tabir vardır ya ’ selamın bile hası onlara verilir’.
Birde diğer taraftan düşünün parası olmayana hangimiz samimi davranıyoruz yeri geliyor bu kişinin bana faydası dokunmaz diye selam bile vermiyoruz . Peki böyle davranarak kime zarar veriyoruz? kendimize zarar veriyoruz git gide daha da yalnızlaşacağız böyle devam ederse yalnız kalacağız yapayalnız.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.