SENİ DÜŞÜNÜRKEN
MERHABA SEVGİLİM!
Sana bu kaçıncı yazışım bilmiyorum.Ama belki de bu da eline hiç geçmeyen mektuplarımdan biri olacaktır!..
Sen içim de fırtınalar kopartan ,sessiz bir iniltisin yüreğim de...Bir istiridye kabuğuna gizlenmiş şaheserimsin gönlümde..üst üste kilitler vurdum üzerine,kimse alamaz seni benden ölümden öte...Kimseler sökemez seni yüreğimden..bu nasıl bi sevdadır bilmiyorum bu nasıl olamayacak bir hayal bilmiyorum herkes öyle diyo sevgilim olmaz diyorlar olamazmış .ama neden ,neden onlara sevgimizi kanıtlayamayacak kadar aciz mi görünüyoruz...oysa ben senin için yaşıyorum kalbimin her çarpıntısı senin adın...sense benim saçımın tek bir teline kurbansın...öyleyse niye herkes bize karşı nedir düşündükleri anlamıyorum sevgilim...ama ben boşverdim senden başka herşeyi geçenlerde bir kitapta okudum sadece istediğine odaklan diyordu ,öyle yaptım seninle yatıp seninle kalkıyorum heryerim senlerle dolu sen uzaktayken bile ben hiç sensiz kalmadın bi görsen sevgilim heryerim sen olmuş başımı döndürüyorlar ... seni öyle içten seviyorum ki hergün sana şiirler yazıp anlatmaya çalışıyorum seni şöyle seviyo böyle seviyorum diye ...kimselere anlatamadığım duygularımı kağıtlara yazıyorum kiminin adını şiir koyuyorum kiminin adını mektup...
işte böyle bitanem ...ne zaman bu can bu bedeni terk eder o zaman bırakırım bu yazmalarımı...seni çok seviyor ve özlüyorum ...dileğim kavuşmak hoşçakal sevgilim...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.