Ah Min-El Aşk
Sayfalarda zıplarken bir yorum dikkatimi çekti. Tutku- Aşk-Sevgi üzerineydi. Öyle bir açılımdı ki kitap gibiydi. Çevir çevir oku...
Yorumda der ki;
Tutku; çimenler üzerindeki papatyayı tutup koparmaktır.
Aşk; papatyayı koparıp soluncaya kadar muhafaza etmektir.
Sevgi; papatyayı yerinden koparmamak ve etrafını ayrık otlarından temizlemektir.
:))))) Yaaa işte öyle bakarsınız melül melül. Bende ilk okuduğumda öylece kalakalmıştım. Sonra titreyip kendime geldim ve… öyle işte…
Bu durumda; Sevgi en kalıcı olanı gibi görünüyor. Ve en zor olanı, en fedakarlık isteyeni.
Belki de en gerçek olanı...
Sevgi mi aşk mı?
Herkesi sevebilirsiniz ama herkese aşık olamazsınız… Mı?
Aşık olduğunuz kişiyi seversiniz... Mİ?
Ya tutku?
:)))))))) Bitter çikolata kremalı mozaik bisküviden bahsetmiyorum elbette.
Neyse... daha fazla yormim sizi… Bunlar zor işler.
Yine ağlak bir hava var.
:)))))) Dinlediğim müzikse tam benlik…
Aylin Aslım söylüyor;
beni artık yormayın daha fazla sormayın
vardır elbet bildiğim boşuna uğraşmayın
biraz sinirliymişim bişey beğenmezmişim
evden hiç çıkmazmışım iki laf etmezmişim
çünkü
gülyabaniyim ben
çok yabaniyim ben
girerim rüyalara
hepinizi yerim ben
doğduğum günden beri mecburen içerdeyim
en doğrusu böylesi dışarı çağırmayın
biraz kibirliymişim bi selam vermezmişim
biraz acayipmişim galiba deliymişim
gülyabaniyim ben
çok yabaniyim ben
girerim rüyalara
hepinizi yerim ben
gülyabaniyim ben
pek yabaniyim ben
hepinizi...
:) İyi bayramlar.
YORUMLAR
Hanımefendi menzile ulaştım.Bütün iyi dilekleriniz için teşekkürler.Tutku ,sevgi ve aşk evet sınırlarını cetvelle çizmek biraz zor geldi.Bunlar karşılıklı duyulan ya da duyulması gerektiği halde karşıdakinin ilgisizliğinden tek taraflı karşıdaki BOŞLUĞA duyulan duygular.Karşılıklı veya karşılıksız araya SAYGI yı katmazsak harç sağlam olmaz.
Cetvelle çizebilmek için işin içine karşıdakine duyulması gereken saygıyı katmak gerekir.
''Tutku; çimenler üzerindeki papatyayı tutup koparmaktır.''
-Kardeşim sen papatyaya sordunda mı kopardın onu bu ne bencilliktir ? Bu tezim doğruysa tutku hiç olmasın daha iyi .
''Aşk;papatyayı koparıp soluncaya kadar muhafaza etmaktir''
-Sormadan koparacaksın soluncada haydi çöpe. BENCİİİİL !!!
''Sevgi; papatyayı yerinden koparmamak ve etrafını ayrık otlarından temizlemektir.''
Büyük oğlum üç ya da dört yaşındaydı.Ankara da yeni düzenlenmiş bir parkta oturuyorduk.Menekşeler dkilmişti yüzlerce.Eşimle sohbet ederken gözümüzden bir an kaybolan oğlumuz elinde açmış bir menekşeyi getirip ''Anne ÇİÇEEEK'' dedi.Parkta açmış tek menekşeyi bulmuş yeni ekili olduğundan çekincede kökünden çıkmıştı.Eline iki tane vurup bunun koparılmaması gerektiğini söyleyip,söktüğü yere tekrar ditirmiştim.
Çocuğu gözümüzden kaçırdığıma,parkta açan tek çiçeği koparmasına vs.vs:vs. nedenlere ilaveten çocuğa çiçeğin yerinde kalması gerektiğini anlatmaya çalışmıştım kendimce.
O değilde
işin aslı saygı olmadan üç tarifi de eksik bulduğumu anlatmaya çalıştım.
o değilde gençliğimde Motaigne'in Denemeler'ini yastık altı olarak okurdum.Şimdi Esma KAHRAMAN 'ın O DEĞİL DE lerini okuduğumu belirteyim.Saygılarımla efendim.
Esma KAHRAMAN
Esma KAHRAMAN
Aşk içmeden sarhoş eder
Ayıldığında biter
Sevgi çağlayan ırmak
Bir ömür sürer...
Aşkta pişmanlık olmaz
Yaşanır ve biter
Sevgi ruha işler
Bir ömür sürer...
Aşk inat illaki
Bir gönüle düşer
Sevgiyi kalp seçer
Bir ömür sürer...
Siirimle bir yorum olsun dedim kisadan
Cok güzeldi yine yüregine saglik
Sonsuz sevgimle
o değil de, geçen hafta sonu cem adriyandı ,okan bayülgenin konuğu, aklıma siz geldiniz)) bırakın papatya katliamını yapsınlar, zaten üçer beşer yoluyolar yapraklarını uysun diye))
zzzzzzzzzzzzzzzzzz gecikti bu kez cevap))
kova270167 tarafından 10/13/2010 11:48:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Esma KAHRAMAN
kova270167
Esma KAHRAMAN
beni artık yormayın daha fazla sormayın
vardır elbet bildiğim boşuna uğraşmayın
biraz sinirliymişim bişey beğenmezmişim
evden hiç çıkmazmışım iki laf etmezmişim
çünkü
gülyabaniyim ben
çok yabaniyim ben
girerim rüyalara
hepinizi yerim ben
doğduğum günden beri mecburen içerdeyim
en doğrusu böylesi dışarı çağırmayın
biraz kibirliymişim bi selam vermezmişim
biraz acayipmişim galiba deliymişim
gülyabaniyim ben
çok yabaniyim ben
girerim rüyalara
hepinizi yerim ben
gülyabaniyim ben
pek yabaniyim ben
hepinizi...
:) İyi bayramlar.
« Önce
TEBRİKLER BENİM EFENNDİM