- 655 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
IRKÇILIK YOK
IRKÇILIK YOK
Erzurumda Radyo proğramı yaptığım yıllarda çok sevdiğim bir abimiz bu fıkrayı anlatınca Ensevdiğim temel Fıkralarındandır bunu zaman zaman ondan alıntı olarak bulşunduğum her yerde severek anlatım.(ALINTIDIR).
Temel işsiz kalır Dusrun’a derki; uşağum ben Amerikaya gidecağum.
Dursun sorar:Neden ula uşağum?
Temel:Ula Ameruka da Belediyeye Şöfor aliylermuş ,bende şöfor olacağum.
Dursun çaresiz,eh iyi , cid uşağum der yolcu eder .Temel Gider Amerikaya Müracaat eder ilgili merkeze.
-Sorumlu personelin elinde şöförlük yapacağı aracın Kontak anahtarı durmaktadır.Personel
-Bak temel sana bu anahtarı verceğim fakat biliyorsun burası Amerika her renkten insan var sakın ola Irkçılık yapmayasın.
Temel şöyle kendine güvenli bir edayla iki elini beline koyar Sorumlu persone dönerek derki,
-Ba a bak ;uşağum ben asla ırkçılığu sevmem,emin olasun tamammi.Der personelin güvenini kazanır Anahtarı alır.araca biner.
-Temel :Bismillah hayde der.çıkar yola,gelir bir Gökdelen önündeki durakta durur,kapıyı açar duraktakıiler hurra... arabaya dolarlar
-Temel rahatsız olur gürültüden, el frenini çeker ,dikiz aynasına bir bakar şöyle seslenir.
-Kesin gürultuyu,hepunuz aşşağuya inun.Der.ayağa kalkar.kafasını kaşır,içinden(Ula bu şef baa ırkçılık yapmayacahsun dedi,ben şimdi bunlara nasıl sesleneyum der.?Aklına bir fikir gelir uygular onu.
-Ula aşşağudakiler baa bakın.gürültü etmeden yavaş yavaş,Açık yeşiller öne,Koyu yeşiller arkaya pinsunlar...
YORUMLAR
beybaba25
Edebiyat ve sanatın nadide yorumcuları insanı mutlu ediyor
İşte hayata tutunma yanımızda bu değilmi.