- 696 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DÜNYAMI ELiMDEN ALDILAR
Eskiden bi radyomuz,birde tv miz vardi..Sonradan Telefonlarda eklendi ve ileti$im agi kuruldu.Gerci telefon ilkba$larda lükse kaciyordu.Sonradan cikan yeni akimlarla telefonlar kücüldü,kücüldü ve ensonunda cebimize girdi.
Mektup yazar haber alir verirdik eskiden.Yolladigimiz mekubun geli$ini dört gözle beklerdik,büyük heyecanla.iki satir selam ve iyi olduklarini bildiren güzel cümleler,sevindirirdi bizleri.Almanya´ya geldikden sonra birkac mektup yazdim sevdiklerime ve halada saklyiorum onlari.Özledikce yada temizlik yapdikca geliveriyor ellerime..O an halimi görseniz kesin birlikde aglarsiniz benimle birlikde.Hatiralar defile yapar gözünüzün önünde.Cok dokunacak eniyisimi kapatayim burda bu konuyu:))
Eskiyle günümüzü kiyasa kalkdim bugünde,bayagi ilerlemeler kaydetmi$iz teknoloji adina.Farkinda olmadan kendimizi esir vermi$iz teknolojinin ellerine..Tembellikle sonuclanan bu ileri gidi$at,insanlari soguttu.Mektup yazmayi birakin,telefonda iki dakka konu$makdan bile kacinir oldu millet.Helede ho$lanmadiginiz biriyse koalyi var..SMS yardima yeti$iyor..sesini duyupda moralinizi bozacaginiza iki satir msj yazip yollayip,onun moralini bozun oluyor ellam:))
internet geldi ve Dünya evimize ba$ misafir olarak girdi.Buzamana kadar biz ne yapmi$iz anam? neden daha önce ke$fetmedik haa? Teknolojinin gözünü seveyim..vs. cümlelerini söyleyip duruyor internete dadanan vatanda$lar:)) Gercekdende öyle valla.Tv ya bagimli olaraky a$iyorduk eskiden..Dizilerin kurbaniyidik.Hic unutmam MARiYANNA adli bir yabanci dizi vardi eskiden..Babam gicikdi bu diziye.Hic seyretmemi$di ama ginede bizi tv ba$ina ko$duruyor diye bakdirmazdi dizimizi.Bizde bir care bulmu$duk NEYMi?::)) tabiki Radyo:)) radyodan frekansi bulduk ve hayal ederek dinelrdik diziyi..hey gidi günler heyyy..Hepsi yalan oldu valla.Ya biliyormusunuz? belkide o diziler sayesinde Ailecek biraraya geliyorduk.Cay demlenir,pasta börek,yada ne bileyim ne varsa hazirda hepsi yapilir getirilirdi sofraya..Günümüzdede diziler var ama hepsi DANDiK!! töbe seyretmem vede seyrettirmem cocuklarima..Ahlakdan deger kaybetmi$,ickinin su gibi akdigi,lüküs hayatin afedersiniz wc de bile ya$andigi diziler ,migdemizi bulandiriyor.$a$ali hayat ya$iyor insalar,hic sorunlari yok..Seyreden gencecik ve saf kizlar vede erkekler kapiliyorlar bu sahte dünyanin büyüsüne..Allah muhafaza etsin cümlemizi..
Gcedigimiz aylarda internetsiz kaldim:(( farkinda olmadan kendimi öyle kapdirmi$imki farkina varmami$im valla.Sabah ak$am demeden cocuklarla dögü$e sava$a internet sirasi bekler olmu$duk..köyümüzün siteine dadanmisdim..oraya girip yazip cizip cikiyordum..arada ahbabplar ve akrabalarla sohbete katiliyorduk..Hayatin temposu hzlanmi$ ve sanala kar$i yari$maya ba$lami$dik..ta tatatattatataataammm.birgün bi acdim pc yi..ANAM ONEEEEEEEEEEEE!! iNTERCANIM(internet benim degimimle:)) ) yok olmu$..Dünyayla baglantim kopmu$..sanki özürlü gibi olmu$um anlamini anlayamadan:)) okadar aci verdiki anlatsam anlarmisiniz bilmiyorum..TV artik tat vermiyordu ve $imdide Sanal Dünya birgünde yokolmu$du..ugra$ anam babam yok yok yokkk.gelmez baglanti..E$im bana bizim oranin tabiriyle AVRAT derdi,ve halende diyor:))bende ona herifin kisaltilmasi HERRO diyordum..ve arada derim yine..Herr= almancada BEY! demek..anlayin artik canim..herronun bankada para kalmami$ ve telecom kesmi$ hatti..Farkina varmami$iz..bi üzüldüm bi üzüldüm sorman..colugun cocugun diline dü$düm..pc nin ba$ina varip baglanti kurmaya cali$irken bana gülyüorlardi..Herroda eve gelince beni pcnin ba$inda yazarken görüp vahh zavallim norüyon hatmi ariyon? derdi ve acayip moralimi bozardi..3 gün sürü ama siz gelin bana sorun ! ASIR gecdi sanki:)) i$te bu arada bu $iirim döküldü klavyemden pc nin ekranina..hat yok bari $iirlerle kendimi avutayim dedim:))
DÜNYAMI ELiMDEN ALDILAR
bankada para kalmami$
herro bir aydir bankaya ugramami$
kontoda sifirlar yok olmu$
telecomun ilki$i hatti kesmek olmu$
ev halkinin diline dü$düm
internetsizim elden ayakdanda dü$düm
herroyla konu$mam gayri küsdüm
caresizim ilka$amdan yataga dü$düm
dönüp dola$ip durdum
pc ba$inda saatlerce baglanti kurdum
olmadi gitti sinirden gudurdum
elime gecseydi eger,Telecomun müdürünü gözkirpmaz vururdum
Dünyami elimden aldilar
bilgisayarin ba$ina bagladilar
kizlarim güle güle halime agladilar
kurtulduk sanaldan deyip kolbasdi oynadilar
gece oldu gözlerim doldu
anlamadimki sanal arkada$ima ne oldu
beni yapayanliz karmakari$ik koydu
belkide herronun istedigide buydu
pc ba$inda nöbet tutarim
geldimi hat diye ,acar acar kaparim
ne yapacagimi bilemem eve el atarim
talan eder heryeri birbirine katarim
arada birde, internet geldimi diye pc ye bakarim
gecmez artik günler
beni ancak sanalda nefes alanlar anlar
in$allah telecom yarin sabah erkenden,beni dünyaya baglar
bu gidi$le gurbetbaciniz forumlara güvercinlerle yorum yollar
okuyanlar kesinm, virüs bacidan kurtulduk diye ikigün iki gece oynar
pes etmek yok, baglanti kurmaya devam edecegim
kimseye firsatimi vermeyecegim
ölsemde dügmeye basip dünyayi evime getirecegim
söz bundan sonra internetsiz ya$ayanlara gülmeyecegim
birgün bir yil oldu
telecomun öcü agir oldu
anlan gayri baciniz duyarken sagir oldu
zalim telecomla herro mutlulukdan kafayi buldu
kader bu seferde sanal dünyama elkoydu
beni herroyla,telecomun insafsiz ellerine koydu
cigerlerim yaniyor cizbiz oldu
yokluguna ali$mak cok zor olacak
derdimi anlattim,BAYKU$ gidip telecomun catisina yuva kuracak
intikamim cok kötü ve acili olacak
bundan sonra herro, salamli ekmek yer ancak
nezaman internet gelirse ,i$te ozaman sicak yemek bulacak
cok sinirliyim ,beni sanal dünyam yati$tirir ancak
sakin unutman beni
arada okuyun ekledigim yazlari ,$iirleri
sözüm söz geri adim atmak yok geri
herro bankaya paralari koyacak
telecomun kontosuna yollayacak
yandim anam, sanal dünyam pazartesiye acilir ancak
haftasonu geldi, halim bilmem ne olacak
bende gabala ,herroyla, telecoma $iir yazarim ancak
kafami bozmasinlar elime alirim kilicdan bozma keskin bir bicak
bakin ozaman telecom, iki dakkada beni nasil SANAL DÜNYAMA BAGLAYACAK
herroyla telecomun dilinden YOZGATLI YiGiDiYELER anlar ancak
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.