- 503 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GÖRÜLECEK HESABIM VAR!!
Gurbetellerinde ya$ama sava$i verirken hic yoruldunuzmu?Ya$arken birden bire hic canli cenaze oldunuzmu?Ne yediginizden anlarsiniz,nede icdiginizden.Zaman su gibi akarken,kendinizi akreple yelkovanin yerine koydunuzmu?Yillarca ceyrek gecerken, öylece piliniz bitip, zamani kendi hayallerinizde durdurdunuzmu?Sanki o eski cocukmu$ gibi, elinize $eker alip, hem yiyip,hemde anneeee diye agladinizmi?Ben $ekeri aldim ama, ne yiye bildim,nede anne diyebildim.Sadece ben anami, babami ve karde$lerimi özledim.Belki rüyalarimda bana geri gelirler diye günlerce uyudum.Yok gelmiyorlar, kayboldu artik bütün umudum.Ben bu kaderi felekle oynadigim oyunda, amorti vurdum.Verdim kendimi sonu olmayan yollara,artik bilmiyorum kendimi nerde ve ne halde bulurum.
Sanki varligimi unuttular,beni gurbetellerinde yaban gülleri gibi kuruttular.Ne bir damla su verdiler,nede güne$in önünden cekildiler.Sadece tusunami gibi ,beni dallarimdan budaklarimdan vurdular.Kar$ima gecip hicbir$ey olmami$ gibi, öylece bakip durdular.Birbirlerine sava$ acip, dü$man cepesi gibi öldürmeye cali$dilar.i$lerine gelince, bagzen bari$dilar,bagzende kim kimi öldürecek diye canla ba$la yari$dilar.
Babam dedim yillarca hasretiyle yandim.Yoldan gecip gidenleri o sandim.Ellerimi acip babama beni kavu$dur diye Allahima yalvardim.Ben gurbetellerinde savunmasiz ve bicare kaldim.Agladim duyan olmadi.Hastalandim bir bardak suyu verenim olmadi.Anla$ilan verilen vadem daha dolmadi.Yillardir bekliyorumda ,gurbetelde birtürlü sabah olmadi.Hergünler gecer dediler,teselli üstüne teselli verdiler,ne haldeyim bilmediler.
Ko$a ko$a izine gittim.Onlarin sava$ alaninda bitli piyade gibi yittim.Ne yüzümü güldürdüler,nede ho$ geldin dediler.Arkamdan gülerek GÖRGÜSÜZ ALAMANCI dediler.Di$imden tirnagimdan artirdim hediye aldim.Elin eskilerini getiriyo diye, yedi mahalleye nam saldim.Vallaha ben onlarin hepsini yepis yeni magazadan aldim.Degmezmi$ kimseye, neden yillarca onlar icin aglayip yandim.
Beni vatana baglayan sadece iki ki$i kaldi.Onlarida dertler tasalar esir aldi.Anam bacim, iki arada bi derede anlamsiz kaldi.YA$ARKEN ÖLDÜRDÜLER BiZLERi, ONLARIN GÖZLERi AYDI.bilinki bu dünya NE MECNUNA;NE ADEME;NEDE LOKMAN HEKiME KALDI..hepsininde cansiz bedenlerini KARATOPRAKLAR bedava ALDI.Arkalarinda A$KLARI VEDE ESERLERi KALDI.Sizin neyiniz arkanizda kalacak? cok merak ediyorum!!!belki haketmesenizde arkanizda bir FATiHAYI HAYRIMA HEDiYE EDEYiORUM..YETERKi SiZ ÖLMEYiN!! BENi BEKLEYiN!!!GÖRÜLECEK HESABIM VAR!!!
AKLIMDA GECEN YILLARIN HESABI VAR
yillar gecip gitti kiymetini bilemedim
gurbetin sokaklarinda güle oynaya gezemedim
engüzel yillarim sava$makla gecdi
zalim kader sanki oynamak icin özellikle beni secdi
aklimda gecen yillarin hesabi var
sigmiyorum yere göge artik dünya bana dar
bagzende diyorum elimde ne kaldiysa, oda bana kar
kandiriyorum i$te kendimi, yoksa cildiracak gibi oluyorum akillara zarar
engüzel yillarimda acilarla yogruldum
arada biryerlerden tutunarakda olsa dogruldum
öyle anlar geldiki nefes alamadim temiz havada bile boguldum
artik eminim bundan, ben acilarla sava$mak icin dogruldum
Gelmekde olan yillar bilmiyorum nelere gebe
bildigim tek$ey ,harcanan yillarim bir daha gecmiyecek ele
biryerlerde denk gelirsem ikicift sözüm var felekle kaderime
bir daha ugramasinlar, ne bana, nede mahalleme