Bögürtlen Meselesi
Yüksek Türk dili ve edebiyati beklentileriyle konuya dalanlari simdiden uyariyorum, aradiginiz bu yazida mevcut diildir, sonra lagaluga yapip basimi agritmayin.. Ayrica hic bi tribüne de seslenmiyorum bilesiniz hic cimnastik havamda da diilim.. Hayatin anlamini bulmaniza da yardimci olamiycam ben de ariyom cünkü hala, öyle her zamanki gibi cerez niyetine okuycaksaniz gelin.. de valla yazmayi düsündügüm seyler icin cok sert bi giris oldu sanirim bu, aman iste bi kere de idare ediverin yaf..
$imdi biliyorum bu basligi görünce diceksiniz ki bögürtlen diye deneme mi yazilir, bögürtlen mesele mi yapilir, yo yooo düsündügünüz gibi savunmiycam, haklisiniz valla ne deseniz, bana eser arada öyle iste.. ota böcege takarim, fitne fesatla ugrasmaktan, devamli insanlara takmaktan iyidir.. Neyse..
Ben bögürtleni cok severim, ciktigi oldugu olgunlastigi mevsimi de dört gözle beklerim ama konu o diil.. E artik sadede gel diceksiniz, gelcem, geliyom yani az kaldi.. $ey diyom ben neden en güzel bögütlenler ucurumun en acimasiz, sakat ve saldirgan, gel de seni ebenin yanina gönderiyim cinsinden yerinde dururlar bi fikriniz var mi?
Evet i$te mesele odur! Ya da mesela kocca bi agac gibi olmustur artik dikenler, en kuytu, en yüksek en ulasilmaz yerinde gözüne carpar en olgunlari en parlak en balli en siyah en cekici olanlari.. Kimi umursamaz onlari, hatta cogumuz desek daha dogru olur heralde ki bizim toplumumuz kadercidir cok kaderci yasar insanlar, bu da bizim payimiza düsen zihniyetiyle haklarina razi olur ve bunu mutluluk sanarlar.. Neyse din dersine girmeyelim, bu defa da cemaatler akmasin yorumlara, ben de paso giydiriyorum birilerine ya hadi bakalim hayirlisi..
Yani demem o ki dostlar benim mutlu olmam icin o uctaki, o ucurumdaki, o beni kan revan icinde birakacak bögürtlene ulasmam gerekmektedir.. $imdi icinizden aza tamah etmeyen cogu bulmaz deyisinin türlü hallerini gecirenler mevcut olacaktir ki bence o isin asli öyle degildir, tevekkül denilen sey bunu tarif etmez bunu da hatirlatmak isterim müslüman olanlara.. Savasacaksin der, kissas der kitaplar da! Yani o bögürtlen benim olcak, oram buram tabi yirtilcak, bi yerlere tutunarak ilerliycen ama ucurumdakine, bi bögürtlen ugruna da ölme yani..
Öyledir, eger ona ulasirsan hic bi bögürtlen onlar kadar tatli gelmez insana, kocamandirlar yumruk gibi (yok cok abarti oldu bu, cilek diyelim yeter), öyle güzel öyle parlaktir ki yemeye kiyamazsiniz ilk basta sanki firsat olsa da onu bi ömür saklasam sevsem dersiniz ki bi bögürtlenle bu denli yakinlik hissetmek hic te dogal karsilancak bi boyut degildir, iyisi mi vazgecin.. Sonra bi aromasi vardir ki bi tat birakir ki damaginizda artik ne bacaklarinizda sirtinizdaki cizikler ne de isirganlar yüzünden kasinan yerleriniz umrunuzdadir.. $imdi anı ya$amak vaktidir, tadini cikarmak vakti.. Gerci sevmez bilmez bizim milletimiz böyle seyleri, nedense hep bir kücük Emrahvari durumlar ister dünyasinda, her an bi hüzün her an bi karamsarlik duygusu mevcuttur neden bilinmez.. Oan o muhtesem tatla ugrasmayi birakip daha agzindayken ’ulaan cocuklugumuzda yerdik bunu bilmemnerde, dedem toplardi, rahmetli ne iyi adamdi..’ gibi bi kayar gidebiliriz, hersey moka bulasabilir birden.. Neyse iste siz ne yapin, ne sivazlayin, o an diyorum, o anin tadini cikarin.. Ben reikkici falan mi olsam ne, öyle miydi onun ismi modaymis ya bu ara ülkemde, meditasyon olayi, evet evet yogi olayim ben, ayılık kismini da tasiyom zaten, her erkegin ruhunda mevcuttur, tam oluruz...
Ya bilmiyorum ben ne düsündügümü ne demek istedigimi anlatabildim mi, sanki konudan haric herseyi konustum gibi geliyo ya neyse, simdi kisa bi özet geceriz..
Diyom ki yani o bögürtleni istiyorum, benim olcak, gerekirse budıycam dikenleri, ne bileyim ucurumdaysa ip salacam öyle incem yada ölümüne yürürüm anasini satiyim.. Gördüm, begendim, istedim ve alcam baska yolu yok.. Benim istememle de $appadanak kucaama düsmiyceene göre diyom sava$mak gerek, orani burani kanatman gerek, dünyanin anasini aglatmak gerek.. Bi baska mevsime birakmak mi? Sizce durur mu ayni bögürtlen orda? Gelecek yaz yine oralarda bi yerde ona benzeyen bi baska bögürtlen daha görüncek mi diyosunuz? Belki ben orda olmiycam kimbilir, garantiniz var mi derim ben de o zaman.. Hem benim isim simdi bu bögürtlenle, anı ya$amali arkada$im anııı.. O bögürtleni istiyorum ve alicam mevsimi gecmeden, hala tadi güzelken, hala ondan baskasini düsünmezken, onun da bana meyli varken.. Varsin kanasin bacak kol kafa, yansin dünya, bende bu sevda olduktan sonraaaa.. Anladin mi? Anladiniz mi?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.