Artık Zor Be
Minik Emir’imle konuşunca enerji içeceği içmiş gibi oluyorum. (Bi kere de içseydim)
-Seni çok özledim halam, ne zaman geliyosun?
-Artık zor be hala.
-Nesi zor?
-Ee zor işte. Hafta arası okul, haftasonu da dersane var.
-Sana inanmıyorum, şaka yapıyosun dimi?
-Yok hala, valla şaka deil
-Nasıl yaa... Yani hergün mü gidiyorsun okula?
-Nasıl hergün mü?
-Hergün okula gitmek de neyin nesi halam, profesörler bile hergün okula gitmedi!
-Napim yaa annem gönderiyo...
-Haftada 3 gün gitsen yeter. İngilizce bile öğrendin. Yazık değil mi sana hergün hergün…
-Sadece o olsa yine iyi. Daha bide haftasonu dersane var dersaneye gidiyorum
-Kıyamam ben sana yaa. Haftanın 5 günü de gidilmez ki okula.
-Dimi hala. Einstein’ı bile okuldan atmışlar. Demek ki okula gitmekle olmuyo...
-Belki sende büyüyünce Einstein gibi olursun ama sen sakın dil çıkarma emi halam. Çok çirkin oluyo.
-Ama Aylüh Raşva’da çıkarmış. Resmi var gördüm...
-Sen ona ne bakıyosun halam. Ona kullar çekmesin.
-Hala artık benim gitmem lazım. Ödevlerimi yapıcam.
-Ay kıyamam, bide ödev miii veriyolaarrrr?
-Hala hem de öle çok veriyolar ki...
-Ah be halam, hem hergün hergün okula git, bide ödev yap. Çekilecek çile değil senin ki.
-Hala, sen benle dalga geçmiyosun dimi?
-Yok güzel gözlü bebem, hiç yapar mıyım öyle şey. Ben olsa olsa kendimle dalga geçerim. Hadi neyse. Senin yolun uzun, tutmim ben seni. Kocaman öptüm.
Ödeve başlamadan önce karnını güzelce doyur, çikolatanı da ye. Sonra yap ödevlerini emi?
-Yemeğimi yedim ama çikolata iyi fikir. Bende kocaman öptüm hala. Abime selam söle. Byeeee…
-Tamam bebem sölerim. Kendine cici bak. Baş baş…
YORUMLAR
cocuklara da cok yükleniliyor dersler konusunda sanki.
yine farkli güzeldi yüregine saglik
sonsuz sevgimle
Esma KAHRAMAN
Esma KAHRAMAN
benim anne hem doktor,hem hemşire , hem ütücü...........bi de yaşam koçu...tosladığı da ben)) dedi gibi geldi bana sanki...halası çukulata iyi fikirdi.sevgiyle...