- 1667 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
ADALET,DEVLETİN EN ZİRVESİNDEKİ İNSANLA,BİR ÇOBAN ARASINDA FARK GÖZETİLMEDEN ALINAN KARARDIR......
BİZE ADALETİ BU CÜMLE İLE ÖĞRETTİLER ÇOCUKKEN...BÜYÜDÜKÇE YENİ YENİ CÜMLELER ÇIKTI KARŞIMIZA....!!!
ÇOK GÜZEL VE ÖNEMLİ BİR PAYLAŞIMDI ÇOK TEŞEKKÜRLER ANNEMMM...
KALEMİNE YÜREĞİNE SAĞLIK...
ALLÂH'A EMANET OLASIN HER DAİMMMMMM...
SEVGİ SELAM SAYGI VE SONSUZ DUALARIMLA...USTA KALEMMMMMMM.....
*- Adalet: Adaletin icrasında ırk akrabalık zenginlik fakirlik gibi hususlar etkili olamaz. Hangi inançtan hangi ırktan hangi kesimden olursa olsun haklı olanın hakkı zalimden alınıp kendisine iade olunmalıdır. Kişi hem adil olacak hem de adaletin icra edilmesine yardımcı olacak bu hususta asla tavizkâr davranmayacaktır.
Evet iyi olmak kolaydir ama adil olmak okadar da kolay degildir.En yakinimiz da olsa yaptigi haksizligi söyleyebilmeli taraf tutmaksizin.Cok güzeldi siirlerin kadar güzeldi yazin.
Yüregine saglik canim benim
Sonsuz sevgimle
hüzün şairi
Görünen köye kılavuz aramaktansa yola düşmeli ve kılavuz ararken kaybedilen zamanı kendi lehimize kullanıp kazançta olmalıyız....Görünmeyeni bilmekse Hak'kın işidir....
bu yüzden de sanırım atalarımız;
''Ainesi iştir kişinin, lafa bakılmaz...'' diyede boşa dememişlerdir...selam ve dua ile...
Gayet çaba sarfedilen bir çalışma.
Çok aydınlatıcı.
Kutladım.
Tam puan.
Selamlar.
hüzün şairi
1; kendinin danışmanı
2; kendinin silahtarı
3; kendinin sözünün kılıcı
4; kendinin aklının kılavuzu
5 kendinin yüreğininde HAKİMİ olmalıdır....
çok tşk ediyorum dost kalem selam ve dua ile
hüzün şairi
"el adlü esasül mülk" sözü Hz Ömer'e ait biliyorum ben; ama
Mustafa Kemal! de bu sözü kendine prensip etmiş ve kullanmıştır....Saygılar.