HAYATIN ANLAMI
Benim için hayat yok galiba sadece yaşamak için yaşıyorum.Nesef alıp veriyoruz sonuç ta.Sadece dünya ya geldim ve bitti. Buraya kadar dedi ve bitti.Yine de hayat bu ne olacağı bilinmez.İşte bilinmeyen şey oldu bir mücize!
O mücizeyi onlar yarattı içimdeki ışığı.Sevgi görmeden büyüdüm ama sevgi ile doldu yüregim artık .Bir annem oldu ve bir de babam.ben farklıyım herkesden. ailemi ben seçtim.hep kendimi yalnız hissederdim .yetimanedeyken bizimle ilgilenen çok kişi oluru ama onlarda akşam oldu mu eve çocuklarının yanına giderleri tabi. ben yatağımda uzanıp hayal ederdim. benim başımı okşayan, beni çok seven,onların hayatında önemli yerde oldugumu bilmek iyi olur diye hayal ederim .O zaman herkes hayal ederdi bütün çocuklar bir gün anne baba demek için can atarlardı.herkese nasip olamaz bu.bazı çocuklar hiç alınmaz.bazı kişiler var ki karpuz seçer gibi seçiyolar işte bak bu yapıyorum ben iyim dedmek için .neysek ki ben ailem böyle değil.
Şimdi hayatı seviyorum artık.hayatının, önemi, anlamı .herşeyi ’AİLE ’...
YORUMLAR
Hep kısmidir.külliyeten kısmenlik gibi ya da tümel içinde bir yerdeki tikel, belki bölümlerden birinde takılıp kaldığımız bütünseldir...
Hayatın anlamı büyük laf... Ne yazsanız hani, hep laf-ü güzaf kalacak olan veya kalan gibi...
Esenlikler.....
Göktürkmen tarafından 10/10/2010 5:46:12 PM zamanında düzenlenmiştir.