- 1257 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
beklenti halleri..!
beklentili hayatlardan yorulanlar var..!
beklentili hayattan bıkanlar var..!
beklentili hayatlardan sıkılanlar var..!
beklentili hayatlardan pişman olanlar var..!
beklentili hayatlardan cesaret alanlar var..!
beklentili hayatlardan haberli olanlar da var habersiz olanlar da..!
beklentili duygular şemsiyesi altında düşünmeyi sevenlere göre güzel bir sohbet konusudur "beklentili duygular" resitali..!
beklentili ve beklentisiz hayatların tam ortasında ayakta kalmak nasıldır herkesçe farklı yaşanır..tanımlanır ve bilinir..!
bekle..
beklen..
beklenti..
beklentili..!
YORUMLAR
Hayatta hep bir beklentimiz vardır..
Olmasa hayat nasıl geçer..
Tebrikler güzl paylaşım..
vefalıdostum
beklentiler olmasa insan bunalır hatta boğulurdu hayatın zorlukları karşısında..! iyi ki beklentilerimiz var..!
vefalıdostum
Yorar hayat zaman zaman. Beklentilere ulaşamadıkça.
Belki de çok büyük beklentiye girmeden daha huzurlu olunur.
Tebrikler, selamlarla
vefalıdostum
asıl yoran dediğiniz gibi BEKLENTİLERİN ULAŞILMAZ olmasıdır bence de.!
huzurlu olmaksa,huzur kurallarına göre oynanan mutluluk güzelliği bahçesinden derilir cömertçe..
huzur ya vardır ya da yoktur aslında.!
sabır..tahammül ya da katlanmak süreci içyangınların dumanıdır dışavuran..seyredilen..anlaşılan ve görülen.!
sevgiler
teşekkürlerimle..sağolun
vefalıdostum
canlı ve cansız dediklerimiz görecelidir..bize göre cansız olan tabiat parçalarının da birbirine ihtiyacı vardır..herşey herşeyi ya tamamlar ya da eksiltir kainatta..! yağmur belkleyen toprak..sevgi bekleyen yürekler gibi..!
sözler benim ama duygular ve cümleler benim üzerimden yazılanlardır ..!
yazının sencesi de mantıklı ve doğru..!
teşekkürler