.....
......
YORUMLAR
Yine hayal gücünüzü konuşturmuşsunuz bizleride koşturmuş:)
Hikmet Esen Bey'i yad etmeniz ne büyük bir vefa ve incelik.O'nun vefatına o kadar üzüldüm ki, hiç bir yere sizin bu yazınız hariç elim varıp da hislerimi yazamamıştım:(
Tebirkler toynak abi. (ağabey demedim, eleştirilecem şimdi yazım hatası diye:))
Arkadaşım......
Habib DAĞ orada ne yaptı neden anlatmadın neden saklıyorsun sendemi ortaksın
sen söylemezsen ben söyleyeceğim
o DAĞ DESİSLERİNİN sahibi kim çıkın erkek gibi açıklayın
Habib DAĞ'n olduğunu adım gibi biliyorum herkes bilsin.....
Tacettine söyledimmi gazeteye vermeye gerek yok.....
görüşürüz ............selametle
Vehbi OKUR inşallah kızmaz yazdığıma
beş kelime yazsam beş hata
on kelime yazsam on hata
ne yapayım dilim bu değiştiremiyorum........
Toynak
Vehbi Okur'a gelince;
olsun herkese bir molla Kasım gerek..o da bizim defterin molla Kasım'ı olsun))))
Çiçekleri yerinde dursun ben karayemişi (biz de taflan derler) alayım... Çok severim... Hele bir de turşusunu...
Sabah sabah gülümsettiniz bizi... Selam ve saygılar...
Aferin Toynak aferin bana gıcık demekle kendi helvanı kendi elinle kavuruyorsun da farkında değilsin (
Bir kere arkadaş listeni ben çalmadım,sen köyün çobanıyla sohbet ederken inekler yem sandı hepsini yedi bitirdi.
Oh canıma değsin az bile,bir daha gıcık de ki bak bakalım başına daha neler neler gelecek :) Hıh
Doğa tasvirlerine yerleştirdiğiniz senaryo muhteşemdi yine Secattin hocam.
O dere, vadiler, yeşillik, böğürtlenler, ballar.... Allahım yaa cennet gibi bir yer olmalı sağolun.Sayenizde dostlarla birlikte Karadenizi tüm güzelliğiyle soluduk.Allah razı olsun sizden.
Gönül emeğinizi tüm içtenliğimle kutluyorum.Selam ve saygılarımla.
Ben bayıldım bu yazıya:)))))))) Böğürtleni de çok severim gerçekten. Özellikle de böğürtlen reçeli harika oluyor. Kayınvalidem yapmış bana da verdi. Çok teşekkür ederim Üstadım. Gerçekten çok güzeldi. Bu seriyi okumaya devam diyorum. Karadeniz insanının zekasına ve esprili diline hayranımdır zaten. Bu yazı da onu ispatlar şekilde kaleme alınmış. En güzeli de bir aile bireylerinin hepsini bir arada güzel bir kurguyla, ayder yaylasına götürmeniz çok güzeldi. En .çok ömerak ettiğim yerlerden biri fakat inşallah gideceğim. Tertemiz havasını yazınızla hissettim zaten. Sevgi, saygı ve selamlarımla teşekkür ediyorum.
Toynak kardeşim, yazınızı gülümseme ile okudum.Çok beğendim, o muhteşem güzellikleri anlatırken bizleri de andığınız için çok teşekkürler.
Yıllar önce eşimin çok sevdiği bir arkadaşını ziyaret için gidip Trabzonu ve civarını, köy ve tepelerini on günlük bir gezimiz olmuştu.
Yeşilin onlarca değişik tonunu ben Karadeniz'de gördüm.Yazınızla tekrar o yıllar gördüğüm güzellikler geldi aklıma.
Anlatımınız öyle güzel ki, gerçekten orada Edebiyat şenlikleri varmış da bizler oradaymışız gibi hissettim, tekrar teşekkürler, selam ve saygılar.