- 524 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
................. Yazısına Yorum Yap
"................." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
18 Kasım 2010 Perşembe 19:27:18
Çoğu Amerikanın GÜÇ GÖSTERİSİ olarak çekilmiş kavgalı dövüşlü vurmalı kırmalı yabancı filmlerin yanında "bizim" kurtlar vadisi kırk kere yıkanmış kalır. Keşke daha güzellerini de yapsalar. Onlar da "bu vatan için canını budaktan esirgemediklerini" göstermek için bu filmleri çekiyorlar. Dış güçlerin oyunlarına dokundurma yapıyorlar, belirtmeye çalışıyorlar. Dikkatli izleyince bunların farkına varılabilir.
Örnekleme güzeldi. Keşke herkes "dış kaynaklı oyunlar" konusunda daha duyarlı olabilse.
Benim çek geç okumama rağmen yazınız güncelliğini yitirmeyecek bir konuda yazılmış. Sağolun. Sağlıcakla kalın.
Muharrem Nalçacı
@muharremnalcaci
Evet görüşlerinizin bir kısmı doğru
Yani yabancı filmler gibi. Rambo vs.Sinemada ki Hollywood
Ben Türk filmine karşı değilim. Mafya dizilerine karşıyım.
öüm ölüm ölüm...Her yerde ölüm.Okumak isteyen çocuklarımız.
Ve aç açıkta aileler. İş bulamayan babalar. Onların filmleri yapılmıyor.
Çünkü revaçta değil.Neyse...
Eğitim yok.Tv lerde haberlere bakınız. Cinayet işşleyenler bir kişi ile yetinmiyor. üç dört kişiyi birden öldürüyor.
Toplum cinnet geçiriyor.
Saygımla şair.
Yani yabancı filmler gibi. Rambo vs.Sinemada ki Hollywood
Ben Türk filmine karşı değilim. Mafya dizilerine karşıyım.
öüm ölüm ölüm...Her yerde ölüm.Okumak isteyen çocuklarımız.
Ve aç açıkta aileler. İş bulamayan babalar. Onların filmleri yapılmıyor.
Çünkü revaçta değil.Neyse...
Eğitim yok.Tv lerde haberlere bakınız. Cinayet işşleyenler bir kişi ile yetinmiyor. üç dört kişiyi birden öldürüyor.
Toplum cinnet geçiriyor.
Saygımla şair.