- 822 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
şairin gönlünü almak için övmek o şairi bitirir
Oğlum şiir yazmaya heveslendiğinde yazdığı her şeyi çevresine okuyor,öyle övgüler alıyorki,hiç alakası yokken herkes pohpohluyor,haliyle pohpohlandıkca kendini şair sanıyor haspam,öyle kendini şair sanıyorki beni bile geçtiğini sanıyor,kendini allameyi cihan sanıyor,defterini benim göreceğim yere bırakıyor,ben göreceğim de çevresinin yaptığı övgüleri ona yapacağım.
ı, ıh ne kadar beklese benden hiç bir söz yok, okuyup defteride biraz deyişik yere koyuyorumki okuduğumu anlasın,gelip bana eksiklerini sorsun. Benim beklememde boşa adam gurur yapıyor, yahu babam beni çekemiyor galiba herkes benim şiirlerime bayılıyor,babam kıskanıyorki beni övmüyor,
bir defter doldurdu hemen her yazdığında defteri benim göreceğim yere bıraktı ve ben okuyup bekledim, birgün geldi baba senin benimle derdin ne, hangi konuda diye sordum,bir defter dolusu şiir yazdım, sen hep okudun bir gün bana iyi veya kötü demedin, dedimki ben çevrende okadar pohpohcu varken sana hatalarını söylesem ,beni dinlemek yerine bana kızarsın,iyi desem sana zarar veririm, hatalarının ne olduğunu sordu, dedimki deveye neden boynun eyri demişler nerem dogruki demiş,ben senin hatalarını düzeltmek için şiir dediğini silip yeniden yazmam lazım,iyi desem bana yakışmaz çünkü ben bu işi bilen adamım,sana iyi güzel dersem senin gelişmen durur bu kadar zayıfken benim sana iyi demem doğru deyil.
Birkere dağarcığın çok boş çok okumalısın hangi dalda yazacaksan serbest veya hece sevdiğin bir şair veya ozanın şiirlerini ezberlercesine okuyup hem melekelerinin gelişmesini sağlayacaksın,hemde kelime dağarcığın zenginleşsin,ondan sonra yazdıklarında eksik veya hata varsa benim müdahelem kolaylaşır. umarım mesaj alınmıştır bu sitede öyle bir durum gördümki iyi ,kötü, güzel ,çirkin aranmıyor,eline sağlık yüreğine sağlık gibi sözlerin yanı sıra ne imgesi olan ne ayağı uyağı olan birilerinin hevesle karaladığı şeylere öyle övgüler okudumki neredeyse siteden ayrılacaktım,lütfen beni okuyanlar bende hata görürse beni uyarsın, ama sakin benim hatırıma kimse şiirin güzel demesin eğer şiirim gerçekten güzelse güzel deyin.
son sözüm bu alanda gelişmek ilerlemek isteyenler pohpohlara kulak asmasın usta olduğuna inandıkları kişileri dinlesinler çok okusunlar gerçekten şiir yazdıkları gün bende sayfalarından onları öveceğim ömrüm olursa, heveslilere başarılar diliyorum, ustalara başarılarının devamını diliyorum. uruşlu aşık şefkati.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.