- 611 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
insan kopyaliyorlar ama,sonuclarini dü$ünmüyorlar!
Vah vah bagzen yolda yürürken dü$ünüyorum; acaba benmi? yoksa herkesmi kafayi yedi?diye.Bagzen migdem bulanmiyor degil ha.Gene ne oldu diyeceksiniz tabiki okursaniz!Sanki her sokagin ba$inda seri üretime gecmi$ bir fabrika var.Masum, saf, salak v.s kizlar bu ba$tan giriyorlar ,öbür ba$tan defolu bir üretim örnegi gibi hepsi ayni kilik ve sac modeliyle cikiyorlar.Fabrika hatali üretimden dolayi hemen kapatiliyor,i$in garibi bunlarin yedek parcasini bulma imkani bile yok.Bunlardan bende 93 model bir tane var.ilk önce sizleri $u bahsettigim seri üretimle tani$tirayim.Saclar KIRKILMI$ KISIR E$$EK modeli . Uzunca kahkullar yamru yumru.Gözler ayni serpenek altindan bakan korkmus hav hav modeli.Buluz üzerine ba$ka bir renk ti$ört.Altta legins türü kot(HAVUC MODELi)pantolon.Ayaklarda dizkapaga kadar yumurta topuk ,uzun ve dar bir cizme.Kulaklarda yarim dünya kadar küpeler.kafada bir tac.Arkadan bacaklar bir kari$ görünüyor.Vücutlarinin oturma uzuvlari adeta yerlerde(Dü$ük kemer).Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaastayim bunlara.
Benim 93 model biraz korkuyor benden (ZALOGLU RÜSTEM).Ramazanda bana dediki bak anne yeni model sac bu (KIRKILMI$ KISIR E$$EK).eeee dedim ben var istemek dedi.Bende kan temizler bunu felan tirsti.Sonunda beni kandirdi sadece düzlettirecegim felan bizde dedik okeyyy.Demez olaydimmm.Ramazandan buyana daha kendime gelememek ben.Neyse gittiler karde$iyle.(Oda birazin üstünde azicik yayik yastigi gibi.dobi$ kizim benim:))).Aksam olmaya ba$ladi kizlar yok.Ak$ama iftara görümcedeyiz.Telefonla$tik gittik onlari berberden(TÜRK BERBERiYDi)almaya.Bircala gözüme sanki bir kipri takildi.Benim herif sakin ol sinirlerine hakim ol dedi.Bende icimden amanin ne kadar modern oldun len herro dedim(herro diye e$ime diyorum bu arada :)).O gitti iceri girdi.......herronun elini vurarah tüh dedigi gözümden gitmiyor.O arada ben ki yozgati vede almanyayi zabdetmis ben, arabada dururmu?.Kapiyi actigimi hatirliyorum tek.Alllahtan kimse yoktu berberde yani, biz ve berberler(TANIDIKTI) vardik.Kiz beni baskina gelen zaptiyeler gibi görünce, saclarini öyle acele düzlüyorduki eminim bir dana yalasaydi bukadar muntazam yapi$tiramazdi.(SACLARI KAT KESiM VE HEPSi JÖLELi ve AYAKTA KiPRi GiBi).Canimm koyu renk uzun ipek gibi düz saclar, kendini okadar narin gösteriyorduki anlatamam.$imdi bu sac tipiyle tam bir GOBEL olmu$tu.Geri kalan telleride ben kesiyim dedim ama, sen yorulma yenge biz kestik(KiBARCAA)dediler. Zaten evde akvaryum patlami$, baliklara 3 saat yeni akvaryum gelene kadar suni tenefüs ögretmekten annecigim aglami$,Orucda ba$a vurmu$,dahada kötüsü ev bark sava$ alani su basmi$,yeni ta$inmi$im.Hangi birini sayayim eyyyy memleketimin gozel insanlari.Bu yeni 93 model ,benim cinnet gecirmeme sebeb oldu.Ha bu arada 96 modeli unuttum oda göya önüne kahkul yaptirmi$. Amaaaaan tanrimmmm oda ne?.Benim yayik yastigi(DUYARSA PARCALAR)hatca, tam bir evde kalmi$ kiz, pardon kaysi kurularina dönmü$. Birde bu üzerine eklenince anlayin artik ba$tan belli size anlatmaya cali$tigim seri üretim hatalarinin ba$ima actigi dertleri.Hergün 6.30 kalkip sac yapiyor.Sanarsiniz ki ,sabahin koründe birinin acele evlenme krizi tuttuda, benim 93 model oraya hazirlaniyor.Bu aralar elektirik masrafi fazla , sac fönlemekten birde camasir yikamaktan.Allah herroya uzun ömür versinde cali$sin yoksa bu kiz evlenmeden bizi iflas ettirecek gibi.Jöle parasi,, toka v.s BATTIK . Kahrolsun Seri üretim MODASI.Kahrolsun havuc pantolon modasi .
Kesin anamin bir duasi tuttu ha.Yandim anam benim bir tanede 2002 model var.öbür 2005 in fazla süsü yok.Oda araba ve motor diye diye;ev oyuncakciyi gecti.Allah affetsin .Okadar insan ekmek bulamaz, bizlerde bolluktan $ikayetciyiz.
Allahim genclerimize akil fikir versin.Yaki$anda yaki$mayanda ayni kilik vede kiyafetde ortalarda defile yapiyor.Milletin göz zevkini bari bozmasalar ama nafile.TEK SUCLU MODACILAR..
YORUMLAR
Çok değişik bir yazı okudum.
Yapmacıklıktan uzak ve samimi.
Yazarı da gayet farklı.
Yazının içeriği çok doğru ve özgün işlenmiş.
Bu yazarı sık okumalı.
Selamlar.