YORUMLAR
Allah rızası için din kardeşlerimizi gözetmek varken hemde kapı dışarı atılmak.
.Gecenin bir yarısında o kızın başına neler gelebilirdi ALLAH KORUMUŞ.
Ama körpecik beyninde insanlara kendi milletine güvenide sarsılmıştır..
Birde gençler şöyle böyle denir sahip çıkılmayan itilip kakılan horlanandan ne beklenir.
Önce kırdıkları kalpleri onarsınlar.ya ruhlarında açılan yaralar ne zaman böyle haber okusam yada şahit olsam utanıyorum din kardeşlerimden..
Bir kişi batağa düşüyorsa bunda herkesin o yerdekilerin suçu var..
Bir kişi açlıktan ölüyorsa ilaç parası bulamıyorsa örnekler artırılır aslında bunda herkesin suçu var..
İnsanca yardım elini uzatmadıkları için..
Kendilerine emaneten verilen herşeyi kendilerinin sandıklarından..
Her şeyin tek sahibi ALLAH.
.Emaneten verilenlerde ihtiyacı olanlarında hakları vardır..
Ben ben benim der dururlar insana ait ne vardır hiç bir şey hepsi emanet sadece bizler o emanetlerin taşıyıcılarıyız..
O imam defalarca hacca gitsin çıksın vaaz nasihatler versin kim dinler.
Dediklerini kendi uygulamaıkça hiç kimse etkiside olmaz..
Zamanımızda o kadar çok dini nasihat eden var hangisi dinlieniyor çok azı.
.Çünkü dediklerini uygulamada sıfırlar..
ainesi iştir kişinin lafa bakılmaz..
Acaba o ve niceleri kapılarına yardım için başvurulduğunda yüzüne bakılmayanlarla hakkın divanında ahrette nice olur halleri..
Allah rızasını gözeten din kardeşlerine tüm insanlara ALLAH yarattı diye Allah rızası için yaklaşanlar gözümde gösteriiş için desinler diye süslü laflar edenlerden değerlidir.
.Bir düşeni kaldırmak bin düşene yardım etmektir.
.Her ne ekerse kişi o gelir karşısına ergeç..
Toplumumuzun kanayan yarasına örnekti yazınız okurken canlandı o kız çocuğu gözümde..
İnsanlığı bazan hiç istemediklerinden öğrensin diyesim geldi..
ALLAH razı olsun
.İnsan önce insan olmalı ki insanların değerini anlasın..
Şuyum buyum değil Allah için yapmalı ne yaparsa ..
Allah a emanet olunuz selam ve dua ile..