CUMANIZ MÜBAREK OLSUN
Cumanız mübarek olsun..Allah dualarımızı kabul ve makbul eylesin..
Sev sevindir Allah ım ..Allah ım bizleri kendine ve habibine s.a.v. komşu eyle amin...
Allah ım sen bizlerden razı olsun en darzamanda bizi yalnız bırakma..
Annelerin babaların dahi evlatlarndan kaçtığı zamanda bizleri yalnız bırakma..
Son nefeste bizleri yalnız bırakma..
Rabbim senin her şeye gücün yeter..Mülkiyetin tek sahibi sensin..
AŞIĞIN NESİ VARSA MAŞUĞUDUR BAŞKASI DEĞİL..
BENİM MAŞUĞUMDA SENSİN RABBİM BENİ SENDEN AYIRMA..BENİ BİR AN BİLE YALNIZ BŞIMA BIRAKMA...BENİ BENİ BİR AN TERKETSEMDE SEN BENİ TERKETME RABBİM..
Edebliye her zaman her kapı açıktır edebsizede anında kapanır kapılar.
arıda yılanda aynı suyu içiyor, biri zehir diğeri bal sunuyor.
zehirde bazan can kurtarıyor arıtılıp bazan can alıyor.
orası tabiki ama o zehirin genel durumu belirleyici olan.
arının balı şifa zehiri bazan şifa.
İnsan gibi bazan bal olur dilden damlayan.
bazan zehirden de acı olur.
Dilse aynıdır
Herş ey iç içe yaratılmış, tohumda meyve meyvede tohum.
muhabbet deryasına dalan baska deryayı ne etsin.
can cananda canan canda
birde her şey, herşeyde bir.
Maşuk aşıkta aşık maşukta ayrılmaz anarken her nefesde.
Kimi biter kimi yeter.
Öze indikçe kişi yiter yittikçede biter
Gönül gözü öze indikçe kafa gözü sadece bakar iç göz dýþ göze hakim olur.
İlahi aşk her zerreye aksetmedikçe o kişi teslim olmaz tam anlamıyla Allaha
Birde her şey, her şeyde bir.
Maşuk aşıkta aşık maşukta ayrılmaz anarken her nefesde.
Mahbubu ALLAH olan başka mahbubu ne etsin
Kimi biter kimi yeter.
Öze indikçe kiŞi yiter yittikçede biter
Gönül gözü öze indikçe kafa gözü sadece bakar iç göz dış göze hakim olur.
ALLAH IM BEN BENİ BİR AN TERKETTİĞİMDE SEN BENİ TERKETME SENKİ MERHAMETLİ ŞEFKATLİSİN..AMİN
..ALLAH A EMANET OLUNUZ SELM VE DUA İLE..
Yeganem Nigar Bedirhan
YORUMLAR
Cuma'mız Mübarek olsun/isimli yazınızda ki o paha biçilmez temenni ve dualara ben acizane yüreğimin derinliklerinden,kucaklar dolusu Amiiin diyerek,ses vermek istiyorum..
"Annelerin babaların dahi evlatlarndan kaçtığı zamanda bizleri yalnız bırakma.."
"İlahi aşk her zerreye aksetmedikçe o kişi teslim olmaz tam anlamıyla Allaha"
Elinize dilinize, gönlünüze sağlık; bu negüzel dilek ne güzel temenniler,gönül ufkumuz aydınlandı Allah(c.c.) razı olsun.Tüm günleriniz güzelliklerle geçmesi dua ve temennisiyle..Kalbinizin sahibine emanet olunuz..Hüseyin DAĞLAR..