- 536 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BİLMİYORUM
BİLMİYORUM
yine gökyüzünde yıldızlar ve yine iliklerime kadar işlenen soğuk rüzgar
gökyüzüne her bakışımda kapkaranlık gözlerini görüyorum o parlayan yıldızların arasında
ne kadarda soğuk bakıyorlar bana gökyüzünden. geri dönüşü olmayan bir yolculuğun esiri olan o gözlere her bakışımda eski güzel günler geliyor aklıma,yada benim güzel sandığım günler.
ewet ewet benim sandığım güzel günler,çünkü sen o günleri coktan kapkara olan o gozlerinin derinliklerine kilitledin.geçmişimi daha doğrusu senle geçirdiğim o günleri unutabilmek silebilmek için her geçen gün birazdaha batıyorum günah batağına.ama sadece yaptığım günahlarla kalıyorum öylece ne unutabiliyorum nede silebiliyorum ama bir tek şey yapabiliyorum oda seni seven bir zamanlar önünde diz çöküp gitme,beni bırakma diye sana yalvararak ağlayan bu gözlerimin şimdi sana karşı ki.n öfke ve nefretle etrafına baktığıdır.seni hala seviyormuyyum bilmiyorum bu soruyu kendime her soruşumda gökyüzüne bakar bunun cevabını bulmaya çalışırım.ve işte o an yani kafamı her kaldırışımda içimin titrediğini yüreğimin yandığını bedenimin o soğuk rüzgar karşısında titrediğini hissederim ve o an anlıyorumki seni hala seviyorum nasılki her yağmur yağışında toprağın sususzluğunu giderirken ve toprağın gökyüzüne teşekür edermişcesine etrafına yaydığı insanların derin bir nefes çekerek içine çektiği o koku gibi hayalini içime çekiyorum.bana her defasında derdin beni seviyormusun diye bende her defasında kızardım sana.kızardım çünkü tanımlayamadığım birduyguydu,anlatamazdım o yüzden hep kızardım işte böyle bir şeydi sana olan sevgi.m ama sen benim sana olan sevgimi anlamak yerine gitmeyi yüreğimin yanmasını tercih ettin.ve giderken beni kapkaranlık dünyama hapsettin.şimdi ben o kapkaran lık dünyada sadece ve sadece seni düşünerek yaşıyorum.AZRAİL^^in biirgün kapımı çalmasını bekliyorum öylece.ve tek bir duayla ALLAHA sığınıyorum açıkçası o duamın gerçekleşmeden öce AZRAİL^^în kapımı çalmasını da istemiyorum o dua birgün sadece bir gün senin beni neden hiç bir şey söylemeden bırakıp gidişini öğrenebilmek.
özgür çiçek..!
YORUMLAR
her gün birazdaha batıyorum günah batağına....gerçektende çok ürpertti..
iyi çalışmalar