küçük bir mutluluk
Ben sevgiyi küçük bir mutlulukta aradım bazen yavru bir kuşun ilk defa uçması gibi,bazen küçük bir çocuğun koşması gibi,bazen ladesi kazanan rakipler gibi,bazen iki dostun herşeyi paylaşması gibi,bazen bir hastanın iyileşmesi gibi,bazen de yağmurdan sonra oluşan gökkuşağı gibi...ne kadar güzel şeydir sevmek,sevebilmek....karşındaki insana o sevgiyi gösterebilmek anlatılmaz bir mutluluktur helede yaşamın kıymetini bilebilmek ne büyük bir mutluluk...gülümsemeyi de hiç unutmadan yola devam edebilmek insanı daha da ılımlı yapıyor sevgi kolay elde edilemeyen bir duygudur çaba ister,fedakarlık ister...bunu başarabilmekte büyük bir mutluluktur....sevginin olduğu yerde hiçbir kötülüğün kalmayacağından eminim yaşamın acımasızlığı iç dünyamızı da karartmamalı....sevdiğinin bir gülüşü bile iç dünyamızı aydınlatmalı hayata bağlamalı tıpkı senin beni tekrar hayata bağladığın gibi ...okadar güzel bir duygu ki anlatılacak gibi değil öyle yer ettin ki kalbimde bir an bile seni düşünmeden edemiyorum...benim sevda çiçeğim oldun hiçbir zaman solmayan sevda çiçeği...minnacık sevdamsın benim vazgeçilmezimsin seni çok seviyorum bu kelimeyi defalarca söylemek istiyorum sevginin ne demek olduğunu,nasıl bir duygu olduğunu birkez daha hatırlattın bana birgün çok uzaklara gitsen bile şunu bilki burda seni bekleyen ve yolunu gözleyen biri var sevmek,beklemek,özlemek bütün duygularım birbirine karıştı...olurda birgün çok sevilmek istersen,olurda birgün çok özlenmek istersen,olurda başını omuzuna yaslayacağın birini ararsan ben yine burdayım ve seni hep bekliyor olacağım ....şu kısacık ömrümde o güzel sevginle hiçbir zaman çıkmaman dileğiyle....seni çok seviyorum.....