aşk bu mu yani...
aşk bu mu yani...? hep ağlamak mı...
gittiğinden beri aynıyım...beni bıraktıgın yerde bıraktıgın durumdayım...alışırım sandın ama ben hıc alışamadım kı sensızlıge...hergun ağlıyorum,çaresızlık bu galıba,,,baska da bısey gelmıyo elımden,ağlamaktan baska...
aşk bu mu yani...acı çekmek mi...
canım acıyo...hanı bana kıyamazdın sen,hanı kılıma bı zarar gelse ölürdün ...sımdı boyle renksız bı hayatı bırakıp gıttın...her gece ağlayarak uyuyorum ve her sabah ağlayarak uyanıyorum...hayallerım yok artık,gelecegım yok,planlarım yok...sen gıderken herseyımı alıp goturdun...butun hayallerımı..
aşk bu mu yanı...gitmek mi ardı sıra bakmadan...
ben yardım istiyorum...unutmak zorundayım ama unutamıyorum...unsuz gecen hıcbır sanıyem bıle yok...benı bıraktıgı zamanda kalmışım,ılerleme yok...hani bi gelse,bi sesini duysa herseyı unutmaya hazır bu yurek...bitek onun için carperken şimdi bitek onsuzluga carpıyor...
aşk bu mu yanı....hüzün kokan bı hayat...ve dort mevsım acı...olmuyo boyle,yasanmıyo ...oysa hayatımı ona endekslemıstım....onun için nefes alıyodum...sımdı hersey anlamsız....ve ben onu onsuz sevmeyı öğrenmelıyım,yanımda olamk zorunda degılkı sevmem için...degıl mı...ki gercek aşk onsuz da sevmeye devam edebılmektır.ama aşk bu degıldı ya...bana boyle dememışlerdı.yakışmadı ki bu son aşka...onunla bir an bir ömre bedeldi...