Özleyişin Özleyişi
hayrettin eniz taylan
Var (ol)uşların tetiksiz kurşunlanmış kalışlarında kayıp hasretler ekledim kozmetik kaygılarıma.
-Sen beni gittikçe aşka yeniliyorsun. Ben gittikçe aşka yeniliyorum . Yenilenmek ile yenilmek arasında hazırlarım uzar gider , seninle gidemediğim ve gidip de gidilmeyende …
…:Küçük metinlere sıkışmış can yaramın,kitapsızlığında sözlerin kaynatır vicdanımı.
-Yıkımlarında sahnesi çökmüş bir tiyatro sahnesi gibiyim .Seni oynuyorum harabe gönlümle.Sensizliğime kadar gelen sınır güzellerinin işvelerinde yandığımı düşünme…
Mayın döşeli seni bekleme yurdumda yadına seller ekledim.Sürükler beni süreçsiz aşklar.
…:Örselenmiş havamın sesiyle tulum çalar amaçlarım.Yaylalarım da yakıldı sen yokken. Şimdi Ani kalesi benim.Yıkılmış aşk yurdum.Özlemek , benim ekmeğimle gidemediğimin gölgesinde susar.Susmuş bir vatanın bağrındayım.
…:Tulum yok, sen aşk kulum yok.Ağlayan yok, oynayan yok. Var olanları saymıyorum. Ben, seni çok özleyen , gelecek gün sana sarılacak olan ben…En var olanları bil yeter.
…:Bana kendini yalnızlık mezalimini anlatma. Bensiz kentlerini yakan Timur d eğilim.Kitaplarını yakan Hülagü de değilim.Ki sen her kitabı yaşayarak okur, altını çizerdin.Nasıl yakayım kitaplarını,sen ömrümün kitabı olarak okunurken her dem.
Gelişini (s)aklayamaz yaptıklarım ile yapamadıklarım.Hiçliğin hoşluğuna holümü kurdum. Salına salına geçtiğin günlerin videosunu izliyorum.
…:Şimdi en sevdiğim yemeği yaptığın demlerin demberisiyim. Gözlerim fal taşı gibi açılmış, açıkmış derdim ekmek değil. Derdim senin benim için yaptığın bir yemeğin lezzetinde seni sevmeyi yaşamaktır.
…: ayışığı vurmuş sana vuruluşumun beyazlarına.Beyazların sözlendi günlerimle.Yıldızların nakışlandı yaramın tümlerine. Yaryüzü ile yeryüzü arasında gök _yüzün yok.
Ne yana yansam,küllerine kul ateşlerim ısıtır geleceğimi.Seni özlediğimi
şair ilanların imge nazarında sezdim.Dize dize dizlerinin dibine kadar kafiyeleniyorum.
…:Meşhur (k)ayıpların meçhul yaz(g)ılı ömründe sana savlamalarım var.
…:Epikür bir destanın mitlerinde müsteşar benim. Benimde senin benlerinin rengi var. İçim kadar kaderimsin.
Varılışının dosyaları kaybolmuş.Metruk kentlerin sicilinde yoksun. Tapusu alınmış tabuların arasında ip oynamıyor cam_a (ba) zın.
…:Oysa Senin için ,oylum oylum olmuştu bütün aşk fidanlarım. Oysa baykuşun kardeşiydim seni geceleri görmek için.Oysa karıncaydım tüm aşk mevsimlerinde . En dirhemini taşıyordum, yaşıyordum .
Tutuluşumun esrik yokuşlarında loğlanır, dağlanır kayıplarım.
…:Kıskançlık kendi depreminde ,fay zaten gitmelere kırık, sen zaten yeni bir kıtaydın. Bu yüzden artçı hatalarımda hep depremlerin gün yüzüne çıktı.
…:Bu yüzden deprem, bu yüzden sarslıyor sevda evimiz. Bu yüzden enkazında kalan yüzlerce güzelin gözbebeklerinde hayata tutunuyorum.
…:Şimdi yürek pimi çekilmiş gitmelerin tutku anıyım.
-Buram buram vuruluyorum sana.
…:beyaza dönmüş saçlarımla ,ayaza dönmüş geleceğim eleğinden geçiyor.
-savruluyorum kendisizliğime.
…:Ben bul ey ben,beni bul önce beni.
Kendi sayfamı yırttım hayattan. Okunacak kitabım yok, yakılacak bir yüreğim var. Gel yakıver. Gel küllerimiz olsun aşka. Gel kaknuslar üresin sevdamızdan.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.