- 3274 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEVDİĞİME ......
......İÇİMDEN GELENLERİ VE DUYGU BOŞALIMINA NASIL BAŞLAYACAĞIMI BİLEMİYORUM ..ŞU AN HİSSETTİKLERİM ..DÜŞÜNCELERİM VE İÇİMDE TARİF EDEMEDİĞİM Bİ BURUKLUKLA ...DİĞER MEKTUPLARIMDAN FARKLI OLARAK ;DİYORUM Kİ ..
UZAKLARDA Kİ SEVGİLİ ..YAKINLIĞINI YANIM DA HİSSEDİP DE DOKUNAMADIĞIM GÖZLERİNE BAKAMADIĞIM .YAR ..
GECELER CE DÖKÜLEN GÖZYAŞLARI ...SÜREKLİ AĞIZDAN DÖKÜLEN SENİ SEVİ YORUM SENİ ÇOK SEVİYORUM CÜMLELERİ ..GEÇECEK DİYE TESSELLİ CÜMLELERİ ..ŞİM Dİ NASIL DA ANLAMINI KAYBETMİŞ .
O ZAMAN Kİ IZDIRAPLI GÜNLERDE VARLIĞINI DOKUNMADAN HİSSETTİĞİM ...BENİ ..VARLIĞINLA TESELLİ EDEN .KAVUŞMA UMUDU İLE MUTLU EDEN SEVGİLİ ..
DÜŞÜN BUNDAN BİR VE YA İKİ YIL ÖNCESİNİ ..NASIL Bİ GÜLSÜM VARDI ...GÜLÜMSEMEYİ EN YAKIN ARKADAŞI BİLEN ..AMA BNEDENSE SONRA EN YAKIN DOSTU ..HIÇKIRIK GÖZ YAŞI VE ÜZÜNTÜ OLDU ..
NASIL OLUR DA HER ŞEY ÜST ÜSTE GELEBİLİR Dİ Kİ ..
UMUTSUZLUK NASIL OLUR DA BU KADAR ACI Bİ ŞEKİLDE SARABİLİR Dİ Kİ BENİ ..BU NASIL Bİ DEĞİŞİM Dİ ..
ŞU AN SENİ DÜŞÜNÜYORUM ..GÖZLERİM UMUTLA DOLU ..
HAYAL VAR ÇÜN Kİ YÜREĞİM DE ZOR OLDUĞUNU BİLE BİLE .
SENİ SEVİYORUM DERKEN BİLE ..
YETMİYOR SAN Kİ KELEMİLER ...HİSSİMİ ANLATIP DA TELAFİ ETMEYE ..
HER HATA HER ZORLUK SAN Kİ DAHA ÇOK SEVDİRDİ ..BİZİ BİRBİRİMİZE ..
ŞİMDİDE ZORLUK İÇİNDEYİZ :):)
NÖBETLEŞE KABUSLAR GÖRÜYORUZ SONRA OHH YARABBİM ŞÜKÜR SANA RÜYA İMİŞ DİYORUZ ..
SONRA HEMEN BİRBİRİMİZİ BULMAK İSTİYORUZ KABUS DOLU GECELERDEN KURTULMAK İÇİN ..
BASİT Bİ TELEFON ARACILIĞI İLE ..
AŞKIMMMMMM SENİ ÇOK SEVİYORUM DİYORUZ ...KAYBETMEK DEN KORKTUĞUMUZU BELİRTİRCESİNE ..
SANA YAZDIĞIM MEKTUPLAR ... AĞLAYARAK YAZDIĞIM ...GÜLÜCÜKLERLE SÜZLEDİĞİM ... BAZEN ARKASDAŞIM BAZEN DÜŞMANIM OLDUĞUNU ANLATAN MEKTUPLAR ..
BEN SEN DEN BAŞKA KİME BÖYLE YAKIN OLABİLİRİM Kİ BU DÜN YA ALEMİN DE ..
ANNEMM İKİ GÖZÜMÜN NURU ...BABAM SAN Kİ BULUNDUĞUM ORTAM DA BENİ SESSİZCE ANLAYAN BENİM LE SESSİZCE KONUŞAN ...KORUYUCULAR ..
NE KADAR KARIŞIK DUYGULAR BUNLAR .
SEVGİ NE KADAR ANLAŞILMAZ ..
BAZEN GICIK GICIK UYUZ..DEYİP NEFRET EDESİN GELİR AMA ...İKİ SANİYE YOK YOK İKİ ÜÇ DAKİKADA OLABİLİR :)):)
SENİ ÇOK SEVİYORUM YA ÇOK SEVİYOUM ..
O KADAR ÇOK KORKUYORUM Kİ SENİ KAYBETMEKTEN ..
SANKİ SEN OLMAYINCA HİÇ Bİ ŞEY OLMAYACAKMIŞSIN GİBİ GELİYOR ..
BİRBİRİMİZE ÇOK AMA ÇOK UZAK OLABİLİRİZ ..ARAMIZ DA 1500 KM DE :):) OLABİLİR ..AMA ..GENEDE ÇOK SEVİYORUM SENİ ....ZOR OLANLA BAŞLADIK BİZ ..HİÇ KOPMADAN HİÇ VAZGEÇMEDEN ....ÇOK ÜZÜLDÜK ...O KADAR ÇOK ŞEY İLE KARŞILAŞTIK Kİ ..ÖYLE Bİ SAVAŞA GİRDİK Kİ ..AMA VAZGEÇMEDİK ..SONUNA KADAR ..DESTEK OLDUK ..BİRBİRİMİZE ..KARŞILIKLI BİRİBİRİMİZDEN TEK BİR ŞEY DE OLSA SAAKLAMADIK ...BİRBİRİMİZİN ARKASINDAN SİZNSİCE KONULŞUP SAHTE TEBESSÜMLER GÖSTERMEDİK :): SİNİRLİ İSEK :):)BİRBİRİMİZE ÖKÜZ BİLE DEDİK :):) AMA O KELİMELER DE BİLE ..ASLINDA ÇOK SEVİYORUM SENİ ..ÜZME BENİ GICIK DEDİK :):)BİRBİRİMİZİN HAYIRHAHI OLDUK :):BİRBİRİMİZİ NAMAZA GÜZELLİĞE KUR AN OKUMAYA TEŞVİK ETTİK .):):) YALANSIZ DOLANSIZ Bİ SEVGİMİZ VAR BİZİM .. YALANSIZ YAŞAMAYA ÇAILŞTIK ....BİRBİŞRİMİZDEN UZAKTIK AMA ....DEMEDİK HİÇ NE4RDEN BİLECEK BOŞ VER YAP ,GİTSİN NE OLACAK DEMEDİK HİÇ...BİRBİRİMİZDEN NE KADAR UZAK OLSAK DA BİRBİRİMİZDEN HEP HABERDAR OLDUK ...ONDAN HABERSİZ GEÇEN HER DAKİKA ÖLÜ Bİ GÜN GİBİ SANKİ ...ÇÜN Kİ ...
HERKES ÖYLE SAHTELEŞMİŞ Kİ, ..NE DUDAKLARDAN DÖKÜLEN Bİ TEBESSÜM NE DE ..AĞIZDAN ÇIKAN GÜZEL Bİ SÖZ SAMİMİ DEĞİL ARTIK ..ARKASINDA MUHAKKAK Bİ YALAN ...VE YA Bİ ÇIKAR BULUNMAK DA BİZİM TEK KORKUMUZ VE ÇIKARIMIZ ..
BİRİBİRİMİZİ BULMUŞ OLMAMIZ VE BİRBİRİMİZİ KAYBETMEKDEN KORKMAMIZ ..
SEVGİ İKİ, HECELİK MİŞ GİBİ GÖZÜKSE DE ÖMÜRLÜK ASLINDA .. SEN BENİM GÖZÜM DE ....HERŞEYDEN DAHA KIYMETLİSİN VARLIĞINLA, DESTEĞİNLE, DÜRÜSTLÜĞÜNLE ..,SAMİMİYET VE İÇTENLİĞİNLE ...
HERŞEYDEN HABERDAR OLAN RABBİM ..BİZİ ONUN YOLUNDA BİRLEŞEN KULLARINDAN EYLESİN İNŞALLAH ..BİZİ BİRBİRİMİZE HAYIRLI KILARAK GÜZELLİKLER İÇİNDE BİR ARAYA GELENLERDE EYLESİN İNŞALLAH ...NE BU DÜNYA DA NE DE DİĞER DÜNYAMIZDA AYRI KALANLARDAN EYLEMESİN İNŞALLAH ..
YÜREĞİ GÜZEL ..SEVDİĞİM BENİM .....
(AMİN )
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.