- 1015 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Alaman Kizlari + Türk Gencleri = Bozulan Asil Türk Kanimiz
Gurbetlerde genc olmakda zor arkadaslar.Cocuklar büyüyor ve birer delikanli olup cikiyorlar.Ve iste o beklenen an geliyor veeeee A$IK oluyorlar.Yada olduklarini saniyorlar.Bilindigi üzere Türk kizlarimiza a$ik olmak kolay ama ,af buyrun elde etmek cokkkk zor.Ama alaman zillilerinde namus diye bir kavram yok.Blug cagina girdikleri zaman ,BEN ÖZGÜRÜM HAZIR KART yani..Kiminle nerde onlar icin sorun yok.Ana babalar tek baslarina yasayacaklar diye ..serbest birakiyorlar..Ama sonlarini düsünmüyorlar.Ya bu kiz bir yabanciya gönül verirse,ya hamile kalirsa,ya basina bir is gelir öldürülürse..Valla hec korkmuyolar gece yarilari bile ayni erkek gibi kizlar kapidalar.
Bizim saftirik delisi oldugu söylenen kanlarinin akisina kendilerini kaptirarak..ver gazi diyorlar.Ama hic düsünmüyorlar,Bu birlikdeliklerin sonucu nasil olur?.Ana baba olarak zaten herzaman söylüyoruz ,aman haaaa.Helgalara dikkat! kendiniz kaptirmayin.Ama cokkk üzücüdürki arkadaslar ,yani bir gercegi söyleyim,eskiden bukadar alanen oratada degildi.Böyle seyler saklanirdi alaman dostu varmis,yada ne biliyim kinanir diye saklardi millet.Aman tanrim simdi bir görün ya, is cigirindan cikti.Koluna takan sokakda,koluna takan dügünde,koluna takan dügünde,bayramda.Artik utanmada kalmadi.Ha suda bir gercek, ya bu helgalar hamile olursa.Anam yandigimizin resmidir .Ama genc vede deli olduklari icin bunu düsünemiyorlar tabiki.Kizlar bunlari faka bastiriyor.Kandiriyor ve bir kac ay sonra tatatataaaaaaaam HAMiLEYiMMMMM::HAHHHH simdi ayikla pirincin dasini.Ama anam pirincde öyle bir das varki nekadar ayiklarsan ayikla icinden kocaman KAYA cikiyor.Saftirik benim türkgencim yalanlara kanmaya hazirlarya akillari baska yerde oldugu icin tabiki:ACI GERCEKLERi GÖREMiYOLAR..
Helgalar baslar; ben var meslimannn olmak.Adimi Ayse koymak ,yada Fatma koymak.Gine benim nöbetci safdirik türkgencim bu yalanlara kanarr..Zaman gelir cocuk dünyaya gelir.O andan sonra Helgalarda sanki 365 derece bir dönüs yapmaya hazirlanir..ilk önce benim saftirik türkgencimin anasi herzamanki gibi diken olur batar.Kaynana´ya..onun arkasindan örf vede adetler siraya girer..40 cikacak.NEiNNNNNNNNN:..ben var hiristiyan olmak bunu siz yapamamk..AAA cocuk büyüdü SÜNNETTTTTTTTTTTTT..aaaaaaa ben var korkmak, bu benim bebek olmak, ben istememek kiydirmak,pardon kestirmek...HAAAAAAAAAAA en ince ayrintiyi unuttum sayin seyirciler yaaaaa...Hep bizim örfler geldi gündeme.ya Alamanlarin yokmi????????? Vaaaaaaaaaarrrrrrrrr tabi!! hadi Mustafa oglumuzu KiLiSEYE VAFTiZE GÖTÜRELiM::O an Mustafa neyyyyyyyyyyyy, davullllll ,zurnaaaaaaaa, artik akla gelen bütün calgilari cal dur bakalim..Yandiginin resmidir Mustafanin..hadi bu haberi anaya babaya ver bakem..Allah göstermesin yaaa..cok aci verici bir olay..bu vede bunlar gibi okadar cok oluyoki anlatamam..Aile nekadar uyarsada uyarsin anacim dinlemiyolar delisi disina delikanli gobeller.Ha bu kiz olsaydi ,yani Alamanla evlenen bir Türk kizi olsaydi.Bu delisi disina Türk gencleri ,bir kasik suda bogarlardi kesin..Ama kendilerini hic siraya koymazlar.Allahim sen bizlere yavrularimiza,ese dosta ,bütün ehli islam dinkardeslerime, böyle acili günler yasatma, Aminnnnnnnn..
iste bugünde böyle bisey geldi icimden..gercekden bir cikmaza giriyor bu kardeslerAllah yardimcilari olsun.Bu arada O DAMARLARIMIZDAKI DOLASDIGI SÖYLENEN ASiL KAN ,KARI$IP YABAN KANLARINA GiTMEKDEDiR, ARKADA$LAR..böyle evlilkilerin sonu, eninde sonunda AYRILIK YANi..olan coluga cocuga oluyor..ee nedemisler ,ana yetistirir cocugu diye.Sen sofraya otururken bismillah dersen cocugunda der..Sen af buyrun ,o yasakli hayvan yenmez günah dersen oda yemez.Ama ana Alaman veya baska milletden ,hadi buyrun dilini dönderinde, Bismillahirrahmanirrahim dedirdin ,bakalim...Allah bir dedirdin, bakalim.Peygamberimiz Muhammed dedirdin, bakalim..of offfffffffffffff,, afffffffffff,, affffffffff,, Allahim cok aci verici bir durum yaa..helede dogan cocuk egerki ,Allah korusun kiz cocuguysa, Allah muhavaza yandiginizin resmidir kesin.. ya birgün bosanirsan..kiz onda kalacak..yani benim Hülyam ,gelecegin Helgasi olmaya aday ,ALLAH KORUSUN..Birde evlilik disi olarak dünyaya gelen o zavalli cocuklara ne diyecegiz acaba.. onlarin sonu dahada hazin..Belirli bir yasa kadar cocuk annede kalmak zorunda.Cocuk Helganin ellerinde lastik gibi bir oraya, bir buraya sündürülecek..eminim iyi bakarlar ama..Din,iman, islam,Allah,Kuran,Aile ,Akraba,Vatan...v.s..yani cocuklar mahrumiyet bölgesinde kalmis kazazedeler gibi , iki arada bir derede kaliyorlar.Allahim sonlarini hayir eyle.
Arkadaslar genclerimize bu gercekleri anlatalim..sadece A$IK olmakla her is bitmiyor ona göre..sorumluluk ve yasama tarzi insani düsündürmeli diyorum, vede yarasi olanlara tuz biber olduysam af buyrun ,ama acida olsa GURBETLERiN ANAVATANINDA DURUM BÖYLEYKEN BÖYLEEE::::kalinsaglicakla...
BU yaziyi yazali 2 sene olmu$du..$uan iyice azdi bizim gobeller.Tuta bilene A$K olsun valla.Analar babalarda artik yava$ yava$ kabullenmeye ba$ladilar hegalari..Kizlarda cesaret yok fazla ama,gobeller cizmeleri a$dilar.Allahim dogru yoldan ayirmasin in$allah cümlemizi..Gayrimüslümlerin arasinda ya$arken cok dikkatli olmak lagzim,yoksa onlarin örf vede adetlerine suyun aki$i gibi kapilmak elde degil.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.