- 682 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
alçaklığın masalı
bir varmış hep varmış ....
zamanla bilgeler yorulmuş anlatmaktan..köylüler yıkılmış çağdaşlaşmaktan..alçak köylere ocak yapmış okul yapmış dev camiler yapmış sonra da köyü yakmış göç ettirmiş yabana..
okullar ocaklar hep kapanmış.. camiler dinini ucuz menfaate satanların cirit alanı..
devletine inananlar sistemle marmaraya toplandı ve varoşlarda köksüzleştirildi..direnen
aşiret illeri de terörle huzursuz edilip marmaraya toplandı..köleleştirildi köpekleştirildi
mafyalaştırıldı...
son yıllarda ise mafya ve suç örgütleri olsun bölücü örgüt olsun devletten daha ileri bilgi ve teknolojiye sahip kılındı..bu sayede:
1-can ve mal güvenliği kamadı..her gün onlarca çocuk kaçırılır organları çalınır..
2-namus güvenliği kalmadı..iş verenler amirler zenginler güç odakları gözünü tutanı kirletiyor.örneğin savarona..ANAMI EDEN KADI KİMİ KİME ŞİKAYET EDEYİM..
3-devlet güvencesindeki hiç birşeye güven kalmadı..insanlar suçsuz yere hapse atılır..
içeri düşen bir hainse bütün dünya ayağa kalkar eğer dünya çapında bir türk bilim adamıysa kimsenin gıkı çıkmaz..
bir terörist devletin elektronik donanımını kıracak bilgilere sahip artık her alanda..
sorular çalınır...mahkeme tutanakları çalınır..kimlik bilgileri çalınır.bankamatik sahte kredi kartları yapılır..gümrükler yolgeçen hanı yandaşa -muhaliflere duvardır..
4-kimse rahat konuşamaz oldu..bu bile allaha şirkin en büyüğüdür..insanlara belden aşağı vurularak kirletiliyor..
bir yandanda sadece zenginlerin kullanabildiği devasa yatırımlar yapılıyor..oralar özel güvenlik elemanlarıyle korunuyor...köleler ve efendiler düzeni yerleştiriliyor...
bunu da allah adını kullanarak yapıyorlar..
köleler ucuz iş gücü
köleler metres
köleler eğlence aracı
köleler sömürü aracı
köleler mürittir
köleler mafya elemanıdır
tinercidir
teröristtir
AKLINI KİRAYA VEREN HERKESTİR
Son bir hamle kaldı son gülüşünü yaptı millet...mevlam görelim neyler neylerse güzel eyler..
YORUMLAR
:) şimdi bu anlattıklarınıza siz daha sormadan yıllar önce cevap verilimiş şöyleki:::::
Ey Türk Gençliği !
Birinci vazifen, Türk İstiklalini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet muhafaza ve müdafaa etmektir.
Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegane temeli budur. Bu temel senin en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni, bu hazineden mahrum etmek isteyecek, dahili ve harici, bedhahların olacaktır. Bir gün istiklal ve cumhuriyetini müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkan ve şeraitini düşünmeyeceksin! Bu imkan ve şerait, çok namüsait bir mahiyette tezhür edebilir. İstiklal ve cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zapt edilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şeraitten daha elim ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalalet ve hatta hıyanet içinde bulunabilirler. Hatta bu iktidar sahipleri şahsi menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle techit edebilirler. Millet, fakr-u zaruret içinde harap ve bitap düşmüş olabilir.
Ey Türk İstikbalinin Evladı !
İşte, bu ahval ve şerait içinde dahi, vazifen; Türk istiklal ve cumhuriyetini kurmaktır ! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur.
Mustafa Kemal ATATÜRK