- 603 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
MEKTUP
SEVGI
Merhaba gülen gözlü arkadaşım dudağındaki tebessümü kaybetmemişsin daha.
Ne güzel dünyaya gülen gözlerle bakabilmek ve insanlara tebessümler saçabilmek senin gibi.
Biliyorum üzülüyorsun donuk gözlerle karsılaşınca.
Ne yapalım arkadaşım herkes senin gibi olamaz.
Duyabiliyorum hayır olmalı dediğini.
Haklisin arkadaşım aslında bütün insanlar senin gibi olmalı.
Bilseler bir tebessümle neler yapabileceklerini;
Bir çocuğun gözlerindeki ışıltıyı bir tebessümle nasıl görebileceklerini,sıkıntılarla dolu bir insana nasıl dünyaları vereceklerini bilseler ve gülen gözlerin buzları nasıl erittiğini, kalpleri nasıl birleştirdiğini bilseler.
Eminim onlarda senin gibi olmak isterlerdi.
Ve sevgi saçıyorsun gülen gözlerinle arkadaşım.
Saf ve hiç bir beklentisi olmayan bir çocuk gibi.
Hayır arkadaşım sevgi sadece sevgiliye duyulmaz.
Sevgi evrenseldir.
Hiç kimse altın yığınları gibi kasasına kilitleyemez onu.
Onun yeri kalplerdedir.
Bir annenin kalbindedir onun yeri çocuğuna verebilmek için,onun yeri bir bahçıvanın ellerindedir sevgi tohumları saçabilmek için...
Evet sevgi her yerdedir.
Yeter ki sen onu bulmak iste.
Sevgiyi bulmak kolay,zor olan onu elinde tutabilmekte.
Unutma arkadaşım sevgiyi duyabilmekle de is bitmiyor.
Sevgiyi göstermekte gerekir.
Hayat kısa arkadaşım bugün olan yarin yok
Sevgiyi göstermek beklemeye gelmez, yarin çok geç olabilir.
Elindekini kaybetmeden kıymetini bilmelisin
Biliyorum arkadaşım bana hak veriyorsun.
Simdi koş sevdiğinin yanına önce ona gülen gözlerle sımsıcak bir gülümse ve seni seviyorum deyiver içinden gelen en sıcak sesinle.
Hayır bunlar komik şeyler değil arkadaşım.
Seni seviyorum anne,baba,kardeşim,arkadaşım,vs. demek komik değil.
Bu senin gibi bütün canlılara karşı sonsuz bir sevgi duyan bir insan için hiç de zor değil sadece biraz cesaret arkadaşım.
Bu yalnızca yüreğinin buz kapladığını, taşlaştığını zanneden insanlara biraz zor gelecektir ama onlarda senin gösterdiğin cesareti gösterdiklerinde, kalplerinde sevgi kıpırtılarını hissettiklerinde ve ağlamayı öğrenebildiklerinde inan her şey onlar için ve bütün insanlar için daha güzel olacak.
Evet arkadaşım gülmek varken surat asmak niye,
Güldürtmek varken ağlatmak niye,
Güzel sözler söylemek varken kalpleri kırmak niye?
Hayat çok kısa arkadaşım ve bu dünyadaki hiç bir şey kırılan kalplere değmez.
Şimdilik hoşça kal arkadaşım yine gel.
Yanına senin gibi gülen gözlü, yüreği sevgi dolu insanları alıp yine gel olur mu?
Beni fazla bekletme çünkü yarin burada olamayabilirim.
SENI SEVIYORUM DEMEK ICIN GEC KALMAYIN!
YANIT
BEN O ESKİ BEN DEĞİLİM
Merhaba arkadaşım eski günler geçti artık ne gülen göz ne dudağımda tebessüm kaldı
Bende bir gün öyle demiştim, ’’Ne güzel, dünyaya gülen gözlerle bakabilmek ve İnanlara tebessümler saçabilmek ’’.
Şimdi anlıyorum donuk gözlerin derdini.
Aslında ben herkes gibi değilmişim hiç bir zaman görememişim gerçeği duyamamışım insanların ben o gülen gözlerle dudağımda tebessümleri dağıtırken; ‘’Ne kadar saf, ne kadar gaflet içinde biri’’ dediklerini bana bakarak.
Ne kadar hatalıymışım bütün insanlar benim gibi olmalılar diye beklerken.
Artık bir şeyler yapabilmek için dudaklarda çocukça saf bir tebessüm değil, şeytanca bir sahte soğuk gülücük gerekiyormuş, gözlerde pırıldayan sıcacık bakışlar buzları eritmiyor, yüreklerdeki insanlığı yakıp yok ediyor.
Sıradan bir sıkıntıyı, gam ve keder çeviriyor, buz dağlarıyla yüklü yürekleri taşa dönüştürüyor, ayrılık üstüne ayrılık getiriyormuş maalesef.
Artık ben ben olmak istemiyorum ey arkadaşım gönül taşım.
Onlarda bu yüzden benim gibi olmak istemiyorlarmış yeni anladım.
Artık tükendim, içimdeki maden tükendi
Karanlık bir çukur dibine düştüm, artık bir beklentim var ama düşenin dostu olmammış ey arkadaşım.
Evet, sevgi bir evrenselmiş, ama evrensel bir tuzakmış, sahte bakışlarla, sözlerle dolu bir yalanmış.
Bu hayatta ölümden başka her şey yalanmış ey arkadaşım.
Artık kalpler yok olmuş sevgiler birer maske olmuş,
Anneler bile babası belli olmayan çocuklar doğurur olmuş artı yüreklerinde ne bahçıvan ne sevgi kalmış...
Sevgi her yerde atılmış artık ayaklar altında paspas olmuş.
Pek uzakta aramana gerek yok ayağının altında banyona girerken, evinden çıkarken ayağının altında.
Eğer sende yürek varsa kaldır ve bas bağrına sapa saf çocukça kaldır ve bas bağrına bende o yürek kalmadı arkadaşım.
Hayat çok uzundu, o kadar uzundu ki vere vere ne gözümde ışıltı ne yüzümde tebessüm nede bağrımda kalp kaldı.
Günler bir nefes gibi gelip geçiyor, artık huzur içinde bir nefes bile almaya vaktim kalmadı,
Artık sabahı değil sabahın sahibini bekler oldum.
Elindekini kaybetmeden kıymetini bilmelisin diyorsun!
Evet, önceleri sana hak verirdim ama artık hayır, çünkü benim değerim ne ki elimdekini değeri ne olsun hiçten bir hiç doğar arkadaşım.
Sevgilim vardı mazide bir gün, içimde kaynayan bir volkanla koşardım yayına ayrılırken canımı bırakırdım onda, huzur içinde uyurdum sırtımı dönüp, korkmazdım canımı canımda bıraktım bir şey olmaz derdim.
Huzurla son uykuya dalışımdan döndüğümde bir hançer buldum sırtımda üstünde can yazıyordu, adresi sormaya gerek yok can’dı cana kıyan hak ettiğimi veren.
Sence komik olan ne?
Dedim ya ben artık eski ben değilim.
Gökyüzümde kuşlar kelebekler uçmuyor artık, yarasalar omzumda, kurtlar cebimde in yapıyor.
Ben eski ben değilim arkadaşım.
Ama halen gülüyorum ama eski halime, senin bu mektubunda, aptalca benden eski olduğum gibi olmamı istemene gülüyorum.
Bak sen bile halen istiyorsun hiç vermek taraftarı değilsin halen benden istiyorsun, önceden de sen ister ben verirdim ve halen istiyorsun ama bu kadar yeter artık verecek takatim kalmadı.
Beni güldüren içimdeki bendi, sizi güldüren benim içinde olduğum aptallıktı.
Hani bir deyim vardır.
Ne koydun ki ne bulacaksın!
İçime ne koydun ki arkadaşım ne bekliyorsun?
Ben sana hoşça dostça yaklaşırken sen ve diğerleri kin ve nefret koydunuz, ben güzel sözler ederken siz kırdınız,
İçimde onlar kaldı ne vereyim arkadaşım.
Kalp kırıldı bir kere rüzgâr af dilese ne fayda.
Şimdi diyebiliyor musun ey arkadaşım yine gel yanıma.
Benim gibi, son halim gibileri alıp geleyim mi?
Artık seni seviyorum dersem inanırımsın yine bana arkadaşım.
Haydi, geç kalma beni fazla bekletme çünkü yarin burada olamayabilirim.
BEN ESKİ O BEN DEĞİLİM
_________________________________________________Hüz~zaM
Sadece yanıt bana aittir.