- 4370 Okunma
- 22 Yorum
- 2 Beğeni
NE OLURDU GİTMESEYDİN!!
ne olurdu gitmeseydin!!karabasan gecelerde beni yalnızlıklara terkeden sen olmasaydın.gittim....dedğinde bile yüreğimde bir tek kalan sen olsaydın;varlığın içimi her gece kemiren yokluğuna bir çare olsaydı.
seni;zamansız yaşamasaydım.şimdi böyle ağlamzdım ve belkide şiirlerim böyle yetim kalmazdı.ellerim her gece kalem ve kağıda bu kadar yakın olmazdı.
ne olur gitmeseydin!!başlığını koyamadığım bir hikayem olmazdı geride kalan içimde beni kasıp kavuran yangınlarım;her yeni günde azaran yaralarım beni benden etmezdi belkide....
geriye çevirdiğimde başımı;kendime kızmalarım sebepsiz feryadı_isyanlarım öylece suskun kalmazdı dilimde...
ne olur gitmeseydin!!böyle yer değiştirmezdi bizim hikayemiz.ellerime tutuşturulan bir ayrılığın resmi;böyle soluk kalmazdı renğini yitirdiğim hayatta.
ya da;böyle boşluklara dalmazdı gülen gözlerimiz!!şimdi suskunum yar!!kabullendiğim bir yitirilmişliğin gölgesinde yaşayan bir ölü bedenim..
hiç hissetmediğin gecelerde....taaa uzaklardan dokunuyorum yüreğine!!kıyamadığım gözlerineumutlarını yitirmiş gözlerimle bakıyorum sadece.
seni benden alan kadere;söz etmiyorum bile bile;ağladıgımda gözyaşlarımı silen olasa bile içimden geçiriyorum yokluğunaklıma her düştüğünde..
NE OLURDU..GİTMESEYDİN DİYEE!!!
FuNdA!!!
YORUMLAR
Ne olur gitmeseydin, bitti demeseydin. Ardindan bosalan yagmurlarimi keske gorebilseydin. Yuregimin firtinalarini sen sadece sen dindirebilseydin. Gitmeseydin sevdigim gitmeseydin... Funda Hanim'cigim bana neler yazdirdiniz. dert ayni olunca yurekte ayni carpiyor sanki.. Var olsun O guzel duygu yuklu yureginiz sevgiler....
Berat Bahure tarafından 10/10/2011 10:58:45 AM zamanında düzenlenmiştir.
Berat Bahure tarafından 10/10/2011 10:59:03 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yüreği ve sesi güzel insan.ne güzelde yazmışsın.giden gider,bıraktığı değeri anlamaz,ilerde anlar ama dönülmez artık. kalemine sağlık,nice güzel şiirlerde buluşmak dileklerimle
Funda SAĞLAM
NE OLURDU GİTMESEYDİN!!
NE OLURDU GİTMESEYDİN!!
NE OLURDU GİTMESEYDİN!!
NE OLURDU GİTMESEYDİN!!
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOFFFFFFFFFF OFFFFFFFFFF YİNE ARKADAŞIM HÜZÜN DOLU KAHIR MEKTUBUNU YAZMIŞSSIN MÜKEMMEL BİR YAZIYDI KUTLARIM CANIM KALEMİN DAİM OLSUN CANIM KEŞKE GİTMESELERDİDE BİZLER HÜZÜNLÜ ŞİİRLER YAZILAR YAZMASAYDIK GİDENLERİN ARDINDAN BİZE TEK KALAN ACI DOLU GÖZYAŞI IZDIRAP DOLU ANLAR KALIYOR SEVGİMLESİN FUNDAM ALLAHA EMANET OL MUTLU OL HERZAMAN BİTANEMMMMMMMMMMM
Funda SAĞLAM
Funda SAĞLAM
seni benden alan kadere;söz etmiyorum bile bile;ağladıgımda gözyaşlarımı silen olasa bile içimden geçiriyorum yokluğunaklıma her düştüğünde..
her zaman kı gıbı yıne huzun yıne gozyasıyakıyorsun bu yureklerıde ablacım huzunlerın bayrama donsun artık kardesın her zaman yanında
Şiir gibi.
Akıcı ve hoş.
Şiirin usta kalemi kutladım.
Nesir de de güçlü bir kaleminiz var. Onca işin arasında Edebiyata bunca zaman ayırmak bile tek başına övgüye mashar bir olaydır. Sizi tekrar tebrik ediyorum.
Sevgi ve selamlar. (yasaklamadığınız için yazınızı face'mde yayınladım.)